Gå til innhold

Mannen vil gi meg 10000 kr til make over

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ifølge han gått som en vaskeklut i noen uker, pga mye sykdom på barn og meg selv. Vet jeg ser ut som en dass, men er for ille å bruke så mye penger på seg selv, eller?

Anonymous poster hash: d0f48...b36

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om gubben mener at jeg ser så ille ut at jeg trenger å bruke 10000,- på å ta en ekstrem opprydding så ville jeg blitt dødelig fornærmet.

Anonymous poster hash: 79ea3...e7b
Skrevet

Hadde garantert blitt sint om mannen mente jeg trengte så mye for å stæsje meg opp😂

Anonymous poster hash: ac352...2ba

Gjest Antarctica
Skrevet

Herregud, så deilig! Nyt det! Noen ser en fornærmelse i all omsorg...

Skrevet

Frisør, spa, pedi og manikyr, spraytan koster. Pluss litt nytt til garderoben, så er nok 10000 brukt opp.

Hvorfor skal jeg bli fornærmet? Alle mødre og fedre for den saks skyld ser vel ut som vaskefiller i sykdomsperioder?

Anonymous poster hash: d0f48...b36

Skrevet

Ta det som en hyggelig gest! Mest sannsynlig er det godt ment og for at du skal kunne både ta massasje, frisørtime og kjøpe deg noe nytt om du ønsker 😊 Kjempesnill er han, ta i mot! 10 000 rekker ikke lenge hvis du tar noen spabehandlinger og kjøper litt klær, så hadde personlig ikke blitt fornærmet 😊

Skrevet

Det høres jo helt herlig ut :o Nyyyt det :)

Anonymous poster hash: 533a3...5f9

Skrevet

Det høres jo helt fantastisk ut - hadde jeg med glede tatt imot!

Skrevet

Så herlig! Snill mann du har 😀❤️

Anonymous poster hash: 0352b...256

Skrevet

Jeg hadde ikke nølt! :)

Kos deg og slå deg løs med gleden over at han unner deg det :)

Skrevet

Herlighet - når mannen vil gi deg en slik gave så tar du imot og takker ham og sender en god tanke et sted i takknemlighet for at du har en mann som ser hvordan du har slitt i det siste og som ønsker at du skal ha det bedre!

En god frisør, et par massasjetimer, ny vinterjakke, noen nye klær.

Så ser du om dere kan få barnevakt (kanskje over natten også) og så tar du og mannen en fin kveld og bare er kjærester - det tror jeg dere begge har godt av :)

KOOOOOOS deg!!! :D

Anonymous poster hash: 70c85...d00
Skrevet

Har du ikke egne penger?

Anonymous poster hash: acd60...2ba
Skrevet

Har du ikke egne penger?

Har du aldri mottatt gaver?

Anonymous poster hash: 8dd43...ddc

Skrevet

Har du ikke egne penger?

Er du like negativ hver gang noen vil gi deg en gave og gjøre noe godt for deg?

Skrevet

Jeg hadde tatt i mot pengene og løpt ut døra mot nærmeste frisør og handelssenter : D hadde ikke blitt littegranne fornærmet engang. Jeg har så passs med selvinnsikt at jeg vet at jeg ikke ser ut som noe glansbilde når jeg er syk og sliten.

Kos deg med pengene :)

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Jeg hadde ikke nølt engang! Hadde snappet til meg pengene og løpt ut døra :P (ikke så ille altså ;) )

Vi vet vel alle hvordan man føler seg etter lange dager hjemme med sykdom hos barn og seg selv, jeg føler meg i hvertfall ikke spesielt nydelig. Hadde bestilte meg time hos frisør, fått fikset negler, føtter, massasje og shoppet nye klær og nytt undertøy. Så hadde jeg gjort som hun over nevner, barnevakt, gjerne over natten slik at mannen og jeg kunne hatt en date og hatt en morgen med god tid :)

Skrevet

SKAMMELIG å bruke 10 000kr på slikt. Uff. Gi heller til veldedighet?

Anonymous poster hash: 94e8b...83d

Skrevet

Jeg synes det er rart å motta pengegaver av mannen sin. Med mindre man ikke har egne penger, derfor spør jeg.

Skrevet

Pøh, selv om tanken hans er god så hadde jeg blitt dødens fornærmet og en god krangel hadde vært i anmarsj!

Anonymous poster hash: 7f5ee...578

Skrevet

Jeg hadde takket og bukket, forlatt huset og shoppet og kost meg max.

Skrevet

Pøh, selv om tanken hans er god så hadde jeg blitt dødens fornærmet og en god krangel hadde vært i anmarsj!Anonymous poster hash: 7f5ee...578

Jammen meg ikke rart at det er mye brudd og skilsmisser i dette landet. Hvorfor bli fornærmet over at mannen din vil spandere noe på deg ?

Anonymous poster hash: 50427...2d1

Skrevet

Så herlig:) Jeg hadde booket hudpleie, massasje og manikyr, kjøpt et fint antrekk og tatt mannen med ut på date:)

Skrevet

Jeg er singel og må bare si at jeg gleder meg til slike omtenksomme og gavmilde menn kommer ut på markedet igjen fordi de ikke gidder sine surmaga og utakknemlige fruer noe lenger :P

Gjelder ikke deg og din mann, HI - sett pris på at du har ham og nyt gaven! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...