Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #1 Skrevet 9. oktober 2014 Tror dere den blir stoppet? Anonymous poster hash: d4c45...06c
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #2 Skrevet 9. oktober 2014 Hvis de stenger grensene så kan de få stoppet den, men så lenge det er fri flyt så vil den spre seg. Anonymous poster hash: 6b94d...6bd
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #3 Skrevet 9. oktober 2014 Føler ikke det blir gjort særlig mye, så nei. Anonymous poster hash: 743de...5b8
MammantilNurket Skrevet 9. oktober 2014 #4 Skrevet 9. oktober 2014 Nei. Vi kommer til å krepere alle som en. Bare å gå i dekning langt fra folk. Pakk nødbagen, damer!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #5 Skrevet 9. oktober 2014 Nei, hele verden vil legges øde, bortsett fra ei jente innerst i en dal på Vestlandet som sist. Anonymous poster hash: aa066...eb5
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #6 Skrevet 9. oktober 2014 Har de ikke satt igang noe som helst tiltak ved grensene? Anonymous poster hash: d4c45...06c
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #7 Skrevet 9. oktober 2014 Hmm... Kanskje dommedag var beregnet 2 år for tidlig, og vi heller skal belage oss på vidspredd smitte og dødsfall innen 21 desember i år Anonymous poster hash: bfe7d...4d9
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #8 Skrevet 9. oktober 2014 I Norge, Ja. I Afrika, Tja. Anonymous poster hash: 9b7cb...3d9
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #9 Skrevet 9. oktober 2014 I Norge, Ja. I Afrika, Tja. Anonymous poster hash: 9b7cb...3d9 hvorfor tror du de får stoppet den i norge? Anonymous poster hash: d4c45...06c
Badedrakt Skrevet 9. oktober 2014 #10 Skrevet 9. oktober 2014 Jeg er litt redd for at det kan være smitte i Norge nå som ikke har brutt ut ennå. Så mange som reiser frem og tilbake fra Afrika nå, så er jo muligheten der? Eller hva tror dere?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #11 Skrevet 9. oktober 2014 De burde ha stengt grenser, spør du meg. Og helsearbeiderne som reiser dit har ikke beskyttelsesdrakt hele tiden, kun når de er i kontakt med de ebolasmittede som er innlagt. De kan jo bli smittet overalt ellers på markeder etc, og så reiser de hjem etter seks uker, synes det er et merkelig opplegg som sikkert sprer mer smitte. Anonymous poster hash: 0c325...1d9
Badedrakt Skrevet 9. oktober 2014 #12 Skrevet 9. oktober 2014 De burde ha stengt grenser, spør du meg. Og helsearbeiderne som reiser dit har ikke beskyttelsesdrakt hele tiden, kun når de er i kontakt med de ebolasmittede som er innlagt. De kan jo bli smittet overalt ellers på markeder etc, og så reiser de hjem etter seks uker, synes det er et merkelig opplegg som sikkert sprer mer smitte. Anonymous poster hash: 0c325...1d9 Helt enig. Men de sjekker vell helsearbeiderene før de drar hjem? det må de jo bare gjøre! For folk fortsatt reise som de vell uten å bli sjekket, når de kommer fra Afrika? Da får vi jo garantert smitta hit!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #13 Skrevet 9. oktober 2014 Nei. Vi kommer til å krepere alle som en. Bare å gå i dekning langt fra folk. Pakk nødbagen, damer! Umodent. For du vet INGENTING om dette. Jeg er overbevist om at Børge Brende vet mer om dette enn du, han har nok et større nettverk med høytstående politikere, leger, organisasjoner mm. Og han slår alarm.. Så synes du mobber nå. "Erta berta så teite dere hysteriske er". Og jeg er ikke hysterisk, bare realist. Anonymous poster hash: c6c2c...90e
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #14 Skrevet 9. oktober 2014 De burde ha stengt grenser, spør du meg. Og helsearbeiderne som reiser dit har ikke beskyttelsesdrakt hele tiden, kun når de er i kontakt med de ebolasmittede som er innlagt. De kan jo bli smittet overalt ellers på markeder etc, og så reiser de hjem etter seks uker, synes det er et merkelig opplegg som sikkert sprer mer smitte. Anonymous poster hash: 0c325...1d9 Helt enig. Men de sjekker vell helsearbeiderene før de drar hjem? det må de jo bare gjøre! For folk fortsatt reise som de vell uten å bli sjekket, når de kommer fra Afrika? Da får vi jo garantert smitta hit! Jeg leste et sted at de skal oppholde seg i nærheten av et sykehus i noen uker etter at de har kommet hjem, i tilfelle de blir syke, så det virker ikke som om de blir sjekket. Anonymous poster hash: 0c325...1d9
Badedrakt Skrevet 9. oktober 2014 #16 Skrevet 9. oktober 2014 Hvordan klarer du å ikke bekymre deg for det? Når den er så ute av kontroll!
Linkwi Skrevet 9. oktober 2014 #17 Skrevet 9. oktober 2014 Nei. Vi kommer til å krepere alle som en. Bare å gå i dekning langt fra folk. Pakk nødbagen, damer! Umodent. For du vet INGENTING om dette. Jeg er overbevist om at Børge Brende vet mer om dette enn du, han har nok et større nettverk med høytstående politikere, leger, organisasjoner mm. Og han slår alarm.. Så synes du mobber nå. "Erta berta så teite dere hysteriske er". Og jeg er ikke hysterisk, bare realist. Anonymous poster hash: c6c2c...90e Skjønner ikke at du tar den kommentaren seriøst? Jeg las ironi fra første til siste bokstav ;-)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #18 Skrevet 9. oktober 2014 Nei. Vi kommer til å krepere alle som en. Bare å gå i dekning langt fra folk. Pakk nødbagen, damer! Umodent. For du vet INGENTING om dette. Jeg er overbevist om at Børge Brende vet mer om dette enn du, han har nok et større nettverk med høytstående politikere, leger, organisasjoner mm.Og han slår alarm.. Så synes du mobber nå. "Erta berta så teite dere hysteriske er". Og jeg er ikke hysterisk, bare realist. Anonymous poster hash: c6c2c...90e Skjønner ikke at du tar den kommentaren seriøst? Jeg las ironi fra første til siste bokstav ;-) Hun tok ikke kommentaren seriøst, men ironisk, og svarte deretter. Anonymous poster hash: 0c325...1d9
Badedrakt Skrevet 9. oktober 2014 #19 Skrevet 9. oktober 2014 Nå har jeg sittet i hele natt og lest om denne grusomme sykdommen! Å for å prøve roe ned meg selv, så må jeg bare prøve å tenke positivt! Jeg har faktisk blitt helt revet med av hysteriet jeg nå. Ble livredd når han eksperten sa at innen en måned vill flere hundre tusen ha sykdommen. Men tenk dere hvor mange millioner som bor i Afrika! Det er grusomt at så mange må lide, men i forhold til innbyggere, så er det faktisk bare en liten del av befolkningen som er smittet til nå. De har jo begynt å få kontroll i de to første landene. Nå går sikkert alle land inn for å hjelpe til mer, så får de kanskje det under kontroll! Sannsynligheten for at den vil spre seg er her faktisk ikke så stor. Dette sier nå hvertfall jeg til meg selv for å roe meg ned. Om det hjelper vet jeg ikke helt ennå
PrinsesseHengepupp Skrevet 10. oktober 2014 #20 Skrevet 10. oktober 2014 Nei, er nok bare å få hamstra inn bananene.
Katteskinnet Skrevet 10. oktober 2014 #21 Skrevet 10. oktober 2014 Herrejesus... Sørg for å ha rene hender før du gnir deg i trynet og det er greit.. Går du rundt å tar på blodige lik, avføring eller oppkast? Nei, da er du faktisk ganske trygg.
MammantilNurket Skrevet 10. oktober 2014 #22 Skrevet 10. oktober 2014 Nei. Vi kommer til å krepere alle som en. Bare å gå i dekning langt fra folk. Pakk nødbagen, damer! Umodent. For du vet INGENTING om dette. Jeg er overbevist om at Børge Brende vet mer om dette enn du, han har nok et større nettverk med høytstående politikere, leger, organisasjoner mm.Og han slår alarm.. Så synes du mobber nå. "Erta berta så teite dere hysteriske er". Og jeg er ikke hysterisk, bare realist. Anonymous poster hash: c6c2c...90e Skjønner ikke at du tar den kommentaren seriøst? Jeg las ironi fra første til siste bokstav ;-) Hun tok ikke kommentaren seriøst, men ironisk, og svarte deretter. Anonymous poster hash: 0c325...1d9 Jeg har faktisk stor tro på at samfunnet vårt på et tidspunkt kommer til å kolapse på grunn av eksempelvis en pandemi. Det med "Nødbagen" var selvsagt tøys.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #23 Skrevet 10. oktober 2014 Nei, kontroll tror jeg ikke de får før det eujt kommer en vaksine. Anonymous poster hash: 6f2b4...4e3
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #24 Skrevet 10. oktober 2014 Norge må nekte alle med ferieplaner til afrika å dra! Er som å be om ebola! Anonymous poster hash: 877e1...661
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #25 Skrevet 10. oktober 2014 Nei, hele verden vil legges øde, bortsett fra ei jente innerst i en dal på Vestlandet som sist. Anonymous poster hash: aa066...eb5 Som sist? Er det sant? Nysgjerrig her nå Anonymous poster hash: 877e1...661
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå