Gå til innhold

Gullmedlemskap på firsdate.com... Mannen min..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min fikk akkurat en sms som bekrefter gullmedlemsskap hos firstdate,com... Hva betyr dette? Har ikke kjennskap til verken siden eller medlemskapet. Kan dette bare være spam? Ble litt kvalm..

Anonymous poster hash: 35224...754

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med han! Lukter ugler i mosen her dessverre...

Anonymous poster hash: ed06c...f9d

Skrevet

Snakk med han! Lukter ugler i mosen her dessverre...Anonymous poster hash: ed06c...f9d

Ja jeg må jo det.. Han sover ennå! Har aldri hatt noen som helst mistanker og tviler på at han har vært utro, men liker ikke at han kanskje er medlem der?!

Skrevet

Han ville ikke fått en slik sms om han ikke har vært inne på siden deres... Så ja, han er på en dating side. 

Anonymous poster hash: 95357...c51
Skrevet

Om han har et slikt medlemskap så må han vel ha betalt for det...

Om det tikket inn en slik melding og han fremdeles sover så hadde jeg nok snoket litt mere ja.

Står det noe innloggingskoder eller noe sånt i dem meldingen ? 

Skrevet

jeg googlet det, og om man har gullmedlemskap betaler man faktisk betale månedsavgift. Det står også at gullmedlemskap automatisk fornyes. Kan han ha vært medlem før???

Skrevet

Behøver ikkje vere utro men tanker er vel i sinnet sitt. Liker å sjå på andre ledige og kanskje der kommer ei som faller i smak.

Anonymous poster hash: b07ae...862

Skrevet (endret)

Jeg var medlem av sukker og der ble det automatisk fornyet til jeg sa opp. Men jeg sa jo opp etter et par fornyinger av medlemskapet etter jeg ble sammen med mannen min. Så om dere har vært sammen i mange år vil det jo være rart om han ikke har stoppet medlemskapet. Ville tro det ikke er noen forglemmelse.

Endret av Sint naken biltyv
Skrevet

Jeg var medlem av sukker og der ble det automatisk fornyet til jeg sa opp. Men jeg sa jo opp etter et par fornyinger av medlemskapet etter jeg ble sammen med mannen min. Så om dere har vært sammen i mange år vil det jo være rart om han ikke har stoppet medlemskapet. Ville tro det ikke er noen forglemmelse.

Vi har vært sammen i over ti år... Vil ikke snoke! Som sagt tror jeg ikke han har vært utro, skjønner virkelig ikke når han skulle hatt muligheten til det. Men det er jo ikke greit å være medlem på en flørte side heller! Nei jeg får spør han når han våkner...

Skrevet

Vi har vært sammen i over ti år... Vil ikke snoke! Som sagt tror jeg ikke han har vært utro, skjønner virkelig ikke når han skulle hatt muligheten til det. Men det er jo ikke greit å være medlem på en flørte side heller! Nei jeg får spør han når han våkner...

Det er ikke en flørteside. Det er en datingside.

Anonymous poster hash: 57cd1...e86

Skrevet

Jeg fikk Mail fra deiligst.no for et par år siden, hadde ikke vært inne på sida på 7 år eller noe? Så trenger ikke være noe, er han i systemet er han i systemet 😊

Anonymous poster hash: ffdb8...af8

Skrevet

Det er en datingside og eksen min hadde også profil der. Derav eks. Jeg hadde mistanker, fant profilen hans og kontaktet ham derfra. Fikk han med på date. Han trodde han møtte ei ny dame, i stedet møtte han meg og vips, han ble singel på ordentlig.

Unnskyld at jeg sier dette, mannen din er en drittsekk. Jeg er lei meg for at det er flere som eksen min der ute, jeg unner ingen damer å bli lurt slik jeg ble.

Anonymous poster hash: a7f3d...b2e

Skrevet

Jeg fikk Mail fra deiligst.no for et par år siden, hadde ikke vært inne på sida på 7 år eller noe? Så trenger ikke være noe, er han i systemet er han i systemet Anonymous poster hash: ffdb8...af8

Men dette var på sms og en bekreftelse på medlemsskap!

Skrevet

Det er en datingside og eksen min hadde også profil der. Derav eks. Jeg hadde mistanker, fant profilen hans og kontaktet ham derfra. Fikk han med på date. Han trodde han møtte ei ny dame, i stedet møtte han meg og vips, han ble singel på ordentlig.

Unnskyld at jeg sier dette, mannen din er en drittsekk. Jeg er lei meg for at det er flere som eksen min der ute, jeg unner ingen damer å bli lurt slik jeg ble.Anonymous poster hash: a7f3d...b2e

Jeg blir uvell her... Vi har tre barn sammen...

Skrevet

Jeg leste en artikkel her om dagen om folk som hadde fått opprettet falske profiler. At noen andre hadde stjålet feks bilder fra Facebook og laget profil på datingside. Kan det være en venn som tuller med han feks?

Anonymous poster hash: eba33...6bb

Skrevet

Men sånne gullmedlemskap, koster vel penger og dermed så må han vel ha betalt med kort ? Om du har mulighet til og gå inn på nettbanken hans så kan du jo sjekke der... Da er det også vanskeligere for han og bortfallet dette med " kompise som tuller " osv.

Skrevet

Ja det kan være mange forklaringer hvorfor det kommer en slik sms, men den enkleste forklaringer er som regel den rette.

Han er kanskje ikke være utro ennå men er "ute på jakt" etter muligheter.

Skrevet

Huff :( 

Jeg forsøkte og google hvor lenge det nettstedet har eksistert, men fant det ikke ut. 

Jeg synes det ser dårlig ut HI, men jeg håper jeg tar feil! Lykke til 

Skrevet

Jeg finner det meget underlig at en slik SMS dukker opp akkurat da, når han liksom skal sove. En slik SMS pleier å tikke inn like etter betaling... Er du sikker på at han sover? Kan virke som om det er noe annet han driver på med... 

Huff. ikke greit, dette. Lykke til!

Anonymous poster hash: aebbe...7aa
Skrevet

Jeg finner det meget underlig at en slik SMS dukker opp akkurat da, når han liksom skal sove. En slik SMS pleier å tikke inn like etter betaling... Er du sikker på at han sover? Kan virke som om det er noe annet han driver på med... 

Huff. ikke greit, dette. Lykke til!

betaling/innmelding, skulle jeg egentlig skrive.

Skrevet

Firstdate har eksistert siden 2006 ser jeg på nett. 

Anonymous poster hash: 84fb6...4ab
Skrevet

Har du snakket med mannen HI?

Anonymous poster hash: f9b1f...cf1

Skrevet

Hei! Ja jeg har snakket med han. Han hadde melt seg inn i en annen nettside der det automatisk ble gitt gratis medlemskap på denne dating nettsiden. Det hadde heldigvis en naturlig forklaring. Tusen takk for alle svar damer!! Positivt overrasket over at det ikke kom noen "hiv han på dør" svar :D

Hi

Skrevet

Hei! Ja jeg har snakket med han. Han hadde melt seg inn i en annen nettside der det automatisk ble gitt gratis medlemskap på denne dating nettsiden. Det hadde heldigvis en naturlig forklaring. Tusen takk for alle svar damer!! Positivt overrasket over at det ikke kom noen "hiv han på dør" svar :D

Hi

Sorry altså, men det var en fryktelig dårlig unnskyldning..

Anonymous poster hash: 96143...238

Skrevet

HiAnonymous poster hash: 35224...754

Sorry altså, men det var en fryktelig dårlig unnskyldning..Anonymous poster hash: 96143...238

Herregud ja, helt enig. Men vi mennesker er utrolig godtroende når det kommer til partnere og utroskap.

Anonymous poster hash: a7230...ded

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...