Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #51 Skrevet 4. oktober 2014 De som slenger inn en R i -lig-ord: VanskeRlig MisunneRlig Anonymous poster hash: 79b30...ddf
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #53 Skrevet 4. oktober 2014 Hvem vogn. Det heter hvilken.Anonymous poster hash: c448f...77a Jeg føler jeg gjentar meg selv. DET ER DIALEKT! (Eller sosiolekt da, for deg som mente det i forrige diskusjon. I don't care. Potet, pottit.) Anonymous poster hash: 2eae4...bd8
KonTiki Skrevet 4. oktober 2014 #54 Skrevet 4. oktober 2014 Og/å, kommafeil og da/når! Jeg får krupp når jeg ser slike feil! Krupp!!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #55 Skrevet 4. oktober 2014 De som skriver i fjorD Anonymous poster hash: cdd42...863
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #56 Skrevet 4. oktober 2014 Hvem vogn. Det heter hvilken.Anonymous poster hash: c448f...77a Jeg føler jeg gjentar meg selv. DET ER DIALEKT! (Eller sosiolekt da, for deg som mente det i forrige diskusjon. I don't care. Potet, pottit.) Anonymous poster hash: 2eae4...bd8 Poenget ditt er? Dette er feil bruk av spørreordene og er således en skrivefeil, selv om du hevder det er dialekt. Synes synd på de med denne dialekten, for det høres ikke spesielt intelligent ut å si noe sånt. Anonymous poster hash: 6c01c...4c6
det er berre mordi Skrevet 4. oktober 2014 #57 Skrevet 4. oktober 2014 Alle særskrivingsfeil (jule kort, barne vogn) irriterer meg grenseløst. Også er det utrolig irriterende når folk ikke vet hvordan de skal skrive ordenstall (1. plass=første plass, og ikke 1 plass som uttales "en plass"). Anonymous poster hash: 1b12e...40b Eg synest det er merkeleg at du har klart kunsten å dele opp ordet "førsteplass" når du er veldig imot særskriving. Særskriving er det eine som irriterar meg og grenselaust, forresten.
LME1001 Skrevet 4. oktober 2014 #58 Skrevet 4. oktober 2014 Får helt fnatt av og/å feil Da/Når Veninde Ordelingfeil Tror aldri jeg har sett en oddelingsfeil noen gang. Eller bruker du feil ord om særskrivingsfeil? Feie for sin egen dør først, er fint! Anonymous poster hash: c2661...6c6 Signerer denne. Særskrivingsfeil er å dele et ord som skal stå samlet. Båt poteter er da feil. Orddelingsfeil er å dele ordet på feil plass. Båtp oteter 😄 Sjelden å se slike feil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå