Gå til innhold

Liker du fårikål?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør

Anonymous poster hash: cd0a0...ad2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men det er nok med 1-2 gongar i året.

Skrevet

Julia1984: hvorfor svarer du alltid på egne innlegg? Du skriver som anonym og svarer med nick samme minutt hver gang. Et lite tips kan være å vente et par minutter så det ikke blir så tydelig at det er deg!

Anonymous poster hash: 6d946...c90

Skrevet

Nope!! Avskyr både smaken, utseendet, konsistensen og ikke minst lukten... *grøss*

Gjest Julia1984
Skrevet

Julia1984: hvorfor svarer du alltid på egne innlegg? Du skriver som anonym og svarer med nick samme minutt hver gang. Et lite tips kan være å vente et par minutter så det ikke blir så tydelig at det er deg!

Hvorfor skulle jeg ha startet et innlegg om fårikål for så å svare på det??

God lørdag.

Skrevet

Namnamnamnamnam, lar disse ordene tale for seg selv :)

Anonymous poster hash: a540c...540

Skrevet

Nei, kjenner jeg blir kvalm bare av å se bilder av retten :kvalm:

Anonymous poster hash: 1777d...828
Skrevet

Ja, det er kjempegodt. Er spesielt glad i kål med mye salt på. Gleder meg til fårikålmiddag i morgen. Nam!

Skrevet

Nei ikke glad i sau (spiser heller ikke pinnekjøtt) og kål.

Anonymous poster hash: b1f73...da2
Skrevet

Ja jeg liker det, men er ikke en favoritt.

Anonymous poster hash: 9d2d2...98c

Skrevet

Julia1984: hvorfor svarer du alltid på egne innlegg? Du skriver som anonym og svarer med nick samme minutt hver gang. Et lite tips kan være å vente et par minutter så det ikke blir så tydelig at det er deg!Anonymous poster hash: 6d946...c90

God lørdag.

Se på innleggene på profilen din eller søk opp nicket ditt. Det er ikke så vanskelig å se!

Det gjelder ikke bare fårikål, så hvorfor du gjør det kan jeg ikke svare på. Kanskje fordi du kjeder deg?

Skrevet (endret)

Ja

Endret av Gemini77
Skrevet

Ja. Det står og putrer på ovnen nå:)

Skrevet

Ja

Anonymous poster hash: 1f5bf...aa5

Skrevet

Nei. Det synes jeg er ganske skrekkelig mat.

Anonymous poster hash: 6e121...22b

Skrevet

Julia1984: hvorfor svarer du alltid på egne innlegg? Du skriver som anonym og svarer med nick samme minutt hver gang. Et lite tips kan være å vente et par minutter så det ikke blir så tydelig at det er deg!Anonymous poster hash: 6d946...c90

God lørdag.

Se på innleggene på profilen din eller søk opp nicket ditt. Det er ikke så vanskelig å se!

Det gjelder ikke bare fårikål, så hvorfor du gjør det kan jeg ikke svare på. Kanskje fordi du kjeder deg?

Det var da voldsom interesse for denne Julia siden du henger deg opp og faktisk legger merke til det. Lite å gjøre?

Skrevet

Ja, står en stor gryte med det på oven nå.Men den skal ikke spises før i morgen for den er nemlig best dagen etter! :D

Skrevet

God lørdag.

Det gjelder ikke bare fårikål, så hvorfor du gjør det kan jeg ikke svare på. Kanskje fordi du kjeder deg? Anonymous poster hash: 6d946...c90

Det var da voldsom interesse for denne Julia siden du henger deg opp og faktisk legger merke til det. Lite å gjøre?[/quote

Hørt så dumt. Fin deg ein hobby. Det du skriver er jo bak mål. Du blir aldri etterforsker.

Anonymous poster hash: a5eef...5d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...