Gå til innhold

Liker du fårikål?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei! Klarer ikke kokt kål.. blæh😨

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Fårikål er det beste jeg kan få!! Hvis jeg måtte velge én rett å leve for resten av livet ville det uten tvil vært det!

Skrevet

Julia1984: hvorfor svarer du alltid på egne innlegg? Du skriver som anonym og svarer med nick samme minutt hver gang. Et lite tips kan være å vente et par minutter så det ikke blir så tydelig at det er deg!Anonymous poster hash: 6d946...c90

Hvorfor skulle jeg ha startet et innlegg om fårikål for så å svare på det??

God lørdag.

Se på innleggene på profilen din eller søk opp nicket ditt. Det er ikke så vanskelig å se!

Det gjelder ikke bare fårikål, så hvorfor du gjør det kan jeg ikke svare på. Kanskje fordi du kjeder deg? Anonymous poster hash: 6d946...c90

Det var da voldsom interesse for denne Julia siden du henger deg opp og faktisk legger merke til det. Lite å gjøre?

Haha, opprettet du er nytt nick i dag for å støtte deg selv? Ønsker deg god bedring hva du enn sliter med!

Anonymous poster hash: 6d946...c90

Skrevet

Når man endrer nick endres nickene i alle innlegg de har skrevet tidligere. Så det er neppe samme person.

Ja, jeg liker fårikål. Men hverken mannen min eller gutta mine liker det :(((

Anonymous poster hash: 22b00...244

Skrevet

Når man endrer nick endres nickene i alle innlegg de har skrevet tidligere. Så det er neppe samme person.

Ja, jeg liker fårikål. Men hverken mannen min eller gutta mine liker det :(((Anonymous poster hash: 22b00...244

Det er forskjell på å endre nick og ha flere nick. Du kan fint ha ti forskjellige nick hvis du ønsker, bare lag nok fake epostadresser. Julia1984 og stripete genser kan være samme person, det kan feks også sug lut og sint naken biltyv. Derfor kan du både støtte deg selv og like egne innlegg hvis du logger deg inn med din andre bruker.

Anonymous poster hash: 6d946...c90

Skrevet

Så mye tid bruker jeg ikke her inne at jeg sammenligner og kan gjenkjenne medlemmer het inne såpass mye.

Anonymous poster hash: 22b00...244

Skrevet

Nei

Liker ikke kål, ikke spesielt glad i lammekjøtt, og liker ikke kokte poteter heller.

Så fårikål er noe av det jeg liker dårligst. Samme med pinnekjøtt. Æsj

Anonymous poster hash: 0f3f0...75d

Skrevet

Ja :)
Spesielt lukten. Lammekjøtt er en av de få tingene jeg savner etter jeg kuttet ut kjøtt for 8 år siden.

Skrevet

Nei, synes det lukter bæsj og smaker like ekkelt.

Anonymous poster hash: f09de...099

Skrevet

Nei, klarer ikke lukta engang. Heldigvis er mannen enig i at det lukter vondt, så han smisker med moren sin når han vil ha fårikål. Han inviterer seg selv og mitt ene barn på middag der. Hans to barn liker det ikke, og mitt ene barn liker det ikke. Men det siste barnet mitt kunne ha spist det hver dag året rundt tror jeg.

Anonymous poster hash: 40e6b...de3

Skrevet

Ja.

Det er helt grei mat, men ikke favoritten.

Skrevet

Ja, det er min absolutte favorittrett.

Skrevet

NEi! Æsj!

Skrevet

Elsker fårikål! Fyller fryseren med fårikålkjøtt hver høst sånn at jeg kan spise det hele året.

Skrevet

Fårikål it is for dinner today, nam nam :)

Anonymous poster hash: a540c...540

Skrevet

Nei, er ikke glad i får.

Anonymous poster hash: db5a3...e62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...