Gå til innhold

Du som er gravid med trillinger


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Utrolig trist å høre. Håper dere klarer å holde motet oppe og masse lykke til med gutten. Det høres ut til at han er en kjemper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Embi

 

Nå ble jeg helt sjokkert. Denne meldingen hadde jeg ikke ventet. Uff, så forferdelig dette må være for dere nå. Mitt største sympati og største trøsteklemmene kommer herifra.

 

Godt å lese dere får god behandling for å beholde gutten deres. Hold ut lille vennen, det skal bli bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Embi.

 

Dette var grusomt å lese . Har ikke vært inne her på en stund og det første jeg går inn på var tråden om deg som venter trillinger . Forferdelig trist 😢

Jeg vet at det ikke hjelper uansett hva jeg sier. Men jeg håper av hele mitt hjerte at du får god hjelp nå og at gutten deres blir født fin og frisk 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk vi dessverre bekreftet at vi har mistet begge jentene våre... Vi trodde vi hadde kommet så langt nå at vi var på trygg grunn, men det er det visst ingenting som heter når man har trillinger i magen...

Takk for støtten jenter, det betyr så mye nå ❤️

Kjære deg, for en grusom tid dere må gå gjennom nå. Håper virkelig at alt er bra med den lille gutten deres. Sitter her selv med to stk i magen og krysser for at alt skal gå bra.... Fryktelig vondt å lese om deres opplevelse, og føler veldig med dere selv om jeg ikke kan forstå 💜
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker masse på deg embi det skal du vite ❤️. Vet ikke hva jeg skal si i en situasjon som denne, men jeg håper du og din mann blir tatt godt bare på. Krysser fingrene for gutten deres 💙

 

Anonymous poster hash: 3c3bc...3c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det skjedd det som ikke måtte skje..

 

Fødselen startet på søndag, og alle gjorde det de/vi kunne for å stoppe den, men det gikk ikke. Mandag 1. desember ble alle våre tre små født og den lille gutten vår kjempet det han kunne. To timer etter fødselen døde han og, han hadde en punktert lunge og til slutt stoppet hjertet hans å slå❤️

 

Vi sitter fullstendig knuste og tomhendte igjen

 

Vi har fått hatt gutten vår på rommet de siste dagene for å se på han og kose med han. Det er hjerteskjærende, men helt nødvendig!

 

Håper det går bra med alle dere andre ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det skjedd det som ikke måtte skje..

 

Fødselen startet på søndag, og alle gjorde det de/vi kunne for å stoppe den, men det gikk ikke. Mandag 1. desember ble alle våre tre små født og den lille gutten vår kjempet det han kunne. To timer etter fødselen døde han og, han hadde en punktert lunge og til slutt stoppet hjertet hans å slå❤️

 

Vi sitter fullstendig knuste og tomhendte igjen

 

Vi har fått hatt gutten vår på rommet de siste dagene for å se på han og kose med han. Det er hjerteskjærende, men helt nødvendig!

 

Håper det går bra med alle dere andre ❤️

Nei nei nei, så ufattelig trist å lese!! Ord blir fattige i en slik situasjon. Tenker på dere og sender varme klemmer❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det skjedd det som ikke måtte skje..

 

Fødselen startet på søndag, og alle gjorde det de/vi kunne for å stoppe den, men det gikk ikke. Mandag 1. desember ble alle våre tre små født og den lille gutten vår kjempet det han kunne. To timer etter fødselen døde han og, han hadde en punktert lunge og til slutt stoppet hjertet hans å slå❤️

 

Vi sitter fullstendig knuste og tomhendte igjen

 

Vi har fått hatt gutten vår på rommet de siste dagene for å se på han og kose med han. Det er hjerteskjærende, men helt nødvendig!

 

Håper det går bra med alle dere andre ❤️

Sender deg all verdens klemmer, ord blir ikke nok, helt forferdelig å måtte oppleve noe sånt 🌸
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det skjedd det som ikke måtte skje..

 

Fødselen startet på søndag, og alle gjorde det de/vi kunne for å stoppe den, men det gikk ikke. Mandag 1. desember ble alle våre tre små født og den lille gutten vår kjempet det han kunne. To timer etter fødselen døde han og, han hadde en punktert lunge og til slutt stoppet hjertet hans å slå❤️

 

Vi sitter fullstendig knuste og tomhendte igjen

 

Vi har fått hatt gutten vår på rommet de siste dagene for å se på han og kose med han. Det er hjerteskjærende, men helt nødvendig!

 

Håper det går bra med alle dere andre ❤️

Kjære dere :(

Ord blir fattige.

Sender dere alle sympati og varme tanker som finnes i hele denne verden.

For et umenneskelig tap dere har måtte oppleve.

Jeg håper dere finner trøst i hverandre i en forferdelig tung tid!

 

Anonymous poster hash: 7b4f8...ca9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det skjedd det som ikke måtte skje..

 

Fødselen startet på søndag, og alle gjorde det de/vi kunne for å stoppe den, men det gikk ikke. Mandag 1. desember ble alle våre tre små født og den lille gutten vår kjempet det han kunne. To timer etter fødselen døde han og, han hadde en punktert lunge og til slutt stoppet hjertet hans å slå❤️

 

Vi sitter fullstendig knuste og tomhendte igjen

 

Vi har fått hatt gutten vår på rommet de siste dagene for å se på han og kose med han. Det er hjerteskjærende, men helt nødvendig!

 

Håper det går bra med alle dere andre ❤️

Så hjerteskjærende å lese Embi. Jeg gråter med dere, dette var tøft å lese. Ord blir virkelig fattige i en slik situasjon, så brutalt og umenneskelig at dere må gå igjennom dette. Håper dere har god støtte rundt dere nå og i tiden som kommer. Varme klemmer ❤️❤️💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har det skjedd det som ikke måtte skje..

 

Fødselen startet på søndag, og alle gjorde det de/vi kunne for å stoppe den, men det gikk ikke. Mandag 1. desember ble alle våre tre små født og den lille gutten vår kjempet det han kunne. To timer etter fødselen døde han og, han hadde en punktert lunge og til slutt stoppet hjertet hans å slå❤️

 

Vi sitter fullstendig knuste og tomhendte igjen

 

Vi har fått hatt gutten vår på rommet de siste dagene for å se på han og kose med han. Det er hjerteskjærende, men helt nødvendig!

 

Håper det går bra med alle dere andre ❤️

Ord strekker ikke til... Mange klemmer❤️❤️💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fred over alle gode minner, håp og gleder de har gitt dere i sine altfor korte liv.

 

Ufattelig trist at det har endt slik. Jeg har ikke ord:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig trist å høre. Jeg har tenkt på dere og håpet for den lille gutten. Ta vare på hverandre i tiden fremover. Stor klem <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min dypeste medfølelse. Det var jo ikke slik det skulle gå. Da jeg mistet mine tvillinger fant jeg trøst i at de i det minste fikk være sammen oppi himmelen. Jeg fant trøst i at de ble skapt i magen min samtidig og at de forlot verden samtidig, nettopp fordi de var tvillinger og veldig avhengig av hverandre. Såpass avhengig at de måtte være sammen. Først døde den ene tvillingene i magen, så den andre hos meg. Kanskje kan dette være en fin tanke for deg også, at de er sammen. Fred over minnet til trillingene.

 

Anonymous poster hash: 3c3bc...3c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

❤️

Han var verdens fineste lille gutt og jeg forelsket meg fullstendig ❤️

 

Vi kommer alltid til å elske våre tre små og aldri til å glemme de 💕

 

Nå starter kampen for å overleve...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere skal overleve. Selv om det er helt for ille. Jeg håper dere har gode folk rundt dere som kan slå litt ring rundt dere nå, og at dere klarer å møte hverandre i sorgen over de små.

 

Dere er så tøffe som har våget å satse på liv etter mange tap. Håper inderlig at dere får igjen for alt dette med renter en dag@----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tårene triller her. De renner og renner. Det er helt uforståelig at noen må oppleve dette. Håper dere får uendelig av støtte fra både familie, venner og professionelle. Dette må være helt umenneskelig tøft.

 

Jeg håper at dere klarer å kjempe dere opp av sorgen. Håper inderlig.

 

Fred over minnet til deres tre små stjerner <3 <3 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forferdelig, Embi!!! Håper dere har det etter forholdene bra... Dere prøvde vel Ienge å bli gravide også?

 

Krysser fingrene for at det snart er en liten på vei igjen. Stor klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Her går det etter forholdene greit. Noen dager er bedre enn andre. Vi bestemte oss, etter et veldig godt råd, for å ta den tøffeste veien hele tida.

Vi har holdt, kost og snakket alle våre tre små❤️ Vi lot de bli obdusert❤️Vi la de selv i kisten❤️ Vi var med de så mye vi kunne❤️ Vi planla begravelsen selv❤️ Vi bærte selv kista❤️

 

Det er beintøfft dette her, og jeg unner ingen å gå gjennom dette! Alt føles fortsatt helt uvirkelig! Jeg er jo endelig blitt mamma, en ufattelig blanding av stolthet og lykke og sorg...

 

Vært gravid fire ganger, totalt 56 uker (!), på over 2,5 år Solfaktor. Mistet totalt seks barn, tre tidlig og nå tre sent.

Er mer opphengt i å bli gravid igjen fort nå enn noen gang før...

 

Håper det går bra med dere jenter! Og at vi alle får oppleve at det blir en vakker dag og at det blir vår tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...