Gå til innhold

Dere med au-pair

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var selv au pair i USA som 18-åring, og ser fortsatt tilbake på det som ett av de beste årene i mitt liv!!

Anonymous poster hash: 661d6...53f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt forskjell i å være norsk jente fra et rikt land som au pair i USA, fremfor å komme som en fattig tredjelandsborger fra asia til rike Norge, og helst med egen familie å mette i hjemlandet sitt eller??

Anonymous poster hash: f0f50...721

Skrevet

Litt forskjell i å være norsk jente fra et rikt land som au pair i USA, fremfor å komme som en fattig tredjelandsborger fra asia til rike Norge, og helst med egen familie å mette i hjemlandet sitt eller??

Anonymous poster hash: f0f50...721

Ehhhh... det fins vel også au pair fra Spania, Tyskland, Italia, etc...

Ikke alle som velger Asia vettu

Anonymous poster hash: c017e...11e

Skrevet

Litt forskjell i å være norsk jente fra et rikt land som au pair i USA, fremfor å komme som en fattig tredjelandsborger fra asia til rike Norge, og helst med egen familie å mette i hjemlandet sitt eller?? Anonymous poster hash: f0f50...721

Ehhhh... det fins vel også au pair fra Spania, Tyskland, Italia, etc...

Ikke alle som velger Asia vettuAnonymous poster hash: c017e...11e

Enig med deg over, og dessuten mener jeg det handler mer om hvirdan vertsfamilien tar imot og behandler au pausen enn hvor den kommer fra...

Anonymous poster hash: 661d6...53f

Skrevet

Du vet tydeligvis ikke at au pair betyr "på lik fot" - dvs som likeverdig del av familien. Jul, bursdag, familieselskap, middag, ferie - au pairen har del i livet ditt, og er ikke ment å være en hushjelp som er stuet bort når det ikke passer.

Anonymous poster hash: 2be56...141
Skrevet

De er av natur veldig diskret. Så de har ingen ønsker om å være oppå dere. Jeg tenkte også på dette før vi fikk aupair ( selvom hun har stort rom og bad og minikjøkken ). Men, det var helt unødvendig og tenke på..

Hun går inn til seg selv når arbeidsdagen er omme alt fungerer bare kjempefint!

Dere kommer aldri til å angre om dere bestemmer dere for det!

Anonymous poster hash: c13dd...448

Hehe, hæ? Hvem er "de"?

Visste du ikke at au-pairer er en egen rase? ;) De har et medfødt instinkt for diskresjon.

Anonymous poster hash: e8837...249

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...