Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #26 Skrevet 9. oktober 2014 Her var det utrolig mange triste skjebner hos enkelt! God klem til dere <3 Hi Anonymous poster hash: 59a6b...9a1
Bustetroll Skrevet 9. oktober 2014 #27 Skrevet 9. oktober 2014 Samme opplevelse faktisk. Fødselen til datteren min. Beste opplevelsen - fordi jeg fikk verdens nydeligste jente, selvfølgelig den største opplevelsen man kan ha. Verste opplevelsen - Fordi barnefar ødela helesykehusoppholdet ved å dra på byen fremfor å være med meg. Dukket opp på sykehuset 3 timer senere enn han skulle (skulle egentlig møtt familien min for første gang der). Da presterte han å dukke opp full. Ble i 13 minutter, så dro han på byen. Hele kvelden og hele natta, lå jeg sårbar på sykehuset med min nyfødte datter, mens jeg mottok meldinger om at jeg var en hore, han skulle aldri fått barn med meg, jeg var stygg, ekkel, osv. atte ka for noe???? Herregud!!!! Klem til deg <3 Anonymous poster hash: 59a6b...9a1 Ja, en riktig koselig kar altså!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #28 Skrevet 9. oktober 2014 Beste er vel mine to barn! Verste; Ble seksuelt misbrukt på en fest som 17 år. Anmeldte, men ble henlagt.. for et nederlag. Også 5 år i etforhold med en idiot som behandla meg dårlig og knakk store deler av selvtillitta. Anonymous poster hash: a5e6a...c4d
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #29 Skrevet 9. oktober 2014 Værste: fødsel nr 1 og årene med dårlig psyke og svikene fra samboeren min. Beste: Alle ungene mine ❤️ ingenting kan noen gang toppe den følelsen jeg kjenner for barna mine hver dag❤️ Anonymous poster hash: 440d3...fdc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå