Gå til innhold

antall barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange barn har du?

Hva er grunnen til at du har det antallet barn du har?

Jeg har inntrykk av at det stadig blir mer vanlig med 3-4 barn.

Anonymous poster hash: 644b1...47a

Anonymous poster hash: c85fe...8c0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

3. Er en av tre selv. Syns det var bra. Følte ikke vi var komplett med bare to barn.

Anonymous poster hash: 5d319...c75

Skrevet

Jeg har 1 barn.

Fikk henne da jeg var veldig ung. Har studert etterpå og har nå lyst til å jobbe noen år før en evnt nr 2 :)

Anonymous poster hash: aec57...e03

Skrevet

Har 2 som begynner å bli store. Føler meg ikke ferdig, men mannen er ferdig. Dette ser ut til å ødelegge forholdet mellom oss dessverre.

Anonymous poster hash: b09b1...7bf

Skrevet

Har 2, men føler meg ikke ferdig. Blir kanskje 1 til :)

Anonymous poster hash: ffddb...dab
Skrevet

Jeg har tre, syntes to var for lite. Er selv enebarn. Blir kaaaaanskje en nr fire om noen år:)

Anonymous poster hash: 8511b...d91
Skrevet

Vi har fire barn. Vi har alltid hatt en avtale om at vi skal ha minst fire barn. Begge er glade i barn, har hatt lyst på mange barn, og vi syns vi er har ressurser til det. Jeg har valgt å stoppe på de fire selv om vi begge ønsker oss flere, det er fordi jeg syns det har vært tungt både fysisk og psykisk de periodene jeg har vært  gravid. Jeg har vært så trøtt, hissig og utstabil hver gang, så det frister lite å gjenta det. Jeg syns vi har relativt mange barn, mannen er ikke enig i det og skulle gjerne doblet antallet. Så kanskje jeg jeg moter meg opp en gang før det er for seint, har enda noen år på meg.

Skrevet

Har 1 nå, ønsker så sårt og inderlig en til... Men får det ikke til, ikke enda..

Anonymous poster hash: aeda3...cc9
Skrevet

Har to! 6 mnd og 2 1/2 år. Kunne tenkt meg en heeel flokk! Men jeg vet med meg selv, at da hadde jeg blitt kokko.

Er ikke så effektiv av meg. Flink til å rydde..og rote. Bruker laang tid på ting. Da blir det "ingen" tid for meg selv, og det trenger jeg for å leve. Eier ikke verdens beste tåømodighet, men det holder ;-)

Mulig vi klemmer til med en nummer tre om noen år.

Anonymous poster hash: 15ad7...f9c

Skrevet

Har to herlige fra før, håper den lille i magen klamrer deg fast, og har tre bonusbarn (de er i tenårene)

Skrevet

Har ett og veldig usikker på om det blir flere av ulike grunner. Har ikke all verdens tid på meg, det er en viss sjanse for at naturen tar beslutningen for meg.

Anonymous poster hash: 400ef...77b

Skrevet

Vi har fire barn. Synes det er koselig med en stor barneflokk👍 Vi var egentlig ferdig etter nr 3, men naturen ville det annerledes og nå synes jeg det er helt topp😊

Anonymous poster hash: a3dba...2ed

Skrevet

Har 1 barn. Ender forhåpentligvis opp med 3. Hadde jeg hatt mer penger hadde vi endt opp med 4 :) 

Anonymous poster hash: 2a016...b46
Skrevet

Har et og det blir nok med det dessverre. Mannen vil ikke ha flere

Anonymous poster hash: 9dbf9...640

Skrevet

Jeg har to barn, og følte meg veldig ferdig. Så møtte jeg ny mann og han kom i pakkeløsning med fire barn. Nå har kjærlighetsbarnet vårt kommet, vårt første barnebarn så vet vi at vi aldri skal ha barn sammen. Nyter tiden med lille barnebarnet. Deilig å kunne levere fra seg.

Anonymous poster hash: a8026...364

Skrevet

Har fire barn.

Vi synes det var for lite med to og gikk for tre, nr fire hadde vi begge lyst på men var usikre likevel for de skal jo følges opp både tidsmessig og økonomisk også og man har jo ingen garantier for at sistemann er frisk. Nr fire kom helt av seg selv mens vi tenkte på det, var nok litt slurvete med prevensjonen og lot naturen selv bestemme ;)

Er selv eldst av fire søsken, og mannen er yngst av tre søsken, vi var begge veldig enige om at mange søsken er fint både i oppveksten og ikke minst som voksen.

Nå føler vi at familien er komplett, er veldig glad for at vi fikk nr fire også.

Anonymous poster hash: d6953...3f4
Skrevet

Jeg har to stebarn, et egenprodusert barn og er nær termin med nummer to.

Jeg opplever at jeg har tre, snart fire, barn i hverdagen 😊

Anonymous poster hash: 006bf...898

Skrevet

Har 1 barn. Har lyst på 4 barn totalt, men mannen har kun lyst på 2.

Så vi får se hva vi ender på 😃😊😃

Anonymous poster hash: d3598...f93

Skrevet

Vi har snart fem. Alltid ønsket meg fem, og dette blir det siste. Føles perfekt nå :)

Skrevet

Har nr 3 i magen, uplanlagt. Her blir det relativt tett mellom de tre, 2 år mellom de to eldste, og 1,5 mellom de to yngste. Blir nok ikke flere etter det....

Anonymous poster hash: 193ce...30d

Skrevet

Har ett barn på snart 10 år. Håper på nr 2 snart når samboer er klar for det.

Anonymous poster hash: d99a8...232

Skrevet

Vi har ett barn. Og vi kommer ikke til å få flere.

Hvis du ser på fødselstallene i norge så er de synkende, det er både økning i (spesielt) menn og kvinner som er barnløse og familier med bare ett barn.

Hvis det er vanligere å få tre og fire barn mens det fødes færre barn totalt må dette i tilfelle bety at en mindre gruppe føder flere av det totale antallet barn som fødes.

Anonymous poster hash: 51b98...a0c

Skrevet

Har ingen barn, enda. Har alltid ønsket meg tre barn, men sånn situasjonen er blir jeg glad om jeg er så heldig å få ett. Ser foreløpig dårlig ut...

Skrevet

Har to barn. Kunne kanskje fått et til, men med begge i full jobb og travle hverdager føler jeg det er mest forsvarlig å stoppe på to.

Anonymous poster hash: 67467...eb2

Skrevet

Jeg har 6 barn. Elsker både å få og å ha barn;) Så enkelt er det:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...