Gå til innhold

Da ble svigermor sur på meg gitt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjorde det samme med min svigermor. Broren til mannen har arr fra sin kaffebrannskade som baby. Det verste med det er vel at hun ler bort hele greia, helt vrak når det gjelder koffein hu...

Anonymous poster hash: bb071...5be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett en baby som fikk en sånn stor tekopp over seg mens han lå i fanget til mor. Måtte på brannskadeavdelingen på Haukeland! Dette er faktisk noe som fort kan skje! Stå på ditt!

Anonymous poster hash: 7aec5...561

Skrevet

Jeg kjøpte termokopper med lokk som jeg ga til gjestene.. ;) Risikerte jaggu ikke at ungen skulle bli vansiret fordi noen var kaffetørste!

Skrevet

Jeg har tidligere jobbet med brannskadde barn og det skjer oftere enn man skulle tro! De fleste tilfellene jeg møtte var babyer og barn under tre år som ble brent, det de måtte igjennom var ofte 4-6 uker på sykehus med sårskift i narkose eller bedøvelse hver 2-3 dag og innsmøring med hvit vaselin på de områdene som ikke kunne dekkes av bandasje. De hylene jeg hørte når jeg måtte smøre inn kommer jeg aldri til å glemme så her er det nulltoleranse for varme drikker nær barna. Har opplevd å måtte gi beskjed til min svigermor selv og må si jeg kunne ikke brydd meg mindre om hun blir sur eller fornærmet, heller det enn en baby som kanskje blir merket for livet for noe så idiotisk, støtter deg fullt ut HI.

Skrevet

Det må ha vært tøft å se så små med så store smerter. Huff, man skal virkelig ha respekt for at uhell kan skje. Mannen ringte til svigermor etter hun hadde vært her og forklarte at hun får ta kaffen uten barn på fanget, og at det ikke er noe hun trenger å reagere på.

Anonymous poster hash: 865d1...486

Skrevet

Hva med å Google litt? Kanskje du kan lage et lite album til svigermor slik at hun kan se hvordan brannskader faktisk ser ut?

Skrevet

Helt enig med deg hi, brått kan det skje en ulykke,men har ikke alltid kontroll,så hadde gjort det samme som deg, hun er sikkelig hurpe hvis hun reagerer slik

Skrevet

Du har rett hi! Min svigermor presterte å ha min baby på armen når hun med andre prøvde å balansere ut en altfor full kaffekopp hun hadde varmet i mikroen, som stod oppe på kjøleskapet... Heldigvis så jeg det og fikk reddet situasjonen ved å ta koppen. Hadde jeg tatt baby hadde hun nok blitt sur. Hun trodde jeg bare hjalp henne liksom...

Anonymous poster hash: 2432b...859

Skrevet

Argumentet var "den er ikke så varm"?!? Mener å huske at babyer kan bli forbrent allerede ved 40 grader, så både det og hele kaffe-over-baby-drikkinga må hun bare gi seg med. Er en del ting vi foreldre må passe på, uavhengig av hvem som utfører handlingen!

Anonymous poster hash: a7992...afb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...