Gå til innhold

antall barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 4. Kunne tenkt meg 5. Vi gir oss likevel nå siden vi begynner å dra på åra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To, og det er nok. Jeg hater å være gravid, så nå skal jeg sterilisere meg. Hurra! :D

Anonymous poster hash: b3420...576
Skrevet

Har tre, den siste kom som en liten overraskelse. Vi var ikke forsiktige nok.

Det er hektisk, men fint.

Hadde sett for meg 2-3.

Hadde det ikke vært for utrolig tøffe svangerskap og barsetid, kunne jeg godt få en til om 5-6 år (er relativt ung), men jeg tror det er stopp nå. Vet ikke om jeg strekker til med fler, mannen skal sterilisere seg.

Anonymous poster hash: 3787b...ee1

Skrevet

2 egne barn og en bonussønn, helt perfekt.

Skrevet

Jeg har to og føler eg ferdig. Men nå følte jeg neg igrunn ganske ferdig lenge etter eldstemann ble født da, så skal aldri si aldri ;) Men for nå har jeg nok med mine to, og det blir garantert ikke tre tette vertfall.

Anonymous poster hash: fa62b...98a

Skrevet

Jeg har tre barn og har alltid villet ha tre. er selv en av fire, og synes fire er for mange men to er for lite. Heødigvis var jeg og mannen enige fra første stund,så nå er vi en komplett familie på fem! :)

Anonymous poster hash: 48d56...dca
Skrevet

Har ett barn :) Og har slått meg til ro med det, jeg skulle fra naturens side egentlig ikke hatt mulighet til det engang, så han kom som en skikkelig overraskelse ;)

Nå er ikke jeg og barnefaren sammen lenger og jeg føler ikke for å starte på nytt (det går jo uansett ikke, så det var ikke en vanskelig beslutning)

Anonymous poster hash: b3ef3...2ea

Skrevet

Jeg har to.

Om det ikke var for at mannen og jeg er gått fra hverandre og jeg er på kanten til for gammel så skulle jeg veldig gjerne hatt 1-2 til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...