MTF Skrevet 6. oktober 2014 #26 Skrevet 6. oktober 2014 Hadde reagert som deg hi, mannen hadde ikke fått mye sympati hos meg om det samme hadde skjedd her! Egoistisk oppførsel spør du meg. Å kjøre 80 i 50-sonen er i seg selv helt på tryne, da føler du søren meg IKKE mye med i det hele tatt! Nei, fartsbøller provoserer meg, så hadde blitt sofa-soving på ham i lang-lang tid hvis dette hadde vært min mann.
MTF Skrevet 6. oktober 2014 #27 Skrevet 6. oktober 2014 Hadde nok bitt både sinna og skuffet, men håper at han fra nå av har fått seg en noe kostbar lærepenge. Skjønner han selv at han må lære seg og følge ned i trafikken og holde fartsgrenser ?? Er det noen barna dine kan sitte på med til fritidsaktiviteter ? Evt at besteforeldre/ tante/ onkel som kan følg? Jeg håper også at han har fått seg en lærepenge. I og med at han er så påståelig (og kverulerende) har jeg nok følt at det er JEG som er for engstelig og at det er det som er problemet. "Alle kjører fort"-frasen og "selv om jeg kjører fort, så ser jeg jo an veiene, og jeg kjører trygt"-frasen er herved oppbrukt. Og jeg er faktisk glad for at han mistet førerkortet (i håp om at han nå skjønner hva konsekvensen kan bli - det hadde være forferdelig tragisk om hans manglende selvinnsikt hadde gått ut over andre i trafikken! Jeg tror han skjønner at han nå må følge mer med i trafikken. Og jeg har dratt opp "dette har jeg sagt til deg i årevis"-kortet, så han ser tegninga. Besteforeldre kan hjelpe, men sannsynligvis ikke på fritidsaktiviteter. Siden mannen nå kommer til å bruke mye tid på å komme seg til og fra jobb, så kommer han nok til å bidra i mindre grad hjemme enn før også. Mulig jeg er egoistisk, men nå føler jeg at hans feiltrinn kun går ut over meg og ungene. HI Anonymous poster hash: 114c6...2b5 Men det GÅR jo ut over deg og ungene, så her er det han og ikke du som er/har vært egoistisk. Hans nedd for speed er det jo som har ført til denn situasjonen, og det går i aller høyeste grad ut over deg (og ungene). At har får litt mer styr for sin egen del med å måtte ta buss til og fra jobb er jo ikke noe som er verre for ham enn for veldig mange andre som tar buss til og fra jobb, man overlever jo på den måten også.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #28 Skrevet 6. oktober 2014 Vetra hadde noen gode råd til deg :-) Jeg synes mannen må ta denne straffen - helt på egen kappe. Han har selv lagt opp til det. Hadde dette vært min mann, hadde han aldri kjørt bil annet enn alene. Mine unger og jeg skal ikke sitte på med noen som kjører uforsvarlig (høyere enn fartsgrensa). Dette er jo livsfarlig! Fartsgrensa er der for en grunn! Den skal respekteres, om man liker den eller ei. Om man finner den nødvendig eller ei. Jeg hadde faktisk blitt ganske sint, og flau på mannens vegne. Jeg håper han føler seg som en idiot, og tar læring av dette. Kanskje er han en dyktig og oppmerksom sjåfør, men som du sier, man kan aldri vært 100% fokusert hele tiden. Men så er det også farlige situasjoner som kan oppstå; et barn løper ut i veien, fra en hage med busker. Du visste ikke barnet var der, det var umulig å se pga buskene. Men barnet løper etter ballen, rett ut i veien uten å tenke seg om. Du står på bremsa, men farta er for HØY, bremselengden for LANG... Det kan ende så innmari, innmari galt, uansett hvor oppmerksom man er, om man kjører for fort. Anonymous poster hash: 2031d...a1b Jeg er så enig med deg!Og jeg er flau på egne vegne også! Hadde jeg ikke vært så usikker som person, hadde jeg trumfet MIN oppfatning av kjøring gjennom og nektet ham å kjøre når vi skulle ut på biltur. Jeg har jo førerkort selv. HI Anonymous poster hash: 114c6...2b5 Så isteden for å ta ansvar og ikke sette dine og andres barn i fare så bare lar du han kjøre fordi du er så usikker som person? Tror du burde gå til psykolog eller barnevernet for hjelp, for når du ikke beskytter dine barn tilfredsstillende pga dine egne problemer burde du få hjelp eller ikke ha barn. Og enda et dustete svar fra brukeren som ALLTID gir kvinnen skylda, om det er brudd, utroskap fra mannens side, mannens uansvarlighet eller voldtekt. Du MÅ ha psykiske problemer og være så kuet at du tror kvinnen alltid har skylden uansett hva som skjer med henne! Drit i å gi råd til folk før du har vært i behandling, det der er bare tragisk. Melde mor til barnevernet fordi far kjører i nesten 80 i 50-sone? Anonymous poster hash: cc96b...654
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #29 Skrevet 6. oktober 2014 Vetra hadde noen gode råd til deg :-) Jeg synes mannen må ta denne straffen - helt på egen kappe. Han har selv lagt opp til det. Hadde dette vært min mann, hadde han aldri kjørt bil annet enn alene. Mine unger og jeg skal ikke sitte på med noen som kjører uforsvarlig (høyere enn fartsgrensa). Dette er jo livsfarlig! Fartsgrensa er der for en grunn! Den skal respekteres, om man liker den eller ei. Om man finner den nødvendig eller ei. Jeg hadde faktisk blitt ganske sint, og flau på mannens vegne. Jeg håper han føler seg som en idiot, og tar læring av dette. Kanskje er han en dyktig og oppmerksom sjåfør, men som du sier, man kan aldri vært 100% fokusert hele tiden. Men så er det også farlige situasjoner som kan oppstå; et barn løper ut i veien, fra en hage med busker. Du visste ikke barnet var der, det var umulig å se pga buskene. Men barnet løper etter ballen, rett ut i veien uten å tenke seg om. Du står på bremsa, men farta er for HØY, bremselengden for LANG... Det kan ende så innmari, innmari galt, uansett hvor oppmerksom man er, om man kjører for fort. Anonymous poster hash: 2031d...a1b Jeg er så enig med deg!Og jeg er flau på egne vegne også! Hadde jeg ikke vært så usikker som person, hadde jeg trumfet MIN oppfatning av kjøring gjennom og nektet ham å kjøre når vi skulle ut på biltur. Jeg har jo førerkort selv. HI Anonymous poster hash: 114c6...2b5 Så isteden for å ta ansvar og ikke sette dine og andres barn i fare så bare lar du han kjøre fordi du er så usikker som person? Tror du burde gå til psykolog eller barnevernet for hjelp, for når du ikke beskytter dine barn tilfredsstillende pga dine egne problemer burde du få hjelp eller ikke ha barn.Å herregud! Du er jo helt blåst. Akkurat som om du er et prakteksemplar av en foreldre! Anonymous poster hash: c0f22...2e7 Ja jeg er det Mener du virkelig at det er greit å utstøtte andre mennesker for fare fordi man er så usikker som person? Virkelig? Utstøtte mennesker for fare faktisk Ikke alt som det skal med IQ og rettskriving? Anonymous poster hash: cc96b...654
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #30 Skrevet 6. oktober 2014 Vetra hadde noen gode råd til deg :-) Jeg synes mannen må ta denne straffen - helt på egen kappe. Han har selv lagt opp til det. Hadde dette vært min mann, hadde han aldri kjørt bil annet enn alene. Mine unger og jeg skal ikke sitte på med noen som kjører uforsvarlig (høyere enn fartsgrensa). Dette er jo livsfarlig! Fartsgrensa er der for en grunn! Den skal respekteres, om man liker den eller ei. Om man finner den nødvendig eller ei. Jeg hadde faktisk blitt ganske sint, og flau på mannens vegne. Jeg håper han føler seg som en idiot, og tar læring av dette. Kanskje er han en dyktig og oppmerksom sjåfør, men som du sier, man kan aldri vært 100% fokusert hele tiden. Men så er det også farlige situasjoner som kan oppstå; et barn løper ut i veien, fra en hage med busker. Du visste ikke barnet var der, det var umulig å se pga buskene. Men barnet løper etter ballen, rett ut i veien uten å tenke seg om. Du står på bremsa, men farta er for HØY, bremselengden for LANG... Det kan ende så innmari, innmari galt, uansett hvor oppmerksom man er, om man kjører for fort. Anonymous poster hash: 2031d...a1b Jeg er så enig med deg!Og jeg er flau på egne vegne også! Hadde jeg ikke vært så usikker som person, hadde jeg trumfet MIN oppfatning av kjøring gjennom og nektet ham å kjøre når vi skulle ut på biltur. Jeg har jo førerkort selv. HI Anonymous poster hash: 114c6...2b5 Så isteden for å ta ansvar og ikke sette dine og andres barn i fare så bare lar du han kjøre fordi du er så usikker som person? Tror du burde gå til psykolog eller barnevernet for hjelp, for når du ikke beskytter dine barn tilfredsstillende pga dine egne problemer burde du få hjelp eller ikke ha barn.Å herregud! Du er jo helt blåst. Akkurat som om du er et prakteksemplar av en foreldre! Anonymous poster hash: c0f22...2e7 Ja jeg er det Mener du virkelig at det er greit å utstøtte andre mennesker for fare fordi man er så usikker som person? Virkelig? Utstøtte mennesker for fare faktisk Ikke alt som det skal med IQ og rettskriving? Anonymous poster hash: cc96b...654 Forresten, du er selv utrolig usikker og finner deg i masse dritt fra mannen ifølge dine tidligere innlegg, biltyven. Så sier du at andre er usikre og barnevernstilfelle? Det lønner seg kanskje å la være å kaste stein i glasshuset du sitter i? Din mann var jo både utro og behandlet deg dårlig, men du er selvfølgelig kjempesikker og mye bedre enn alle andre? Anonymous poster hash: cc96b...654
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #31 Skrevet 6. oktober 2014 Vetra hadde noen gode råd til deg :-) Jeg synes mannen må ta denne straffen - helt på egen kappe. Han har selv lagt opp til det. Hadde dette vært min mann, hadde han aldri kjørt bil annet enn alene. Mine unger og jeg skal ikke sitte på med noen som kjører uforsvarlig (høyere enn fartsgrensa). Dette er jo livsfarlig! Fartsgrensa er der for en grunn! Den skal respekteres, om man liker den eller ei. Om man finner den nødvendig eller ei. Jeg hadde faktisk blitt ganske sint, og flau på mannens vegne. Jeg håper han føler seg som en idiot, og tar læring av dette. Kanskje er han en dyktig og oppmerksom sjåfør, men som du sier, man kan aldri vært 100% fokusert hele tiden. Men så er det også farlige situasjoner som kan oppstå; et barn løper ut i veien, fra en hage med busker. Du visste ikke barnet var der, det var umulig å se pga buskene. Men barnet løper etter ballen, rett ut i veien uten å tenke seg om. Du står på bremsa, men farta er for HØY, bremselengden for LANG... Det kan ende så innmari, innmari galt, uansett hvor oppmerksom man er, om man kjører for fort. Anonymous poster hash: 2031d...a1b Jeg er så enig med deg!Og jeg er flau på egne vegne også! Hadde jeg ikke vært så usikker som person, hadde jeg trumfet MIN oppfatning av kjøring gjennom og nektet ham å kjøre når vi skulle ut på biltur. Jeg har jo førerkort selv. HI Anonymous poster hash: 114c6...2b5 Så isteden for å ta ansvar og ikke sette dine og andres barn i fare så bare lar du han kjøre fordi du er så usikker som person? Tror du burde gå til psykolog eller barnevernet for hjelp, for når du ikke beskytter dine barn tilfredsstillende pga dine egne problemer burde du få hjelp eller ikke ha barn.Å herregud! Du er jo helt blåst. Akkurat som om du er et prakteksemplar av en foreldre! Anonymous poster hash: c0f22...2e7 Ja jeg er det Mener du virkelig at det er greit å utstøtte andre mennesker for fare fordi man er så usikker som person? Virkelig? Utstøtte mennesker for fare faktisk Ikke alt som det skal med IQ og rettskriving? Anonymous poster hash: cc96b...654 Forresten, du er selv utrolig usikker og finner deg i masse dritt fra mannen ifølge dine tidligere innlegg, biltyven. Så sier du at andre er usikre og barnevernstilfelle? Det lønner seg kanskje å la være å kaste stein i glasshuset du sitter i? Din mann var jo både utro og behandlet deg dårlig, men du er selvfølgelig kjempesikker og mye bedre enn alle andre? Anonymous poster hash: cc96b...654 Og ikke glem at hun er tidligere narkoman. Et prakteksemplar av et ordentlig menneske ja👍 Anonymous poster hash: c0f22...2e7
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #32 Skrevet 6. oktober 2014 Vetra hadde noen gode råd til deg :-) Jeg synes mannen må ta denne straffen - helt på egen kappe. Han har selv lagt opp til det. Hadde dette vært min mann, hadde han aldri kjørt bil annet enn alene. Mine unger og jeg skal ikke sitte på med noen som kjører uforsvarlig (høyere enn fartsgrensa). Dette er jo livsfarlig! Fartsgrensa er der for en grunn! Den skal respekteres, om man liker den eller ei. Om man finner den nødvendig eller ei. Jeg hadde faktisk blitt ganske sint, og flau på mannens vegne. Jeg håper han føler seg som en idiot, og tar læring av dette. Kanskje er han en dyktig og oppmerksom sjåfør, men som du sier, man kan aldri vært 100% fokusert hele tiden. Men så er det også farlige situasjoner som kan oppstå; et barn løper ut i veien, fra en hage med busker. Du visste ikke barnet var der, det var umulig å se pga buskene. Men barnet løper etter ballen, rett ut i veien uten å tenke seg om. Du står på bremsa, men farta er for HØY, bremselengden for LANG... Det kan ende så innmari, innmari galt, uansett hvor oppmerksom man er, om man kjører for fort. Anonymous poster hash: 2031d...a1b Jeg er så enig med deg!Og jeg er flau på egne vegne også! Hadde jeg ikke vært så usikker som person, hadde jeg trumfet MIN oppfatning av kjøring gjennom og nektet ham å kjøre når vi skulle ut på biltur. Jeg har jo førerkort selv. HI Anonymous poster hash: 114c6...2b5 Så isteden for å ta ansvar og ikke sette dine og andres barn i fare så bare lar du han kjøre fordi du er så usikker som person? Tror du burde gå til psykolog eller barnevernet for hjelp, for når du ikke beskytter dine barn tilfredsstillende pga dine egne problemer burde du få hjelp eller ikke ha barn.Å herregud! Du er jo helt blåst. Akkurat som om du er et prakteksemplar av en foreldre! Anonymous poster hash: c0f22...2e7 Ja jeg er det Mener du virkelig at det er greit å utstøtte andre mennesker for fare fordi man er så usikker som person? Virkelig? Utstøtte mennesker for fare faktisk Ikke alt som det skal med IQ og rettskriving? Anonymous poster hash: cc96b...654 Forresten, du er selv utrolig usikker og finner deg i masse dritt fra mannen ifølge dine tidligere innlegg, biltyven. Så sier du at andre er usikre og barnevernstilfelle? Det lønner seg kanskje å la være å kaste stein i glasshuset du sitter i? Din mann var jo både utro og behandlet deg dårlig, men du er selvfølgelig kjempesikker og mye bedre enn alle andre? Anonymous poster hash: cc96b...654 Og ikke glem at hun er tidligere narkoman. Et prakteksemplar av et ordentlig menneske ja Anonymous poster hash: c0f22...2e7 Akkurat det at man har kommet seg gjennom rushelvete vitner om styrke. Men at man holder ut i et dårlig forhold, samtidig som man slenger dritt til dem som gjør akkurat det samme, vitner om null selvinnsikt og dobbeltmoral. Det at man gir kvinner skylda for partnerens utroskap, voldtekter og lignende er et tegn på at man er så kuet at man ikke lenger ser kvinners egenverdi. Anonymous poster hash: cc96b...654
Sint naken biltyv Skrevet 6. oktober 2014 #33 Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Vetra hadde noen gode råd til deg :-) Jeg synes mannen må ta denne straffen - helt på egen kappe. Han har selv lagt opp til det. Hadde dette vært min mann, hadde han aldri kjørt bil annet enn alene. Mine unger og jeg skal ikke sitte på med noen som kjører uforsvarlig (høyere enn fartsgrensa). Dette er jo livsfarlig! Fartsgrensa er der for en grunn! Den skal respekteres, om man liker den eller ei. Om man finner den nødvendig eller ei. Jeg hadde faktisk blitt ganske sint, og flau på mannens vegne. Jeg håper han føler seg som en idiot, og tar læring av dette. Kanskje er han en dyktig og oppmerksom sjåfør, men som du sier, man kan aldri vært 100% fokusert hele tiden. Men så er det også farlige situasjoner som kan oppstå; et barn løper ut i veien, fra en hage med busker. Du visste ikke barnet var der, det var umulig å se pga buskene. Men barnet løper etter ballen, rett ut i veien uten å tenke seg om. Du står på bremsa, men farta er for HØY, bremselengden for LANG... Det kan ende så innmari, innmari galt, uansett hvor oppmerksom man er, om man kjører for fort. Anonymous poster hash: 2031d...a1b Jeg er så enig med deg!Og jeg er flau på egne vegne også! Hadde jeg ikke vært så usikker som person, hadde jeg trumfet MIN oppfatning av kjøring gjennom og nektet ham å kjøre når vi skulle ut på biltur. Jeg har jo førerkort selv. HI Anonymous poster hash: 114c6...2b5 Så isteden for å ta ansvar og ikke sette dine og andres barn i fare så bare lar du han kjøre fordi du er så usikker som person? Tror du burde gå til psykolog eller barnevernet for hjelp, for når du ikke beskytter dine barn tilfredsstillende pga dine egne problemer burde du få hjelp eller ikke ha barn.Å herregud! Du er jo helt blåst. Akkurat som om du er et prakteksemplar av en foreldre! Anonymous poster hash: c0f22...2e7 Ja jeg er det Mener du virkelig at det er greit å utstøtte andre mennesker for fare fordi man er så usikker som person? Virkelig? Utstøtte mennesker for fare faktisk Ikke alt som det skal med IQ og rettskriving? Anonymous poster hash: cc96b...654 Forresten, du er selv utrolig usikker og finner deg i masse dritt fra mannen ifølge dine tidligere innlegg, biltyven. Så sier du at andre er usikre og barnevernstilfelle? Det lønner seg kanskje å la være å kaste stein i glasshuset du sitter i? Din mann var jo både utro og behandlet deg dårlig, men du er selvfølgelig kjempesikker og mye bedre enn alle andre? Anonymous poster hash: cc96b...654 Og ikke glem at hun er tidligere narkoman. Et prakteksemplar av et ordentlig menneske ja Anonymous poster hash: c0f22...2e7 Akkurat det at man har kommet seg gjennom rushelvete vitner om styrke. Men at man holder ut i et dårlig forhold, samtidig som man slenger dritt til dem som gjør akkurat det samme, vitner om null selvinnsikt og dobbeltmoral. Det at man gir kvinner skylda for partnerens utroskap, voldtekter og lignende er et tegn på at man er så kuet at man ikke lenger ser kvinners egenverdi. Anonymous poster hash: cc96b...654 Mannen min har aldri vært utro men eksen var det med min beste venninne mens jeg var hjemme med den nyfødte babyen vår. Jeg dumpet han. Ang min nye mann så ja vi har våre utfordringer noen ganger, men vi har et bra forhold😊Og jeg gir ikke alle damer skuldra for de nevnte ting men jeg mener at i dag er verden slik at damer må ta unødvendig mye ansvar for seg selv og feks klesstilen sin for at de ikke skal bli voldtatt. Burde i en ideel verden ikke være slik men kan ikke grave hodet ned i sanda å være naiv slik mange er. Endret 6. oktober 2014 av Sint naken biltyv
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #34 Skrevet 6. oktober 2014 Vetra hadde noen gode råd til deg :-) Jeg synes mannen må ta denne straffen - helt på egen kappe. Han har selv lagt opp til det. Hadde dette vært min mann, hadde han aldri kjørt bil annet enn alene. Mine unger og jeg skal ikke sitte på med noen som kjører uforsvarlig (høyere enn fartsgrensa). Dette er jo livsfarlig! Fartsgrensa er der for en grunn! Den skal respekteres, om man liker den eller ei. Om man finner den nødvendig eller ei. Jeg hadde faktisk blitt ganske sint, og flau på mannens vegne. Jeg håper han føler seg som en idiot, og tar læring av dette. Kanskje er han en dyktig og oppmerksom sjåfør, men som du sier, man kan aldri vært 100% fokusert hele tiden. Men så er det også farlige situasjoner som kan oppstå; et barn løper ut i veien, fra en hage med busker. Du visste ikke barnet var der, det var umulig å se pga buskene. Men barnet løper etter ballen, rett ut i veien uten å tenke seg om. Du står på bremsa, men farta er for HØY, bremselengden for LANG... Det kan ende så innmari, innmari galt, uansett hvor oppmerksom man er, om man kjører for fort. Anonymous poster hash: 2031d...a1b Jeg er så enig med deg!Og jeg er flau på egne vegne også! Hadde jeg ikke vært så usikker som person, hadde jeg trumfet MIN oppfatning av kjøring gjennom og nektet ham å kjøre når vi skulle ut på biltur. Jeg har jo førerkort selv. HI Anonymous poster hash: 114c6...2b5 Så isteden for å ta ansvar og ikke sette dine og andres barn i fare så bare lar du han kjøre fordi du er så usikker som person? Tror du burde gå til psykolog eller barnevernet for hjelp, for når du ikke beskytter dine barn tilfredsstillende pga dine egne problemer burde du få hjelp eller ikke ha barn.Å herregud! Du er jo helt blåst. Akkurat som om du er et prakteksemplar av en foreldre! Anonymous poster hash: c0f22...2e7 Ja jeg er det Mener du virkelig at det er greit å utstøtte andre mennesker for fare fordi man er så usikker som person? Virkelig? Utstøtte mennesker for fare faktisk Ikke alt som det skal med IQ og rettskriving? Anonymous poster hash: cc96b...654 Forresten, du er selv utrolig usikker og finner deg i masse dritt fra mannen ifølge dine tidligere innlegg, biltyven. Så sier du at andre er usikre og barnevernstilfelle? Det lønner seg kanskje å la være å kaste stein i glasshuset du sitter i? Din mann var jo både utro og behandlet deg dårlig, men du er selvfølgelig kjempesikker og mye bedre enn alle andre? Anonymous poster hash: cc96b...654 Og ikke glem at hun er tidligere narkoman. Et prakteksemplar av et ordentlig menneske ja Anonymous poster hash: c0f22...2e7 Akkurat det at man har kommet seg gjennom rushelvete vitner om styrke. Men at man holder ut i et dårlig forhold, samtidig som man slenger dritt til dem som gjør akkurat det samme, vitner om null selvinnsikt og dobbeltmoral. Det at man gir kvinner skylda for partnerens utroskap, voldtekter og lignende er et tegn på at man er så kuet at man ikke lenger ser kvinners egenverdi. Anonymous poster hash: cc96b...654 Mannen min har aldri vært utro men eksen var det med min beste venninne mens jeg var hjemme med den nyfødte babyen vår. Jeg dumpet han. Ang min nye mann så ja vi har våre utfordringer noen ganger, men vi har et bra forholdOg jeg gir ikke alle damer skuldra for de nevnte ting men jeg mener at i dag er verden slik at damer må ta unødvendig mye ansvar for seg selv og feks klesstilen sin for at de ikke skal bli voldtatt. Burde i en ideel verden ikke være slik men kan ikke grave hodet ned i sanda å være naiv slik mange er. Hva med det at den ene brukeren må takke seg selv for at mannen er utro fordi hun er DESPERAT? Må vi kvinner oppføre oss på en bestemt måte for å hindre at mannen dupper kuken i en annen kjerring? Du ER hjernevasket jo! Anonymous poster hash: cc96b...654
Sint naken biltyv Skrevet 6. oktober 2014 #35 Skrevet 6. oktober 2014 Vetra hadde noen gode råd til deg :-) Jeg synes mannen må ta denne straffen - helt på egen kappe. Han har selv lagt opp til det. Hadde dette vært min mann, hadde han aldri kjørt bil annet enn alene. Mine unger og jeg skal ikke sitte på med noen som kjører uforsvarlig (høyere enn fartsgrensa). Dette er jo livsfarlig! Fartsgrensa er der for en grunn! Den skal respekteres, om man liker den eller ei. Om man finner den nødvendig eller ei. Jeg hadde faktisk blitt ganske sint, og flau på mannens vegne. Jeg håper han føler seg som en idiot, og tar læring av dette. Kanskje er han en dyktig og oppmerksom sjåfør, men som du sier, man kan aldri vært 100% fokusert hele tiden. Men så er det også farlige situasjoner som kan oppstå; et barn løper ut i veien, fra en hage med busker. Du visste ikke barnet var der, det var umulig å se pga buskene. Men barnet løper etter ballen, rett ut i veien uten å tenke seg om. Du står på bremsa, men farta er for HØY, bremselengden for LANG... Det kan ende så innmari, innmari galt, uansett hvor oppmerksom man er, om man kjører for fort. Anonymous poster hash: 2031d...a1b Jeg er så enig med deg!Og jeg er flau på egne vegne også! Hadde jeg ikke vært så usikker som person, hadde jeg trumfet MIN oppfatning av kjøring gjennom og nektet ham å kjøre når vi skulle ut på biltur. Jeg har jo førerkort selv. HI Anonymous poster hash: 114c6...2b5 Så isteden for å ta ansvar og ikke sette dine og andres barn i fare så bare lar du han kjøre fordi du er så usikker som person? Tror du burde gå til psykolog eller barnevernet for hjelp, for når du ikke beskytter dine barn tilfredsstillende pga dine egne problemer burde du få hjelp eller ikke ha barn.Å herregud! Du er jo helt blåst. Akkurat som om du er et prakteksemplar av en foreldre! Anonymous poster hash: c0f22...2e7 Ja jeg er det Mener du virkelig at det er greit å utstøtte andre mennesker for fare fordi man er så usikker som person? Virkelig? Utstøtte mennesker for fare faktisk Ikke alt som det skal med IQ og rettskriving? Anonymous poster hash: cc96b...654 Forresten, du er selv utrolig usikker og finner deg i masse dritt fra mannen ifølge dine tidligere innlegg, biltyven. Så sier du at andre er usikre og barnevernstilfelle? Det lønner seg kanskje å la være å kaste stein i glasshuset du sitter i? Din mann var jo både utro og behandlet deg dårlig, men du er selvfølgelig kjempesikker og mye bedre enn alle andre? Anonymous poster hash: cc96b...654 Og ikke glem at hun er tidligere narkoman. Et prakteksemplar av et ordentlig menneske ja Anonymous poster hash: c0f22...2e7 Akkurat det at man har kommet seg gjennom rushelvete vitner om styrke. Men at man holder ut i et dårlig forhold, samtidig som man slenger dritt til dem som gjør akkurat det samme, vitner om null selvinnsikt og dobbeltmoral. Det at man gir kvinner skylda for partnerens utroskap, voldtekter og lignende er et tegn på at man er så kuet at man ikke lenger ser kvinners egenverdi. Anonymous poster hash: cc96b...654 Mannen min har aldri vært utro men eksen var det med min beste venninne mens jeg var hjemme med den nyfødte babyen vår. Jeg dumpet han. Ang min nye mann så ja vi har våre utfordringer noen ganger, men vi har et bra forholdOg jeg gir ikke alle damer skuldra for de nevnte ting men jeg mener at i dag er verden slik at damer må ta unødvendig mye ansvar for seg selv og feks klesstilen sin for at de ikke skal bli voldtatt. Burde i en ideel verden ikke være slik men kan ikke grave hodet ned i sanda å være naiv slik mange er. Hva med det at den ene brukeren må takke seg selv for at mannen er utro fordi hun er DESPERAT? Må vi kvinner oppføre oss på en bestemt måte for å hindre at mannen dupper kuken i en annen kjerring? Du ER hjernevasket jo! Anonymous poster hash: cc96b...654 Ok😊
*Miss Marple* Skrevet 6. oktober 2014 #36 Skrevet 6. oktober 2014 Vetra hadde noen gode råd til deg :-) Jeg synes mannen må ta denne straffen - helt på egen kappe. Han har selv lagt opp til det. Hadde dette vært min mann, hadde han aldri kjørt bil annet enn alene. Mine unger og jeg skal ikke sitte på med noen som kjører uforsvarlig (høyere enn fartsgrensa). Dette er jo livsfarlig! Fartsgrensa er der for en grunn! Den skal respekteres, om man liker den eller ei. Om man finner den nødvendig eller ei. Jeg hadde faktisk blitt ganske sint, og flau på mannens vegne. Jeg håper han føler seg som en idiot, og tar læring av dette. Kanskje er han en dyktig og oppmerksom sjåfør, men som du sier, man kan aldri vært 100% fokusert hele tiden. Men så er det også farlige situasjoner som kan oppstå; et barn løper ut i veien, fra en hage med busker. Du visste ikke barnet var der, det var umulig å se pga buskene. Men barnet løper etter ballen, rett ut i veien uten å tenke seg om. Du står på bremsa, men farta er for HØY, bremselengden for LANG... Det kan ende så innmari, innmari galt, uansett hvor oppmerksom man er, om man kjører for fort. Anonymous poster hash: 2031d...a1b Jeg er så enig med deg!Og jeg er flau på egne vegne også! Hadde jeg ikke vært så usikker som person, hadde jeg trumfet MIN oppfatning av kjøring gjennom og nektet ham å kjøre når vi skulle ut på biltur. Jeg har jo førerkort selv. HI Anonymous poster hash: 114c6...2b5 Så isteden for å ta ansvar og ikke sette dine og andres barn i fare så bare lar du han kjøre fordi du er så usikker som person? Tror du burde gå til psykolog eller barnevernet for hjelp, for når du ikke beskytter dine barn tilfredsstillende pga dine egne problemer burde du få hjelp eller ikke ha barn. Å hold smella på deg! Du kunne ikke prøvd å komme me noe konstruktivt for en gangs skyld?
Sint naken biltyv Skrevet 6. oktober 2014 #37 Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Vetra hadde noen gode råd til deg :-) Jeg synes mannen må ta denne straffen - helt på egen kappe. Han har selv lagt opp til det. Hadde dette vært min mann, hadde han aldri kjørt bil annet enn alene. Mine unger og jeg skal ikke sitte på med noen som kjører uforsvarlig (høyere enn fartsgrensa). Dette er jo livsfarlig! Fartsgrensa er der for en grunn! Den skal respekteres, om man liker den eller ei. Om man finner den nødvendig eller ei. Jeg hadde faktisk blitt ganske sint, og flau på mannens vegne. Jeg håper han føler seg som en idiot, og tar læring av dette. Kanskje er han en dyktig og oppmerksom sjåfør, men som du sier, man kan aldri vært 100% fokusert hele tiden. Men så er det også farlige situasjoner som kan oppstå; et barn løper ut i veien, fra en hage med busker. Du visste ikke barnet var der, det var umulig å se pga buskene. Men barnet løper etter ballen, rett ut i veien uten å tenke seg om. Du står på bremsa, men farta er for HØY, bremselengden for LANG... Det kan ende så innmari, innmari galt, uansett hvor oppmerksom man er, om man kjører for fort. Anonymous poster hash: 2031d...a1b Jeg er så enig med deg!Og jeg er flau på egne vegne også! Hadde jeg ikke vært så usikker som person, hadde jeg trumfet MIN oppfatning av kjøring gjennom og nektet ham å kjøre når vi skulle ut på biltur. Jeg har jo førerkort selv. HI Anonymous poster hash: 114c6...2b5 Så isteden for å ta ansvar og ikke sette dine og andres barn i fare så bare lar du han kjøre fordi du er så usikker som person? Tror du burde gå til psykolog eller barnevernet for hjelp, for når du ikke beskytter dine barn tilfredsstillende pga dine egne problemer burde du få hjelp eller ikke ha barn.Å hold smella på deg! Du kunne ikke prøvd å komme me noe konstruktivt for en gangs skyld?Det var konstruktivt og jeg holder ikke smella på meg😛 Endret 6. oktober 2014 av Sint naken biltyv
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #38 Skrevet 6. oktober 2014 Vetra hadde noen gode råd til deg :-) Jeg synes mannen må ta denne straffen - helt på egen kappe. Han har selv lagt opp til det. Hadde dette vært min mann, hadde han aldri kjørt bil annet enn alene. Mine unger og jeg skal ikke sitte på med noen som kjører uforsvarlig (høyere enn fartsgrensa). Dette er jo livsfarlig! Fartsgrensa er der for en grunn! Den skal respekteres, om man liker den eller ei. Om man finner den nødvendig eller ei. Jeg hadde faktisk blitt ganske sint, og flau på mannens vegne. Jeg håper han føler seg som en idiot, og tar læring av dette. Kanskje er han en dyktig og oppmerksom sjåfør, men som du sier, man kan aldri vært 100% fokusert hele tiden. Men så er det også farlige situasjoner som kan oppstå; et barn løper ut i veien, fra en hage med busker. Du visste ikke barnet var der, det var umulig å se pga buskene. Men barnet løper etter ballen, rett ut i veien uten å tenke seg om. Du står på bremsa, men farta er for HØY, bremselengden for LANG... Det kan ende så innmari, innmari galt, uansett hvor oppmerksom man er, om man kjører for fort. Anonymous poster hash: 2031d...a1b Jeg er så enig med deg!Og jeg er flau på egne vegne også! Hadde jeg ikke vært så usikker som person, hadde jeg trumfet MIN oppfatning av kjøring gjennom og nektet ham å kjøre når vi skulle ut på biltur. Jeg har jo førerkort selv. HI Anonymous poster hash: 114c6...2b5 Så isteden for å ta ansvar og ikke sette dine og andres barn i fare så bare lar du han kjøre fordi du er så usikker som person? Tror du burde gå til psykolog eller barnevernet for hjelp, for når du ikke beskytter dine barn tilfredsstillende pga dine egne problemer burde du få hjelp eller ikke ha barn.Å herregud! Du er jo helt blåst. Akkurat som om du er et prakteksemplar av en foreldre! Anonymous poster hash: c0f22...2e7 Ja jeg er det Mener du virkelig at det er greit å utstøtte andre mennesker for fare fordi man er så usikker som person? Virkelig?Det er jo mannen som har utsatt andre for fare, ikke HI. Anonymous poster hash: e7eac...498 HI har jo valgt å ikke gjøre noe med det, når han har råkjørt med unga i setet, så helt uskyldig er hun jo ikke, selv om biltyven kanskje formulerte seg litt i strengeste laget... Anonymous poster hash: 36981...9b1 Hva skulle hun gjort da, når han ikke brydde seg om hva hun sa? Holdt igjen ungene med makt? Tror dere hun er sterkere enn ham? Eller ringt politiet? I såfall er vi vel mange som utsetter andre for fare ved å ikke melde fra om alle de vi ser hver eneste dag som kjører over fartsgrensen eller f.eks. snakker i mobil mens de kjører. Anonymous poster hash: e7eac...498 Jeg ville sagt at jeg ringer politiet ja. Jeg har gjort det med venner før, og jeg ville hvertfall gjort det for barna mine. Ev. finnes det vel folk man kan rådføre seg med om hva man skal gjøre hvis mannen råkjører med barna og hva man kan gjøre for å hindre det. Enten ved at man ringer familievernkontoret, politiet, bv eller trygg trafikk. Noen må jo kunne hjelpe deg. Anonymous poster hash: 36981...9b1
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #39 Skrevet 6. oktober 2014 Vetra hadde noen gode råd til deg :-) Jeg synes mannen må ta denne straffen - helt på egen kappe. Han har selv lagt opp til det. Hadde dette vært min mann, hadde han aldri kjørt bil annet enn alene. Mine unger og jeg skal ikke sitte på med noen som kjører uforsvarlig (høyere enn fartsgrensa). Dette er jo livsfarlig! Fartsgrensa er der for en grunn! Den skal respekteres, om man liker den eller ei. Om man finner den nødvendig eller ei. Jeg hadde faktisk blitt ganske sint, og flau på mannens vegne. Jeg håper han føler seg som en idiot, og tar læring av dette. Kanskje er han en dyktig og oppmerksom sjåfør, men som du sier, man kan aldri vært 100% fokusert hele tiden. Men så er det også farlige situasjoner som kan oppstå; et barn løper ut i veien, fra en hage med busker. Du visste ikke barnet var der, det var umulig å se pga buskene. Men barnet løper etter ballen, rett ut i veien uten å tenke seg om. Du står på bremsa, men farta er for HØY, bremselengden for LANG... Det kan ende så innmari, innmari galt, uansett hvor oppmerksom man er, om man kjører for fort. Anonymous poster hash: 2031d...a1b Jeg er så enig med deg!Og jeg er flau på egne vegne også! Hadde jeg ikke vært så usikker som person, hadde jeg trumfet MIN oppfatning av kjøring gjennom og nektet ham å kjøre når vi skulle ut på biltur. Jeg har jo førerkort selv. HI Anonymous poster hash: 114c6...2b5 Så isteden for å ta ansvar og ikke sette dine og andres barn i fare så bare lar du han kjøre fordi du er så usikker som person? Tror du burde gå til psykolog eller barnevernet for hjelp, for når du ikke beskytter dine barn tilfredsstillende pga dine egne problemer burde du få hjelp eller ikke ha barn.Å herregud! Du er jo helt blåst. Akkurat som om du er et prakteksemplar av en foreldre! Anonymous poster hash: c0f22...2e7 Ja jeg er det Mener du virkelig at det er greit å utstøtte andre mennesker for fare fordi man er så usikker som person? Virkelig?Det er jo mannen som har utsatt andre for fare, ikke HI. Anonymous poster hash: e7eac...498 HI har jo valgt å ikke gjøre noe med det, når han har råkjørt med unga i setet, så helt uskyldig er hun jo ikke, selv om biltyven kanskje formulerte seg litt i strengeste laget... Anonymous poster hash: 36981...9b1 Hva skulle hun gjort da, når han ikke brydde seg om hva hun sa? Holdt igjen ungene med makt? Tror dere hun er sterkere enn ham? Eller ringt politiet? I såfall er vi vel mange som utsetter andre for fare ved å ikke melde fra om alle de vi ser hver eneste dag som kjører over fartsgrensen eller f.eks. snakker i mobil mens de kjører. Anonymous poster hash: e7eac...498 Jeg ville sagt at jeg ringer politiet ja. Jeg har gjort det med venner før, og jeg ville hvertfall gjort det for barna mine. Ev. finnes det vel folk man kan rådføre seg med om hva man skal gjøre hvis mannen råkjører med barna og hva man kan gjøre for å hindre det. Enten ved at man ringer familievernkontoret, politiet, bv eller trygg trafikk. Noen må jo kunne hjelpe deg. Anonymous poster hash: 36981...9b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå