Gå til innhold

Huff, hun prøver så hardt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utdrag fra siste innlegg hvor en ny jakke er kjøpt inn : "Når jeg ikke klarer å finne noe jeg ikke klarer å motså, da vet jeg bare med meg selv at da må jeg kjøpe det"

Say what ???

Anonymous poster hash: 20f00...bde

:laugh:

Anonymous poster hash: e7c45...9ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir berre facinert av at de faktisk gidd å fylgje med på desse bloggane om kva folk har på seg og har i stova si, og det utan at de likar det dei skriv og tek bilete av. 

Skrevet

Tragisk. Like innlegg igjen med "Todays!" og strikk. Camilla vet at hun holder på og håper det skal gå over snart, men det tviler jeg på. Skjønner ikke at hun vil fortsette å drite seg ut når alle vet at hun driver med plagiat. Hun gjør seg til latter.

Anonymous poster hash: 1da5c...1b3

Skrevet

Lurer egentlig på hva hun får inn på kommentarfeltet sitt jeg! Jeg har flere ganger konfrontert hemne mtp plagiat men disse kommentarene godkjenner hun ikke! Enten gir hun rett og slett faen, eller så innser hun ikke det selv. Men jeg syntes faktisk at man som blogger skal svare på konstruktiv kritikk på lik linje med positiv kritikk!

Anonymous poster hash: 20f00...bde

Skrevet

Det er jo ikke kopiering å ha samme stil og møbler osv.

Men greia med gladehjem er jo at hun poster omtrent identiske innlegg, skriver på samme måte som villapaprika, ordlegger seg likt osv.

Det blir bare rart.

Anonymous poster hash: 72f0d...ac8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...