Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #1 Skrevet 5. oktober 2014 Men får det bare ikke til stakkar, får litt vondt av henne og har lyst å beskytte henne! http://gladehjem.wordpress.com Anonymous poster hash: 20f00...bde
Gjest MMJ Skrevet 5. oktober 2014 #2 Skrevet 5. oktober 2014 så bra du følger bloggen hennes, det er hun nok glad for
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #3 Skrevet 5. oktober 2014 Fine spisestoler hun har kjøpt seg Anonymous poster hash: 38f9b...ed0
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #4 Skrevet 5. oktober 2014 Hm, leste bare første innlegget hennes. Hva er det hun prøver hardt med? Anonymous poster hash: c0f18...b88
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #5 Skrevet 5. oktober 2014 Ånei, så flaut!… :-/ Anonymous poster hash: 47018...0f3
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #6 Skrevet 5. oktober 2014 Skjønner ikke helt hvorfor hun sier det er glam, er det ikke mer goth? Anonymous poster hash: 746de...aee
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #7 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg synes hun hadde en veldig fin blogg. Endelig en blogg som ikke er en typisk rosa blogger. DE er forferdelige. De synes jeg virkelig synd på.. Men du liker kanskje disse rosa bloggerene derfor du synes det er synd på hun fordi hun ikke ser ut som en barbie dukke??? Anonymous poster hash: a2bdd...897
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #8 Skrevet 5. oktober 2014 Hva er det hun ikke får til? Hun får jo lagt ut innleggene hun ønsker å formidle. Om du ikke liker det er en annen sak. Da klikker man seg bare videre til neste blogg. Men å påstå at du får lyst til å beskytte henne samtidig som du legger henne ut for hogg?! Anonymous poster hash: 326e3...339
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #9 Skrevet 5. oktober 2014 Kanskje fordi hun ønsker å formidle nøyaktig det samme som Villapaprika? Og da er det ikke BARE stilen (som mange liker) men også innlegg. Noen innlegg er faktisk helt like. Ser nå at hun har skiftet til todelt sofa hun også, kom jo ikke som en bombe. Anonymous poster hash: 06dbb...761
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #10 Skrevet 5. oktober 2014 Kanskje fordi hun ønsker å formidle nøyaktig det samme som Villapaprika? Og da er det ikke BARE stilen (som mange liker) men også innlegg. Noen innlegg er faktisk helt like. Ser nå at hun har skiftet til todelt sofa hun også, kom jo ikke som en bombe. Anonymous poster hash: 06dbb...761 Så hun henter mye inspirasjon derfra. Fint for henne. Vis meg et hus eller en leilighet som er så unik at du ikke kan si det ligner på noe annet! Hun får det jo uansett aldri likt som villapaprika. Ingen som klarer å få så mange puter i en sofa som henne. Så det er ikke noe å bruke tid på.. Anonymous poster hash: 326e3...339
Julie30 Skrevet 5. oktober 2014 #11 Skrevet 5. oktober 2014 Hva er det med folk her inne og disse bloggene?? Slutt å sleng drit og bli voksen!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #12 Skrevet 5. oktober 2014 Liker hennes blogg bedre enn fru paprika hvertfall. Bare hun kunne vært litt mer selvstendig og droppet å følge paprikaens stil... Anonymous poster hash: 29cc7...73a
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #13 Skrevet 5. oktober 2014 Liker hennes blogg bedre enn fru paprika hvertfall. Bare hun kunne vært litt mer selvstendig og droppet å følge paprikaens stil... Anonymous poster hash: 29cc7...73a Altså, hadde hun BARE følget stilen. Det var ikke det som var poenget mitt. Men når hun timer etter villapaprika legger ut et nesten identisk innlegg (skjer veldig ofte), blir det på grensen til sykt. f.eks villapaprika-damen legger ut et innlegg om hvordan utnytte plassen på et veldig lite bad. Noen timer senere har denne damen skrevet et innlegg om nøyaktig det samme, til og med samme tips. Det er det jeg synes er rart her, ikke at hun følger samme stil. Paprika-damen er jo ikke akkurat den som "fant opp" stilen... Anonymous poster hash: 06dbb...761
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #14 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg liker ogsaa helt klart denne dama langt bedre enn Villa Paprika. Hun er helt uten kjerne, liksom. Anonymous poster hash: 58968...2ce
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #15 Skrevet 5. oktober 2014 Måten hun skriver på og gjentar ting på ting i et innlegg, utrolig dårlig skrevet! Hvordan hun ser ut driter jeg i, men det er så tydelig at hun driver plagiat, og jeg tror dessverre ikke at hun ser dette selv! Og når det kommer til "en touch av glam", hvor er dette glammmet?? Anonymous poster hash: 20f00...bde
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #16 Skrevet 5. oktober 2014 Trist at hun kopierer innleggene til Villa paprika. Det hadde vært så mye bedre om hun fant på noe eget å skrive! Men ellers så synes jeg hun er flink interiørmessig. Hva så om hun kopierer stilen til VP. Er det ikke meningen at man skal finne inspirasjon? Anonymous poster hash: 377d3...4c8
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #17 Skrevet 5. oktober 2014 Synes det var de samme bildene om og om igjen jeg..kjedelige greier..upersonlig, Itteno for meg Anonymous poster hash: dc41b...d51
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #18 Skrevet 6. oktober 2014 Hun prøver så hardt å virke psykisk syk....og det lykkes hun godt med. Kan ikke være helt 100% den dama der. Anonymous poster hash: e8b2f...e17
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #19 Skrevet 6. oktober 2014 Følger ikke helt med. Men stengte hun ikke bloggen sin? Anonymous poster hash: b9158...398
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #20 Skrevet 6. oktober 2014 Scrollet nå nedover denne bloggen jeg etter å ha lest dette innlegget, og ble faktisk flau på hennes vegne i starten med de håpløse outfit-bildene. Etterhvert begynte jeg faktisk å like dama mer og mer. Hun har nok en utfordrende hverdag med et sykt barn, og hun har sin interiørhobby og formidler hverdagen sin på en sjarmerende (dog gjenstakende) måte. Stilen hennes er en helt annen sak da, milevis fra min egen, men det er det jo mange som har uten at det er noe galt med dem fordet;-) Anonymous poster hash: e7c45...9ed
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #21 Skrevet 6. oktober 2014 Wow, de outfitbildene var skikkelig intetsigende. Jaja. Anonymous poster hash: e6f10...3b0
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #22 Skrevet 6. oktober 2014 Dere vet vel at det ikke er særlig pent å snakke stygt om gravide kvinner? Når det er sagt, så synes ikke jeg at hun kopierer Villa Paprika, hun har ikke lik stil som henne, hun har sin egen stil. Dere ser vel det?? Og dere som mener at hun stjeler? Eh...det heter ikke å stjele men å hente inspirasjon. Jeg har sett mange på Instagram som har samme stil som VP, fra kjøkkenet til stuen, fra spisestuen til badet og ingen skriver at de stjeler fra VP men at de henter inspirasjon fra henne. Anonymous poster hash: c388c...0e4
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #23 Skrevet 6. oktober 2014 Dere vet vel at det ikke er særlig pent å snakke stygt om gravide kvinner? Når det er sagt, så synes ikke jeg at hun kopierer Villa Paprika, hun har ikke lik stil som henne, hun har sin egen stil. Dere ser vel det?? Og dere som mener at hun stjeler? Eh...det heter ikke å stjele men å hente inspirasjon. Jeg har sett mange på Instagram som har samme stil som VP, fra kjøkkenet til stuen, fra spisestuen til badet og ingen skriver at de stjeler fra VP men at de henter inspirasjon fra henne. Anonymous poster hash: c388c...0e4 Hente inspirasjon er nå en ting, det er nok Villa Paprikas mål at folk skal gjøre også. Glade hjem tar imidlertid dette litt lenger enn de fleste. For de aller færreste har en blogg i tillegg der man så tydelig kopierer en annen. Både tekst og bilder(og innredning) er tydelig kopiert, ikke tatt inspirasjon fra. Det er ikke bare dumt og tåpelig, men på grensen til besettelse og ikke så langt unna å være sykt når det er så synlig. Anonymous poster hash: 87ca6...dc8
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #24 Skrevet 6. oktober 2014 Totalt meningsløst, smakløst og intetsigende. Jenta bør få seg en annen hobby snarest. Dette var rett og slett tragisk.. Blir så oppgitt over folk som ikke gjør ting skikkelig og som tror de kan ta snarveier gjennom livet. Anonymous poster hash: 4a6e5...387
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #25 Skrevet 6. oktober 2014 Utdrag fra siste innlegg hvor en ny jakke er kjøpt inn : "Når jeg ikke klarer å finne noe jeg ikke klarer å motså, da vet jeg bare med meg selv at da må jeg kjøpe det" Say what ??? Anonymous poster hash: 20f00...bde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå