kiki1980 Skrevet 1. oktober 2014 #2 Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Da jeg snakket om en barndomsvenn og hun anklaget meg for å være gift med han (?!?). Jeg så han ikke sog da jeg sa at jeg så han ikke siden vi var 17 år fortsatte hun med å si at jeg har barn med han (?!?). Wtf? Han var aldri min kjæreste engang... Det var egentlig til å le av men tenkte etterpå hvor dum kan en være... Endret 1. oktober 2014 av kiki1980
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #3 Skrevet 1. oktober 2014 Det er mye, men det jeg ble mest lei meg for, skjedde tre dager etter at jeg hadde født tvillinger. Hun kom på barselbesøk hjemme hos oss. Jeg åpnet døra og det første hun gjorde var å ta meg på magen. Så sa hun: "Er det en til inni der, eller?", etterfulgt av en hånlig latter. Nr 2 er at hun låste seg inn i vår leilighet mens vi var på ferie. Hun bodde der i en uke og sov i senga mi. Vi ringte til henne flere ganger i løpet av ferien, men ikke en eneste gang fortalte hun at hun satt i vår leilighet. Det fikk vi vite av svigerinnen min etterpå. Anonymous poster hash: 24f2e...cd2
Marriet Skrevet 1. oktober 2014 #4 Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Eks svigermor riktignok som begynte å grine og bære seg fordi jeg takka nei til en skål med krokanis. Var helt uforberedt på den reaksjonen og skjønte mildt sagt ingenting. Veldig pinlig stemning etterpå og jeg klarte aldri helt å legge det bak meg nå er det jo bare litt morsomt da, men undrer meg fremdeles over hva som egentlig skjedde. Hun må ha hatt en veldig dårlig dag. Endret 1. oktober 2014 av Marriet
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #5 Skrevet 1. oktober 2014 Da jeg snakket om en barndomsvenn og hun anklaget meg for å være gift med han (?!?). Jeg så han ikke sog da jeg sa at jeg så han ikke siden vi var 17 år fortsatte hun med å si at jeg har barn med han (?!?). Wtf? Han var aldri min kjæreste engang... OY. Psykt! Anonymous poster hash: 84784...166
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #6 Skrevet 1. oktober 2014 Da hun prøvde å få mannen min til å gå fra meg, fordi jeg måtte melde avbud til et juleselskap på kort varsel. Hunden min var kjempesyk og de som skulle passe ham ble forhindret fra å komme. Jeg kunne ikke reise fra han for å dra i juleselskap hos svigers. Svigermor klikka fullstendig, mente jeg satte hunden høyere enn mannen min, at jeg var respektløs etc. I tillegg mente hun jeg var kontrollerende overfor mannen min, fordi jeg hadde fått han til å ta utdannelse (hun sviktet fullstendig all oppfølging av skolearbeid hele hans oppvekst, og jeg vr den som oppmuntret ham og støttet ham Til å ta utdannelse.) Jeg var helt fra meg av bekymring over hunden min og fikk hele problematikken med svigermor attpåtil. Det er den værste jula jeg har opplevd. Heldigvis har vi et greit forhold nå. Men jg glemmer aldri det der. Anonymous poster hash: 0827f...f6c
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #7 Skrevet 1. oktober 2014 Hmm, høres ikke såååå forferdelig i forhold til deres svigermødre ut men da vi sist kom på besøk (må overnatte) så kom vi til et skikkelig møkkete soverom. Jeg feide opp flere brett med skitt og vaskevannet ble brunt opptil flere ganger. Dagen vi reiste så skulle de få nytt overnattingsbesøk (på det samme rommet) og da var det frem med vaskebøtter og det hele (selv om rommet nok aldri hadde vært så rent før pga min vasking). Da ble jeg rimlig snurt. Og i stedet for å si "hade" til oss da vi skulle dra og som de da ikke kom til å se på et år bestemte de seg for å rydde ut på loftet, i stedet for å bruke tiden på¨å barnebarna sine. I just love them! Anonymous poster hash: 1cf61...6c9
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #8 Skrevet 1. oktober 2014 Ikke svigermor lengre da, men møtte henne for første gang noen mnd etter det var slutt med barnefar.. Dro på besøk dit slik at hun kunne få hilse på barnebarnet sitt.. Hun var full da jeg kom.. Gikk på badet og smugdrakk mens vi var der, og presterte å fyre opp en rullings mens vi satt inne... Hun var jo full og "glemte seg". Hun stumpet den og gikk ut.. Etter dette har jeg kun truffet henne tilfeldig på gata.. Siden vi bor på samme plass. Var slik vi møttes første gangen også. Jeg overhørte navnet hennes på et nav-kontor, og gikk bort og spurte om det var moren til ****. Anonymous poster hash: b5608...ee3
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #9 Skrevet 1. oktober 2014 Kastet ut av huset vi lånte hos dem. Med en 4 mnd gammel baby. Mannen fikk bo der da.. Anonymous poster hash: fc0f9...ea6
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #10 Skrevet 1. oktober 2014 Da babyen var et par uker gammel, satt jeg i sofaen hos svigermor og ammet. Hun sa at hun var redd babyen ikke fikk puste inntil brystet mitt og sa at jeg måtte lage "pustegrop" med fingeren min. Jeg var litt usikker på hva jeg skulle svare, men lo det litt bort og fortalte hva de hadde sagt på sykehuset ang dette, nemlig at babyens nese er lagd slik at den får puste uansett, og at hvis det blir tett for babyen vil den i så fall dra seg unna. Da sa hun ikke noe, men så klarte hun ikke å holde seg, hun reiste seg opp, sa at hun klarte ikke å se på det, gikk bak meg og løftet opp min pupp med sin hånd. Jepp. Anonymous poster hash: ad260...24c
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #11 Skrevet 1. oktober 2014 Da babyen var et par uker gammel, satt jeg i sofaen hos svigermor og ammet. Hun sa at hun var redd babyen ikke fikk puste inntil brystet mitt og sa at jeg måtte lage "pustegrop" med fingeren min. Jeg var litt usikker på hva jeg skulle svare, men lo det litt bort og fortalte hva de hadde sagt på sykehuset ang dette, nemlig at babyens nese er lagd slik at den får puste uansett, og at hvis det blir tett for babyen vil den i så fall dra seg unna. Da sa hun ikke noe, men så klarte hun ikke å holde seg, hun reiste seg opp, sa at hun klarte ikke å se på det, gikk bak meg og løftet opp min pupp med sin hånd. Jepp. Anonymous poster hash: ad260...24c OH MY GOD,HAHAHAHA,men i alle dager da Anonymous poster hash: 563c7...b69
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #12 Skrevet 1. oktober 2014 Kastet ut av huset vi lånte hos dem. Med en 4 mnd gammel baby. Mannen fikk bo der da..Anonymous poster hash: fc0f9...ea6 Og du og mannen var sammen? Hva sa han om dette? Anonymous poster hash: e82c0...41d
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #13 Skrevet 1. oktober 2014 Inviterte i vår vielse uten å spørre oss først. Vi har et godt forhold, men vi skulle bare ha liten seremoni med foreldre å søsken, så det sved litt Anonymous poster hash: baf76...552
kiki1980 Skrevet 1. oktober 2014 #14 Skrevet 1. oktober 2014 Ahahahahaha...der fikk jeg flashback! Da jeg kom hjem fra sykehuset med min førstefødte og skulle på rommet for å amme. Besteforeldre var der,min brors kone,svigerinnen. Først gikk jeg så alle sammen på soverommet for å se på. Svigermor var verst,nesa hennes var 10cm unna puppen! Jeg kunne amme henne i samme slengen!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #15 Skrevet 1. oktober 2014 Kastet ut av huset vi lånte hos dem. Med en 4 mnd gammel baby. Mannen fikk bo der da..Anonymous poster hash: fc0f9...ea6 Og du og mannen var sammen? Hva sa han om dette? Anonymous poster hash: e82c0...41d Han var en idiot av en mammadalt. Men jeg fikk han til å skjønne det etterhvert. Nå er alt ok. Litt rart enda med svigermor, men det er på bedringens vei. Anonymous poster hash: fc0f9...ea6
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #16 Skrevet 1. oktober 2014 "Det er nok ikke buksa som har krypmpa, det er nok bare deg". Jada! Hørte du sa det den 3.gangen..! Anonymous poster hash: 66b14...8d5
Mia_73 Skrevet 1. oktober 2014 #17 Skrevet 1. oktober 2014 Ingenting egentlig. Har en kanonbra svigermor. Synd at det alltid blir dratt frem de negative eksempler (men jeg er enig at noen høres drøy ut!)
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #18 Skrevet 1. oktober 2014 Hun lot som hun ammet barnet mitt da han var nyfødt. Hun holdt han opp mot brøstet og han fikk sugd tak i skrukkeskinnet hennes. Da la hun han til rette og lot som hun ammet. Var jo så kooos. Tok barnet fra henne og han stinket parfyme. Kunne skrevet mye om den psyke dama, men kan si vi har ingen kontakt i dag selv om jeg er gift med sønnen hennes. Anonymous poster hash: 72437...531
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #19 Skrevet 1. oktober 2014 Hun lot som hun ammet barnet mitt da han var nyfødt. Hun holdt han opp mot brøstet og han fikk sugd tak i skrukkeskinnet hennes. Da la hun han til rette og lot som hun ammet. Var jo så kooos. Tok barnet fra henne og han stinket parfyme. Kunne skrevet mye om den psyke dama, men kan si vi har ingen kontakt i dag selv om jeg er gift med sønnen hennes. Anonymous poster hash: 72437...531 Fysj og æsj og wow!!! 😱😳 jeg er jo kvalme! Anonymous poster hash: dd3f6...71d
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #20 Skrevet 1. oktober 2014 Hun lot som hun ammet barnet mitt da han var nyfødt. Hun holdt han opp mot brøstet og han fikk sugd tak i skrukkeskinnet hennes. Da la hun han til rette og lot som hun ammet. Var jo så kooos. Tok barnet fra henne og han stinket parfyme. Kunne skrevet mye om den psyke dama, men kan si vi har ingen kontakt i dag selv om jeg er gift med sønnen hennes. Anonymous poster hash: 72437...531 ÆSJ! Anonymous poster hash: 84784...166
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #21 Skrevet 1. oktober 2014 Hun nektet å komme i bryllupet vårt hvis det ble servert alkohol. Først sa hun helst ikke ville være med på noe planlegging av bryllupet, deretter ringer hun mannen min og gråter fordi hun føler seg oversett. Er mye som er sagt og gjort, men til tross for alt så er jeg veldig glad i henne. Hun har tross alt oppdratt min fine, flotte og snille mann. Jeg tviler ikke på at følelsen er gjensidig heller, hun er bare låst i sin tro på mange ting. Jeg tar henne for den hun er Anonymous poster hash: 21b0a...c1e
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #22 Skrevet 1. oktober 2014 Tja... sliter litt med at hun er "bestiss" med EKSsvigerdatteren.. Altså ekskona til mannen min. Altså de giftet seg for 20 siden. Var gift 3-4 år.. Hun var ikke god med han i det hele tatt, de har heldigvis ikke barn sammen. han har null kontakt med henne. Så det er veldig rart at mora hans har sånn BFF-forhold til ekskona hans liksom... Oppfører seg som fjortiser på fb, reiser på ferie sammen osv... Tenker jo hun ønsker de hadde vært sammen ennå.. Ekskona utnyttet han, brukte han som slave og barnevakt for barna hun hadde fra før.. Hvordan kan svigermor ha dette vennskapsforholdet til denne dama det fatter jeg bare ikke.. Anonymous poster hash: 276fa...293
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #23 Skrevet 2. oktober 2014 Mye : Meldt til barnevernet : Fordi hun ikke fikk viljen sin Forskjellbehandling av barnebarna Krangler og lager oppstyr Bestemmer hva vi skal gjøre Maser og gnåler at familien min blir priotert for mye Anonymous poster hash: ebcd7...7ac
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #24 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg er sammen med en som er født og oppvokst i Norge, men foreldrene er fra et annet land. Da vi fikk vårt første barn kunne jeg nesten ikke si noen ting om utseende til babyen uten at svigermor begynte å gråte og skrike ut om at jeg bare ønsket at han skulle se norsk ut. En gang sa jeg f.eks "oi, nå har han blitt litt lysere i håret" - dama begynte å gråte. En annen gang spurte svigerfar om hvilken farge gutten hadde på øynene og jeg svarte "de er fortsatt grønne" - og hun begynte å banne og rope om at det faktisk var stor sannynslighet for at de kom til å bli brune. Det aller verste var da hun kalte meg rasist etter at jeg hadde fortalt om den søte nabogutten med blonde krøller og fregner på nesa. Vi har et normalt godt forhold i dag, men jeg har alltid i bakhodet at hun er unormalt følsom og en smule gææren. Anonymous poster hash: 36a67...4b2
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #25 Skrevet 2. oktober 2014 Ikke noe ikke i forhold til mye her, men en slager: Hei, hvor mange kilo har du igjen til du er tilbake nå da? (Jeg gikk ned alle gravidkiloene med en gang, er heller for smal enn for rund og det vet hun). Ellers er det mye stikk og spydigheter, men har en mann som er flink å gripe inn når det starter. Da er det ikke så fristende å glefse tilbake. Det eneste som plager meg er at de åpenlyst forskjellbehandler barna. Men de har løst det selv og deler om det er ujevnt. Anonymous poster hash: 3135f...e25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå