Gå til innhold

Hvilken bok leser dere nå / leste dere sist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stupetårnet av Arne Hjeltnes. Jeg sitter og humrer og morer meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig i at Flink Pike er bra! På en ekstremt frustrerende og klaustrofobisk måte!

Har akkurat begynt å lese serien om Hamilton om igjen. Føler det er litt guilty pleasure, egentlig :P

Har også lånt Tysteren og Hevneren (Fjell) av svigermor, noen som har lest dem? Er de bra?

Skrevet

Kunsten å høre hjerteslag. Den var nydelig!

Skrevet

Sønnvind. Det er en husmorserie da, men den beste jeg har lest :)

siste bøkene var vel crossfire. Samme sjanger som fifthy shades. Mener crossfire er hakket bedre :)

Anonymous poster hash: 99f60...5fe
Skrevet

"the taker".
Første bok i en triologi om udødelig kjærlighet.
Har ikke kommet skikkelig inni den, men handler ihvertfall om et udødelig par.
Boka er veldig down to earth, så det at de er udødelige strider mot historien, men det er ogspd et som gjør det så spennende for HVORFOR er de udødelige?
Men det er ingen sukkersøt, overlykkelig romantisk bok med en rosenrød kjærlighetshistorie.
Det virker så ekte... (!)

Nei, liker denne boka godt.

Skrevet

Leser "jeg er vakker og stygg som juling".

Selvhjelpsbok om spiseforstyrrelser:)

Anonymous poster hash: 63985...ca5

Skrevet

Royal assassin av Robin hobb

Anonymous poster hash: 041ad...fdc

Skrevet

Jeg syns også en mann ved navn Ove var fin, men er det bare jeg som gråt voldsomt?:-P den var veldig trist og veldig morsom :-)

Leser for tiden Stockholm Octavia, artig og finurlig :-)

Skrevet

Marco-effekten med Jussi Adler Olsen.

Før det leste jeg Sandmannen med Lars Kepler. En av de beste bøkene jeg har lest.

Skrevet

Jeg syns også en mann ved navn Ove var fin, men er det bare jeg som gråt voldsomt?:-P den var veldig trist og veldig morsom :-)

Jeg gråt og lo og gråt og lo! Fantastisk bok!

Anonymous poster hash: e77d0...f13

Skrevet

Jeg gråt også da jeg leste om Ove. Syntes det var en sår undertone under alt det morsomme også, så jeg tror jeg ble mer ettertenksom og trist på hans vegne enn lattermild.

Skrevet

Frelseren av Jo Nesbø.

Skrevet

Jeg gråt også da jeg leste om Ove. Syntes det var en sår undertone under alt det morsomme også, så jeg tror jeg ble mer ettertenksom og trist på hans vegne enn lattermild.

Jeg sitter igjen med mer vemod enn humor når jeg tenker på boka :-P men absolutt verdt å lese!

Skrevet

Jeg har nettopp lest ferdig Los Peregrinos av Cecilia Samartin. Frustrerende lesning, mange løse tråder og ubesvarte spørsmål, jeg fikk en tydelig følelse av at hun har lest eller sett og blitt inspirert av Game of Thrones, og det føltes litt som at hun bare måtte dikte opp et eller annet for å bli ferdig med trilogien. Det var mye som ikke hang på greip, rett og slett.

Også har jeg like nettopp lest Drømmehjerte av samme dama. Den var bedre. Nå holder jeg på med Et helt halvt år av Jojo Moyes, og den er kjempekoselig. Neste på lista er Flink pike av Gillian Flynn, Cold Mountain av Charles Frazier og The God of Small Things av Arundhati Roy. Ja, også har jeg holdt på med Eat Pray Love en stund.

Skrevet

The Passage av Justin Cronin.

Det er en dommedags scifi/skrekk jeg elsker 😊

Anonymous poster hash: f78ff...dcd

Skrevet

Putin - mannen uten ansikt av M. Gessen. Ikke akkurat hyggelesning, men nyttig, lærerikt og sjokkerende.

Skrevet

Midnattrosen av Lucinda Riley. Elsker bøkene hennes som er en historie i en historie, og som følger flere personer i forskjellige tidsepoker. Aldri kjedelig og med stort klimaks på slutten. 

og Kunsten å høre hjerteslag - husker ikke forfatteren. 

Fantastiske bøker begge to, men den siste har satt et ekstra godt avtrykk i hjertet. Virkelig nydelig. 

Skrevet

Kunsten å høre hjerteslag. Den var nydelig!

Da vil du sikkert like Når sypressene hvisker også, jeg likte den hakket bedre enn Kunsten å høre hjerteslag og det er samme type bøker.

Anonymous poster hash: 6e930...5d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...