Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #1 Skrevet 3. oktober 2014 Når kjøper dere vinterdresser til de små? Aner jo ikke når kulda/snøen kommer. Burde jo ha den i hus før det. Men er vanskelig, jeg vet ikke hvilken jeg skal velge! Og så videre. Hvilken skal du kjøpe? Anonymous poster hash: d745a...af0
Honningmelon Skrevet 3. oktober 2014 #2 Skrevet 3. oktober 2014 Kjøpte dress på salg i vår. Kjøpte Reimatec.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #3 Skrevet 3. oktober 2014 De kjøpte jeg for ca 3 mnder siden. Anonymous poster hash: ce658...dd1
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #4 Skrevet 3. oktober 2014 For over et halvt år siden. Halv pris. Anonymous poster hash: 852cc...0e8
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. oktober 2014 #5 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg skal ikke kjøpe dress da, men vinterjakke. Spurte i en butikk igår når de kom inn. Fikk til svar i begynnelsen av november.. Det var jo andre jakker der, men vil ha et bestemt merke. Usikker på hva jeg gjør da. Må kjøpe før det..
Elsker livet Skrevet 3. oktober 2014 #6 Skrevet 3. oktober 2014 Nå begynner vi å ha en god samling med dresser her i huset, og de to største bruker det nesten ikke. Men jeg kjøpte en i fjor på salg i slutten av sesongen. Vi har litt forskjellige som jeg har vært fornøyd med, reimatec, ticket to heaven, isbjørn, molo og pompdelux. Hadde jeg ikke kjøpt en til nå så hadde jeg kjøpt en nå i kveld. Godt mulig jeg hadde valgt en fra pompdelux, der får en mye for pengene.
Elsker livet Skrevet 3. oktober 2014 #7 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg skal ikke kjøpe dress da, men vinterjakke. Spurte i en butikk igår når de kom inn. Fikk til svar i begynnelsen av november.. Det var jo andre jakker der, men vil ha et bestemt merke. Usikker på hva jeg gjør da. Må kjøpe før det.. Hvilket merke skal du ha? Virker som de fleste nettbutikkene har hatt årets vinterjakker en stund. Jeg kjøpte ett par for ca. en måned siden.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #8 Skrevet 3. oktober 2014 Ok jeg kunne ikke det, siden jeg ikke visste hvilken størrelse ettåringen kom til å trenge. Hvilken dress er å anbefale da? Tenkte egentlig å gå for Reima (egentlig Molo, men likte ikke fargene), er det et sikkert valg? Anonymous poster hash: d745a...af0
Elsker livet Skrevet 3. oktober 2014 #9 Skrevet 3. oktober 2014 Ok jeg kunne ikke det, siden jeg ikke visste hvilken størrelse ettåringen kom til å trenge. Hvilken dress er å anbefale da? Tenkte egentlig å gå for Reima (egentlig Molo, men likte ikke fargene), er det et sikkert valg? Anonymous poster hash: d745a...af0 Reimatec er rimelig trygt, men se at du kjøper en som er merket reimatec slik at den er vanntett. Sjekk gjerne hvor høy vannsøyle de enkelte har før du bestemmer deg.
me_87 Skrevet 3. oktober 2014 #10 Skrevet 3. oktober 2014 Vinterdress er allerede i hus Må ha en ny vinterjakke da ettersom den fra ifjor er litt liten i år,men får visst det i gave fra barnefaren sine foreldre
Tarssan Skrevet 3. oktober 2014 #11 Skrevet 3. oktober 2014 Har kjøpt didrikson i år som i fjor. Veldig fornøyd
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. oktober 2014 #12 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg skal ikke kjøpe dress da, men vinterjakke. Spurte i en butikk igår når de kom inn. Fikk til svar i begynnelsen av november.. Det var jo andre jakker der, men vil ha et bestemt merke. Usikker på hva jeg gjør da. Må kjøpe før det.. Hvilket merke skal du ha? Virker som de fleste nettbutikkene har hatt årets vinterjakker en stund. Jeg kjøpte ett par for ca. en måned siden. Jeg vil helst ha Bergans. Da vet jeg at den holder. Men de har ikke en gang kommet på Bergans sine sider. De har skalljakke som de kan ha noe under og dunejakke, men vil jo ha vinterjakke når det blir vinter. Og helst ikke når vinteren har vart flere uker..
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #13 Skrevet 3. oktober 2014 Kjøpte for ca 1 mnd siden, fra stormberg. Anonymous poster hash: 53b1b...ab6
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #14 Skrevet 3. oktober 2014 Alt er vinterklær til poden er i boks. Mangler kun et par vinterstøvler nå. Skal avgårde å få kjøpt et par Sorel. Anonymous poster hash: 1d5c9...74a
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #15 Skrevet 3. oktober 2014 Helst kjøper jeg om våren, på salg, men da er det ikke så lett å få tak i riktig størrelse. Kjøper kun Reimatec Om jeg kjøper om høsten kjøper jeg så fort de kommer i butikk, når de har alle størrelser. Handler som oftest på ellos og benytter meg av rabatter. Anonymous poster hash: 8c8f5...4e7
Mrs. Kaizer Skrevet 3. oktober 2014 #16 Skrevet 3. oktober 2014 Kjøpte vel for en mnd siden ca. Finn.no - 2 reima dresser, ser nye ut, kostet 500 kr hver.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #17 Skrevet 3. oktober 2014 Kjøpte forrige uke Isbjørn of sweeden dress, Cherrox, vintersko, vinterjakke, fleece, ull osv. Så nå kan vinteren komme Anonymous poster hash: 67386...90e
LittLykkelig Skrevet 3. oktober 2014 #18 Skrevet 3. oktober 2014 Synes de Isbjørn-dressene ser litt trange og stive ut? Elsker Reima tec, de er romslige og myke. Må kjøpe nå straks da vinteren er rett rundt hjørnet her..
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #19 Skrevet 4. oktober 2014 Ok jeg kunne ikke det, siden jeg ikke visste hvilken størrelse ettåringen kom til å trenge. Hvilken dress er å anbefale da? Tenkte egentlig å gå for Reima (egentlig Molo, men likte ikke fargene), er det et sikkert valg?Anonymous poster hash: d745a...af0 Reimatec er rimelig trygt, men se at du kjøper en som er merket reimatec slik at den er vanntett. Sjekk gjerne hvor høy vannsøyle de enkelte har før du bestemmer deg.Ja, det skal jeg Anonymous poster hash: d745a...af0
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #20 Skrevet 4. oktober 2014 Tror dere det haster med å få kjøpt vinterdress nå, på østlandet/Akershus? Har ikke veldig god råd nå, og de koster jo gjerne litt.. Har 1 parkdress fra stormberg, 1 parkdress fra POP, masse ulldresser (tykke og tynne), om snøen plutselig kommer, det kan den jo i oktober, så holder det vel med parkdress en liten stund? De er kraftig vannavstøtende. Vintersko er det verre med. Har bare vanntette overgangssko. Anonymous poster hash: d745a...af0
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 4. oktober 2014 #21 Skrevet 4. oktober 2014 Kjøpte vinterdresser i februar. Var 50% på reima på en nettside så kjøpte vinterdresser og vinterjakker til ungene. Vintersko kjøpte jeg for noen uker sider da det var 2 for 1 på skoringen. Ull klærne fra i fjor passer i år også
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #22 Skrevet 4. oktober 2014 Kjøper alltid vinterdresser på salg om våren. Anonymous poster hash: 9de6b...380
Cruella De Vil Skrevet 4. oktober 2014 #23 Skrevet 4. oktober 2014 Tror dere det haster med å få kjøpt vinterdress nå, på østlandet/Akershus? Har ikke veldig god råd nå, og de koster jo gjerne litt.. Har 1 parkdress fra stormberg, 1 parkdress fra POP, masse ulldresser (tykke og tynne), om snøen plutselig kommer, det kan den jo i oktober, så holder det vel med parkdress en liten stund? De er kraftig vannavstøtende. Vintersko er det verre med. Har bare vanntette overgangssko. Anonymous poster hash: d745a...af0 Hvis jeg leste riktig har du en ettåring, ikke sant? Hvis du har dårlig råd vil jeg anbefale deg å se etter brukte vinterdresser på finn. I ettårsalderen blir de ikke brukt like "hardt" som når barna er eldre, og da tåler de gjerne minst en sesong til. Vi kjøpte brukt vinterdress (Reima) til gutten vår det første året, og var veldig fornøyd med det. Som svar på det første spørsmålet ditt, tok jeg en runde og prøvde vinterklærne fra i fjor på barna forrige helg. Nå passet de fortsatt, men hvis de ikke hadde passet, hadde jeg gått til innkjøp av dress rundt disse tider, jeg synes det er greit å ha dem klart til de trengs.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #25 Skrevet 4. oktober 2014 I år var det Didriksons som var best i test (foreldre og barn), mens Reimatec var en av de dårlige. Kjøpte didriksons på tilbud i sportsbutikk nylig. Anonymous poster hash: 6a7b0...977
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå