Mimzy Skrevet 5. oktober 2014 #26 Skrevet 5. oktober 2014 Føler også jeg har klart meg nokså bra. Ble noen ruter med mørk sjokolade (86) og to shotteglass med cola (var litt vanskelig å motstå da mannen satt med flaska på bordet hele kvelden).
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #27 Skrevet 6. oktober 2014 Så bra Mimzy:) Helgene er gjerne det vanskeligste. Anonymous poster hash: f877a...cc6
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #28 Skrevet 10. oktober 2014 Over en uke har gått, noen som fortsatt er med?? Jeg synes det har gått bedre enn forventet faktisk. Men jeg har laget min egen sjokolade et par ganger nå da... Med kakaomasse,kokosolje og lønnesirup , og jeg synes det er lov. Mye bedre det,enn at jeg spiser kjøpesjokoalde full av sukker! Jeg føler virkelig at en 'tåke' i hodet mitt er i ferd med å forsvinne, jeg tror man blir sløva ned på et vis av sukkeret. Jeg har et håp om å kunne spise sukker bare 1-2 ganger i måneden og så er det bra, da tenker jeg ikke mer på det, eller bare kutte det helt ut, det hadde vært det beste. Har gått ned 1/2 kg også, og jeg er definitivt mindre "fluffy" i kroppen. Skal bort på besøk i morgen og det kan være vanskelig å takke nei til kake og godteri der.. Men det klarer jeg, får spise 86% og hjemmelaget sjokolade og nøtter og frukt! Anonymous poster hash: f877a...cc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå