frk Nilsen Skrevet 5. oktober 2014 #26 Skrevet 5. oktober 2014 Hadde løpt ut og shoppet ved første anledning! Booket en frisørtime med klipp, farge/striper i samme slengen
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #27 Skrevet 5. oktober 2014 Så deilig!! Skulle gjerne hatt en slik mann. Ta deg en fridag og bestill frisør, plei negler, føtter og ansikt, og kjøp deg noen flotte plagg. Herlig!! Anonymous poster hash: d8858...f0b
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #28 Skrevet 5. oktober 2014 Så mange sære og vanskelige kvinnfolk det er her! Stakkars mannfolk! Jeg hadde blitt kjempeglad og kost meg masse, og følt meg heldig som hadde en mann som ønsket at jeg skulle ha det godt. Anonymous poster hash: ed3fa...a71
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #29 Skrevet 5. oktober 2014 Takk for svar damer Skal bestille meg frisørtime i morgen, resten tar jeg etterhvert som formen tar seg opp. Har myst litt på div nettbutikker og gleder meg til shopping. Skal også gjøre som flere av dere sier, skaffe barnevakt å gjøre litt stas på mannen. Han er verdens beste. Og til dere som spør om jeg ikke har egne penger, så har jeg det, men det meste går til barna som vi damer er så "flinke" til. HI Anonymous poster hash: d0f48...b36
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #31 Skrevet 5. oktober 2014 Eg hadde gått helt i himmelen om min mann hadde gjort noe slikt :-) en egen dag med bare frisør og shopping osv :-) luksus!! :-) Anonymous poster hash: b50db...6e0
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #32 Skrevet 5. oktober 2014 Sikkert en snill gest å gi en slik gave. Men hos oss ville det blitt helt feil. Vi tjener likt og har felles økonomi, det hadde vært underlig om skulle gitt meg 10000kr av våre penger. Han kunne foreslått at jeg tok og påspanderte meg selv noen nye klær og litt luksus, men alle beslutninger om såpass store pengesummer tar vi i felleskap. Anonymous poster hash: 36553...002
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #35 Skrevet 6. oktober 2014 Sikkert en snill gest å gi en slik gave. Men hos oss ville det blitt helt feil. Vi tjener likt og har felles økonomi, det hadde vært underlig om skulle gitt meg 10000kr av våre penger. Han kunne foreslått at jeg tok og påspanderte meg selv noen nye klær og litt luksus, men alle beslutninger om såpass store pengesummer tar vi i felleskap. Anonymous poster hash: 36553...002 Jeg er helt enig. Mannen min og jeg har felles økonomi, og disponerer felles penger i fellesskap. I praksis betyr det at vi ikke spør hverandre om lov for å kjøpe en ny genser, mens ingen av oss ville brukt 10000 til noe som helst uten å diskutere det først. Tilsvarende kjøper vi heller ikke ny PC eller ny vaskemaskin uten å snakke om det først. Begge har helt normal inntekt. Anonymous poster hash: b7c0d...9d7
Luksusdyret Skrevet 6. oktober 2014 #36 Skrevet 6. oktober 2014 Det er helt greit av mannen er snill og gir 10 000 kroner til egenpleie. Men hadde min mann sagt til meg at jeg ser ut som en vaskeklut og TRENGER makeover så hadde jeg rådet ham å finne ei som ser bra nok ut for ham.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #37 Skrevet 6. oktober 2014 Da hadde jeg blitt sååååå glad. Vet at mannen min synes jeg er pen, men han ser også at jeg ikke tar meg råd til velvære til meg selv om dagen. De pengene hadde jeg brukt på frisør, pedikyr, manikyr, fotterapaut, hudpleie og litt nytt til garderoben. Hurra! Kos deg Anonymous poster hash: aa70b...ec5
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #38 Skrevet 6. oktober 2014 Takk for svar damer Skal bestille meg frisørtime i morgen, resten tar jeg etterhvert som formen tar seg opp. Har myst litt på div nettbutikker og gleder meg til shopping. Skal også gjøre som flere av dere sier, skaffe barnevakt å gjøre litt stas på mannen. Han er verdens beste. Og til dere som spør om jeg ikke har egne penger, så har jeg det, men det meste går til barna som vi damer er så "flinke" til. HIAnonymous poster hash: d0f48...b36 Ikke sitt hjemme å bestill klær. Kom deg ut og kos deg!! Plei deg selv Anonymous poster hash: aa70b...ec5
smiia Skrevet 6. oktober 2014 #39 Skrevet 6. oktober 2014 Sikkert en snill gest å gi en slik gave. Men hos oss ville det blitt helt feil.Vi tjener likt og har felles økonomi, det hadde vært underlig om skulle gitt meg 10000kr av våre penger.Han kunne foreslått at jeg tok og påspanderte meg selv noen nye klær og litt luksus, men alle beslutninger om såpass store pengesummer tar vi i felleskap.Anonymous poster hash: 36553...002 Jeg er helt enig. Mannen min og jeg har felles økonomi, og disponerer felles penger i fellesskap. I praksis betyr det at vi ikke spør hverandre om lov for å kjøpe en ny genser, mens ingen av oss ville brukt 10000 til noe som helst uten å diskutere det først. Tilsvarende kjøper vi heller ikke ny PC eller ny vaskemaskin uten å snakke om det først. Begge har helt normal inntekt. Anonymous poster hash: b7c0d...9d7 Signerer begge, har aldri skjønt dette med at den som har mest penger i en familie kan sitte på disse mens den andre blakker seg hver mnd på løpende utgifter. Så sant man er en familie med barn, burde man i mine øyne se på alle penger som kommer inn under ett (meg som tjener mest her). Får like vond smak i munnen hver gang noen her inne snakker om den snille mannen som spanderer ditt og datt. Det impliserer at fyren sitter med overskuddet i familien, og kan strekke ut hånden og velge å være generøs mot sin kone når han føler for det. Får assosiasjoner til 50- og 60-tallet der kvinnen gikk hjemme med barn og måtte spørre sin mann pent om penger til husholdningsbudsjettet. Jeg er også enig med de over at vi skulle hatt en rimelig solid buffer, alle ungenes behov skulle vært delt etc., dersom jeg skulle hatt samvittighet til å bruke 10 000 på kun meg selv. Men kunne fint brukt det på en fin opplevelse for oss alle sammen som familie.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #40 Skrevet 6. oktober 2014 Har ifølge han gått som en vaskeklut i noen uker, pga mye sykdom på barn og meg selv. Vet jeg ser ut som en dass, men er for ille å bruke så mye penger på seg selv, eller? Anonymous poster hash: d0f48...b36 Nei!!! Hadde gått til frisør, spatime for meg selv, + kjøpt nye klær. Bare frisørtimen jeg vil ha koster rundt 2000 kr. OMG for en snill mann du har, skal vi bytte? Anonymous poster hash: 11b66...ca9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå