Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #26 Skrevet 8. oktober 2014 Frokost foran tv om helgene og i ferien, pizza foran tv på fredager. Risikoen for overspising begrenses ved at jeg lager faster porsjoner, nøyaktig de samme som ellers. Han er uansett mer typen som glemmer å spise fordi han er så konsentrert. Anonymous poster hash: 81c51...43d
Prøverpåentil Skrevet 8. oktober 2014 #27 Skrevet 8. oktober 2014 Her får 2-åringen brødskive i sofaen foran tv'n på morningen. Hun sitter å spiser litt mens jeg gjør meg klar Spiser ikke frokost selv..
Rediken Skrevet 8. oktober 2014 #28 Skrevet 8. oktober 2014 Nei, vi spiser kun snacks i tv stua. Her i huset holder vi mat på kjøkkenet, jeg er rett og slett for lat til å måtte forhold meg til smuler og matrot andre plasser enn under kjøkkenbordet
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #29 Skrevet 8. oktober 2014 Her er jeg lei av smuler og gris rundt stuebordet så nå er det kun spising i spisestua. Sparer vasking. Unntaket hvis det er frukt eller ting som ikke smuler. Anonymous poster hash: 740e0...c5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå