Gå til innhold

Tips til gode gaveidéer som er på SALG og på tilbud, gjør-det-selv gaver osv...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Melder seg inn i bokklubben og få gavekort på 1000/1500 kr. Meldte meg inn i to klubber og fikk handlet 5 julegaver:D

 

Anonymous poster hash: 65d95...0db

Hvor får man gavekort på 1500? 😊

 

Anonymous poster hash: 7fe6b...cba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er ikke dette akkurat på salg, men det er billig i utgangspungtet... ( i mine øyne vertfal)

 

http://www.himmelskinterior.no/categories/oohh

 

Her er billig interiør. Her er billige krukker/boller osv som kan brukes til å lage en juledekorasjon til noen man er glad i til jul. Jeg tror jeg kommer til å gå for noe slikt til jul i år. Det hjelper også på at alt er av resirkulert papir. De sier det er 100% vanntett, men har ikke prøvd selv... :P

Jobber du for dem? Alle innleggene dine handler jo om dem.

Og det var ikke en ting der jeg hadde blitt glad for hvertfall.

Makan til jallabutikk skal man lete lenge etter..

 

 

Anonymous poster hash: df575...379

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Melder seg inn i bokklubben og få gavekort på 1000/1500 kr. Meldte meg inn i to klubber og fikk handlet 5 julegaver:D

 

Anonymous poster hash: 65d95...0db

Hvor får man gavekort på 1500? 😊

 

Anonymous poster hash: 7fe6b...cba

Vær obs på at mange av bokklubbene har bindingstid og du må selv avbestille eller returnere bøker hver måned. Det kan bli et styr uten like. Endret av klishe89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nå er ikke dette akkurat på salg, men det er billig i utgangspungtet... ( i mine øyne vertfal)

 

http://www.himmelskinterior.no/categories/oohh

 

Her er billig interiør. Her er billige krukker/boller osv som kan brukes til å lage en juledekorasjon til noen man er glad i til jul. Jeg tror jeg kommer til å gå for noe slikt til jul i år. Det hjelper også på at alt er av resirkulert papir. De sier det er 100% vanntett, men har ikke prøvd selv... :P

Jobber du for dem? Alle innleggene dine handler jo om dem.

Og det var ikke en ting der jeg hadde blitt glad for hvertfall.

Makan til jallabutikk skal man lete lenge etter..

 

 

Anonymous poster hash: df575...379

 

 

Kjære julenissen! La meg slippe å få julegaver fra himmelskinterør! Fy flate, så stuss'li!

 

Anonymous poster hash: 32ceb...218

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drops har 25% på alt garn av alpakka ut året. Har selv kjøpt inn en del som jeg skal strikke søte tøfler av, til jentene i familien :)

 

Anonymous poster hash: 2c329...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagde kjeleunderlag av hvite fliser med datteren min ifjor. Hun tegnet på flisene med porselenstusjer. Og satte møbelknotter under. Populær for beste og oldeforeldre.

 

Anonymous poster hash: 75c7b...6ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor laget jeg såpe med ungene og gav til besteforeldre. Kjøpte såpesett på hobbybutikk og lagde nydelige lavendelsåper formet som engler. Pyntet med fjær og pakket inn i cellofan. Det var populært å lage og å gi og å få :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har masse garn liggende og lite kr, så jeg skal hekle oppvaskkluter og kanskje noe annet til mine og hans foreldre. Skulle ønske at jeg var flink til å strikke :)

 

Anonymous poster hash: 01c91...67f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kitchn har tilbud på Bodum termokopper, og Eva Solo urtepotter:) og flere krus og kopper. Mange greie gaver til under 200:)

 

Anonymous poster hash: c2836...cd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På førstkommende lørdag er det 25% avslag på alle leker hos Toysrus (både nettbutikk og vanlig). Veldig greit, for de har jo ganske ok priser fra før :)

 

Anonymous poster hash: 9a32f...f38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stylepit har tilbud idag hvertfall. F.eks masse ull fra Hust & Claire til rundt 50,-.

Ellers masse fint fra H & C, NoaNoa, Molo osv på salget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jakten.no der kan man finne en gullkloss på kartet og få 50,- avslag på legoeske, har nå funnet to (en hver dag) og handlet legoeske til50 og 60 kroner, men kun betalt 0 og 10

 

Anonymous poster hash: 692b6...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jakten.no der kan man finne en gullkloss på kartet og få 50,- avslag på legoeske, har nå funnet to (en hver dag) og handlet legoeske til50 og 60 kroner, men kun betalt 0 og 10

 

Anonymous poster hash: 692b6...da4

 

Har de så billige legoesker altså? Kan man bruke flere kuponger samtidig (forutsatt at man har fått dem på forskjellige dager altså)?

 

Anonymous poster hash: ccfa6...7a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jakten.no der kan man finne en gullkloss på kartet og få 50,- avslag på legoeske, har nå funnet to (en hver dag) og handlet legoeske til50 og 60 kroner, men kun betalt 0 og 10

 

Anonymous poster hash: 692b6...da4

Bare så kjedelig at det er på så få plasser :(

 

Anonymous poster hash: a90fc...ad1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jakten.no der kan man finne en gullkloss på kartet og få 50,- avslag på legoeske, har nå funnet to (en hver dag) og handlet legoeske til50 og 60 kroner, men kun betalt 0 og 10

 

Anonymous poster hash: 692b6...da4

Bare så kjedelig at det er på så få plasser :(

 

Anonymous poster hash: a90fc...ad1

 

Få plasser? Har funnet klosser flere steder jeg

 

Anonymous poster hash: 692b6...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jakten.no der kan man finne en gullkloss på kartet og få 50,- avslag på legoeske, har nå funnet to (en hver dag) og handlet legoeske til50 og 60 kroner, men kun betalt 0 og 10

 

Anonymous poster hash: 692b6...da4

 

Har de så billige legoesker altså? Kan man bruke flere kuponger samtidig (forutsatt at man har fått dem på forskjellige dager altså)?

 

Anonymous poster hash: ccfa6...7a9

 

Kan kun brukes en pr eske. Men mange esker til 50 og 60 kr i butikkene!

 

Anonymous poster hash: 692b6...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jakten.no der kan man finne en gullkloss på kartet og få 50,- avslag på legoeske, har nå funnet to (en hver dag) og handlet legoeske til50 og 60 kroner, men kun betalt 0 og 10

 

Anonymous poster hash: 692b6...da4

 

Har de så billige legoesker altså? Kan man bruke flere kuponger samtidig (forutsatt at man har fått dem på forskjellige dager altså)?

 

Anonymous poster hash: ccfa6...7a9

 

Kan kun brukes en pr eske. Men mange esker til 50 og 60 kr i butikkene!

 

Anonymous poster hash: 692b6...da4

 

 

Ja så det med en per eske, men kan du bruke to på to esker på en gang? Eller må du da gå til butikken to ganger? :P

 

Anonymous poster hash: ccfa6...7a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jakten.no der kan man finne en gullkloss på kartet og få 50,- avslag på legoeske, har nå funnet to (en hver dag) og handlet legoeske til50 og 60 kroner, men kun betalt 0 og 10

 

Anonymous poster hash: 692b6...da4

Bare så kjedelig at det er på så få plasser :(

 

Anonymous poster hash: a90fc...ad1

 

Få plasser? Har funnet klosser flere steder jeg

 

Anonymous poster hash: 692b6...da4

 

Få byer mente jeg, ingen i nærheten av her jeg bor :(

 

Anonymous poster hash: a90fc...ad1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine gaver små og store jenter eller veninner penger cmyk/glitter. Opp til 70% på masse varer

Og på glitter er det fine ting ned til 20 kr :-)

 

 

Ellers myyye tilbud i de fleste butikker nå.

 

Anonymous poster hash: 184df...ea8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen veldig bra ideer til julegaver til besteforeldre. 

 

1 året kjøpte jeg hjerter av tre på panduro. Malte de og pyntet de, Hang de opp etterhverandre og skrev navn på alle

barnebarn oppover hjertene. De henger ennå og de ble super glade. 

Har også gjort det samme til mamma. Hvor jeg skrev meg, og mine søskens navn! =D 

 

i fjor gikk vi sammen alle barnebarna og var på photoshoot. ( Må ikke være dyrt, alle kjenner noen som er flinke hobby fotografer.  ) 

Ta bilde av alle sammen, ramm inn, og pakk inn til jul! De grein av glede! =D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...