Gå til innhold

Du som er gravid med trillinger


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Her går det etter forholdene greit. Noen dager er bedre enn andre. Vi bestemte oss, etter et veldig godt råd, for å ta den tøffeste veien hele tida.

Vi har holdt, kost og snakket alle våre tre små❤️ Vi lot de bli obdusert❤️Vi la de selv i kisten❤️ Vi var med de så mye vi kunne❤️ Vi planla begravelsen selv❤️ Vi bærte selv kista❤️

 

Det er beintøfft dette her, og jeg unner ingen å gå gjennom dette! Alt føles fortsatt helt uvirkelig! Jeg er jo endelig blitt mamma, en ufattelig blanding av stolthet og lykke og sorg...

 

Vært gravid fire ganger, totalt 56 uker (!), på over 2,5 år Solfaktor. Mistet totalt seks barn, tre tidlig og nå tre sent.

Er mer opphengt i å bli gravid igjen fort nå enn noen gang før...

 

Håper det går bra med dere jenter! Og at vi alle får oppleve at det blir en vakker dag og at det blir vår tur!

Jeg sier det igjen, kondolerer så mye. Jeg kjenner deg ikke men du skal vite at jeg har tenkt på dere flere ganger spesielt nå i julen. Det er så trist det dere har gått og fortsatt går igjennom. Forstår ønsket ditt om å bli raskt gravid igjen, helt naturlig. Ord er fortsatt fattige oppi det hele. Jeg beundrer måten dere takler det på med tanke på begravelsen og det hele. Varme klemmer ❤️.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er tøff lesning, og jeg unner dere all lykke videre. Håper så innerlig suksess for dere i fremtiden. Stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Hei. Det går fortsatt litt opp og ned, men alikevel litt bedre dag for dag. Vi blir godt fulgt opp fortsatt. Har endelig energi til å gjøre litt igjen, har begynt å trimme litt og vi starter nytt ivf forsøk i mars. Lever i min egen boble og føler meg tryggest hjemme i mitt eget hus, langt vekk fra facebook og gravidmager og alt som minner meg på d jeg ikke har...

Takk for at dere lytter/leser og bryr dere her inne❤️Det betyr så mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare sende deg en klem <3 for en ufattlig prøvelse dere har vært igjennom :(

Vi har ikke opplevd å miste sent,så det kan ikke sammenliknes, men sorgen kan jeg kjenne meg igjen i. Vi mistet 2 i sommer etter å endelig ha blitt gravid etter 2,5 års prøving.

Vi skal også igang med nytt forsøk nå i mars! 

 

Kanskje mars er måneden for oss begge?

 

Unner deg alt godt! Masse klemmer 

 

 



Anonymous poster hash: 7b4f8...ca9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

<3 Huff Embi. Jeg fikk så vondt av å lese det du skrev at jeg ikke klarte å kommentere. Gråter hver gang jeg leser denne tråden. Jeg håper så inderlig at det går bra med deg og kan ikke forestille meg hva dere går gjennom. Jeg håper virkelig alt går bra med forsøket i mars.

Ord blir så fattige i en slik situasjon. Ønsker dere alt godt <3

 

Anonymous poster hash: 4e21b...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Når jeg leser det du skriver så får jeg utrolig vondt av deg og mannen din , får også en følelse av at her er det to fightere som har vært igjennom ufattelig mye vondt og som virkelig står på i kampen for å få barn. Jeg ønsker dere lykke til med nye forsøk og vet at deres barn har noen fottw foreldre ! 💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei. Forsøket i mars har foreløpig gått bra❤️ Er nå 13 uker på vei og tar en dag av gangen. Har vanskelig for å tro at dette skal ende opp med en levende baby, men vi håper alt vi kan på at dette skal gå bra!

Det er tøft å gå gravid igjen, men forhåpentligvis kommer gleden over dette snikende etter hvert💕

 

Er så glad jeg har vært inne på bim-forumet gjennom det siste året! Her finnes så mange fine mennesker og så mye omtanke❤️ Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, så bra!!! Krysser fingrene veldig for deg! Risikoen er jo mye mye mindre med bare ett barn enn med trillinger, så når det har gått bra nå til uke 13 er jo sjansen stor for at det går bra! Er du i fin form? Håper du får slappet godt av. Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er bra nå, vært en del kvalm i starten men det er bare en betryggende og god kvalme😉

Nå er det sommerferie så håper å få slappet godt av og at dagene flyr av gårde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det her var utrolig sterk lesning. Kan ikke fatte at livet kan snus sånn oppned.. Håper det går bra denne gangen.

 

Anonymous poster hash: 552a1...990

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over denne tråden nå og sitter her og griner. Kjære tid, dette må ha vært ufattelig tøft! Håper virkelig det går veien nå. Det ser ut som dere virkelig fortjener det! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei. Forsøket i mars har foreløpig gått bra❤ Er nå 13 uker på vei og tar en dag av gangen. Har vanskelig for å tro at dette skal ende opp med en levende baby, men vi håper alt vi kan på at dette skal gå bra!

Det er tøft å gå gravid igjen, men forhåpentligvis kommer gleden over dette snikende etter hvert

 

Er så glad jeg har vært inne på bim-forumet gjennom det siste året! Her finnes så mange fine mennesker og så mye omtanke❤ Takk!

 

Å nå ble jeg utrolig glad når jeg leste denne oppdateringen fra deg! :)

Jeg krysser alt jeg kan for at det skal gå bra denne gangen! For det er som du skriver, nå må det jo være deres tur <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Forsøket i mars har foreløpig gått bra❤️ Er nå 13 uker på vei og tar en dag av gangen. Har vanskelig for å tro at dette skal ende opp med en levende baby, men vi håper alt vi kan på at dette skal gå bra!

Det er tøft å gå gravid igjen, men forhåpentligvis kommer gleden over dette snikende etter hvert💕

 

Er så glad jeg har vært inne på bim-forumet gjennom det siste året! Her finnes så mange fine mennesker og så mye omtanke❤️ Takk!

Så hyggelig å lese Embi. Gratulerer så mye, dette fortjener dere virkelig. Masse lykke til videre ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for fine meldinger jenter😊 dere er gode!

Foreløpig går det fint, håper det holder hele veien til mål denne gangen❤️

 

Håper det går bra med alle dere og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...