Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #26 Skrevet 4. oktober 2014 Tror dere det haster med å få kjøpt vinterdress nå, på østlandet/Akershus? Har ikke veldig god råd nå, og de koster jo gjerne litt.. Har 1 parkdress fra stormberg, 1 parkdress fra POP, masse ulldresser (tykke og tynne), om snøen plutselig kommer, det kan den jo i oktober, så holder det vel med parkdress en liten stund? De er kraftig vannavstøtende. Vintersko er det verre med. Har bare vanntette overgangssko.Anonymous poster hash: d745a...af0 Hvis jeg leste riktig har du en ettåring, ikke sant? Hvis du har dårlig råd vil jeg anbefale deg å se etter brukte vinterdresser på finn. I ettårsalderen blir de ikke brukt like "hardt" som når barna er eldre, og da tåler de gjerne minst en sesong til. Vi kjøpte brukt vinterdress (Reima) til gutten vår det første året, og var veldig fornøyd med det. Som svar på det første spørsmålet ditt, tok jeg en runde og prøvde vinterklærne fra i fjor på barna forrige helg. Nå passet de fortsatt, men hvis de ikke hadde passet, hadde jeg gått til innkjøp av dress rundt disse tider, jeg synes det er greit å ha dem klart til de trengs. Har en på 16 mnd var rundt 1 år når det var salg. Krabber, går, regner med endel slitasje, men de er jo ikke så tunge når de er små (vet ikke jeg, min veier foreløbig 12 kg) at det sliter så mye? Jeg har nå sett på endel dresser og skrevet en liste. Mini a ture, er det noe "dritt" man burde holde seg unna? Anonymous poster hash: d745a...af0
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #27 Skrevet 4. oktober 2014 Det har jeg nesten ikke tenkt på enda. Det føles som en evighet til vinteren med den varme høsten vi har hatt så langt men jeg kjøpte en dress i fjor som var så stor i strl. at jeg tror den passer i år også (har ikke prøvd enda). Men hvis den ikke passer tenker jeg heller å ha bukse og jakke enn dress tror jeg.. Anonymous poster hash: 8e53f...381
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #28 Skrevet 4. oktober 2014 Kjøpte Reima på 50% for et halvt år siden. Anonymous poster hash: 586a9...c3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå