Gidder ikke! Skrevet 9. oktober 2014 #2 Skrevet 9. oktober 2014 Beste: Fødsel nr. 2, jeg har aldri følt jeg har mestret noe så bra som akkurat da. Drømmefødsel 😊 Ikke noe smertestillende og nesten ikke vondt. Verste: Samlivsbruddet jeg akkurat har vært gjennom. Føltes som en skikkelig livskrise i begynnelsen. Går heldigvis litt bedre!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #3 Skrevet 9. oktober 2014 Min beste er uten tvil at vi fikk barna. Har ikke opplevd så mye fælt, men noe som skapte stor fortvilelse for meg var når jeg ble presset til å vaksinere selv om jeg var veldig usikker og egentlig ikke hadde tatt valget selv. Jeg følte meg lurt og manipulert av HS og det var ingen vei tilbake. Det kan godt være at jeg hadde valgt å vaksinere, men slik det ble nå så ble det med den ene gangen. Jeg er gitt helt i lås og har hoppet av hele vaksineprogrammet. Anonymous poster hash: 6c04f...223
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #4 Skrevet 9. oktober 2014 Jeg svarer aldri på slike tråder hvis ikke HI deler opplevelser selv. Vet ikke helt hvorfor, men tror det er fordi det føles så nysgjerrig og grafsete å spørre om personlige ting uten selv å ville dele. Anonymous poster hash: a41ab...d34
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #5 Skrevet 9. oktober 2014 Jeg svarer aldri på slike tråder hvis ikke HI deler opplevelser selv. Vet ikke helt hvorfor, men tror det er fordi det føles så nysgjerrig og grafsete å spørre om personlige ting uten selv å ville dele. Anonymous poster hash: a41ab...d34 Beste øyeblikk: da jeg ble ferdig utdannet og overvant kampen mot spiseforstyrrelseVerste: da hunden jeg vokse opp med ble avlivet,den betydde mye for meg! Hi Anonymous poster hash: 59a6b...9a1
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #6 Skrevet 9. oktober 2014 Jeg vet ikke om jeg har noen konkrete beste og verste øyeblikk. Fødsler og bryllup har selvfølgelig vært stort. Men de mest intense følelsene av lykke får jeg av noe så barnslig og banalt som tørt høstløv og varme høstvinder. Jeg vet det høres helt fjernt ut, men det bobler i meg når jeg kan sparke i høstløv, eller som i helgen, da vi kjørte over høstfjellet i nydelig sol og løvet virvlet opp rundt bilen. Det verste må ha vært å miste de som stod meg nær. Spesielt min morfar og onkel. I tillegg til en alvorlig kjærlighetssorg da jeg var 19. Anonymous poster hash: 5fe0b...00d
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #7 Skrevet 9. oktober 2014 Store deler av oppveksten min med seksuelt misbruk blant annet skulle jeg gjerne vært foruten. Det har dessverre bidratt til at mine relasjoner til egne foreldre er svært vanskelig tidvis også Har fått en kronisk sykdom jeg gjerne skulle vært foruten Beste er min mann og barn, samt livet vi har skapt sammen Anonymous poster hash: 9ffc1...338
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #8 Skrevet 9. oktober 2014 Store deler av oppveksten min med seksuelt misbruk blant annet skulle jeg gjerne vært foruten. Det har dessverre bidratt til at mine relasjoner til egne foreldre er svært vanskelig tidvis også Har fått en kronisk sykdom jeg gjerne skulle vært foruten Beste er min mann og barn, samt livet vi har skapt sammen Anonymous poster hash: 9ffc1...338 klem til deg <3Hi Anonymous poster hash: 59a6b...9a1
*Miss Marple* Skrevet 9. oktober 2014 #9 Skrevet 9. oktober 2014 Det beste er å få lov til å være mamma. Så banalt og vanlig, men likevel sant. Det verste var å innse at babyen min ikke skulle få leve.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #10 Skrevet 9. oktober 2014 Det beste er de to barna mine og eksamenene jeg har tatt som har gått veldig bra. Det verste er at jeg aldri har greid å få meg jobb innen yrkest mitt, som er svært spesielt. Anonymous poster hash: 78c1a...dca
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #11 Skrevet 9. oktober 2014 Beste opplevelse: Å få tatt en høgskoleutdannelse. Verste opplevelse: Å miste faren min da jeg var 15. Han hadde kreft. Anonymous poster hash: f04b9...3d2
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #12 Skrevet 9. oktober 2014 Verste: å miste våre to barn i 2 trimester. Beste: barnet jeg nåbærer i magen som betyr alt i verden for oss. Anonymous poster hash: 480db...bdb
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #13 Skrevet 9. oktober 2014 Beste: alle de tre fødslene mine er likestilte der. Verste: Da min beste venn døde plutselig i en ulykke i en alder av 22. Anonymous poster hash: c7286...133
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #14 Skrevet 9. oktober 2014 Beste er sønnen min <3 Verste var å bli uføretrygdet. jeg skulle så gjerne vært frisk og akseptert av samfunnet ! Anonymous poster hash: 81f0d...ce1
Urwa Skrevet 9. oktober 2014 #15 Skrevet 9. oktober 2014 (endret) Beste: Alle 4 barna mine💕. Verste: Når jeg mistet pappa'n min😔 Endret 9. oktober 2014 av Urwa
Bustetroll Skrevet 9. oktober 2014 #16 Skrevet 9. oktober 2014 Samme opplevelse faktisk.Fødselen til datteren min.Beste opplevelsen - fordi jeg fikk verdens nydeligste jente, selvfølgelig den største opplevelsen man kan ha. Verste opplevelsen - Fordi barnefar ødela helesykehusoppholdet ved å dra på byen fremfor å være med meg. Dukket opp på sykehuset 3 timer senere enn han skulle (skulle egentlig møtt familien min for første gang der). Da presterte han å dukke opp full. Ble i 13 minutter, så dro han på byen. Hele kvelden og hele natta, lå jeg sårbar på sykehuset med min nyfødte datter, mens jeg mottok meldinger om at jeg var en hore, han skulle aldri fått barn med meg, jeg var stygg, ekkel, osv.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #17 Skrevet 9. oktober 2014 Beste: å få gutten min ❤️ Verste: 6 mnd kolikk (ble psykisk syk av det) Anonymous poster hash: 0e828...16c
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #18 Skrevet 9. oktober 2014 Beste er å ha fått to fantastiske barn. Verste må vel være da jeg ble voldtatt av min far fra jeg var 6 år gammel, misbruket startet da jeg var 3 år. Anonymous poster hash: 5368e...622
IreneUtålmodig Skrevet 9. oktober 2014 #19 Skrevet 9. oktober 2014 Værst er å miste mormor Har ingen konkrete beste opplevelser , beste er å være på fjellet hver sommer + nyte hver eneste dag i desember
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #20 Skrevet 9. oktober 2014 best: å bli mor verst: Fødselen til nr 1. Anonymous poster hash: 85f69...f5c
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #21 Skrevet 9. oktober 2014 Beste: å bli mamma. Verste: da jeg gikk på u.skolen, og hver dag jeg kom hjem satt mamma full på kjøkkenet med en øl i neven. Det endte etterhvert med at jeg forsøkte å ta livet mitt. Anonymous poster hash: f4981...bd4
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #22 Skrevet 9. oktober 2014 Beste: å bli mor 3 ganger Verste: Å se mannen min lide og dø, og å reise hjem etterpå og vekke de tre barna mine som lå og sov de uskyldiges søvn for å fortelle dem det forferdelige. Unner ikke min verste fiende å måtte gjennom et sånt mareritt. Anonymous poster hash: 30482...ee9
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #23 Skrevet 9. oktober 2014 Beste: Bli mor til 5 og vil ha fleire. Verste: var og miste mitt kjære barn på 3 år. Anonymous poster hash: 47467...9fd
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #24 Skrevet 9. oktober 2014 Verste: Å bli så syk at jeg var lenket til sofaen uten å kunne bruke hender eller bein. 90% avhengig av andre. Beste: Å få drømmejobben, livet etter skilsmissen, og aller best: å bli mamma og å oppleve å bli spontant bedre fra sykdommen slik at jeg nærmer meg et normalt liv! Anonymous poster hash: 3d59f...f49
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #25 Skrevet 9. oktober 2014 Samme opplevelse faktisk. Fødselen til datteren min. Beste opplevelsen - fordi jeg fikk verdens nydeligste jente, selvfølgelig den største opplevelsen man kan ha. Verste opplevelsen - Fordi barnefar ødela helesykehusoppholdet ved å dra på byen fremfor å være med meg. Dukket opp på sykehuset 3 timer senere enn han skulle (skulle egentlig møtt familien min for første gang der). Da presterte han å dukke opp full. Ble i 13 minutter, så dro han på byen. Hele kvelden og hele natta, lå jeg sårbar på sykehuset med min nyfødte datter, mens jeg mottok meldinger om at jeg var en hore, han skulle aldri fått barn med meg, jeg var stygg, ekkel, osv. atte ka for noe???? Herregud!!!! Klem til deg <3 Anonymous poster hash: 59a6b...9a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå