Gå til innhold

Usmakelig frøken Heitman


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Herregud da har dere ikke bedre å gjøre enn å sitte bak skjermen å rakke ned på denne unge bloggeren? Hva får dere ut av det? Får dere en bedre selvfølelse? La nå den stakkars jenta være og la vær å lese bloggen hennes hvis den er så dårlig og hvis dere irriterer dere over hva hun skriver.

 

Anonymous poster hash: 7c743...387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uskyldig moro fra MammatilNurket, definerer ikke dette som mobbing!

Som RH sier selv (i hvert bidige blogginnlegg):,"nuff said, ta dere en bolle"

 

Og uansett så har ikke RH vondt av dette, hun er f...meg så frekk og motbydelig til tider så hun kan ikke forvente seg noe annet!

 

Anonymous poster hash: 1837c...416

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men søte dere, da ... Hun skriver det jo selv i bloggen sin: "En ANNERLEDES mammablogg" ... A N N E R L E D E S.

Vi lever i er samfunn tuftet på sosialdemokratiske verdier om inkludering og mangfold.

Jeg gjentar, for ordens skyld, ANNERLEDES.

Som Inger Hagrup skrev det så vakkert:

" ...

De kom til denne verden,

det vanskelige sted

med mindre håndbagasje

enn vi er utstyrt med.

..."

Så kanskje Frk. Heittmann kom til verden med ikke så veldig mange saker i sin LV-weekendbag (som hun har kjøpt for egne penger på Gran Canaria), men hun har da like stor rett som alle oss andre til å uttrykke seg.

Hun har faktisk et særdeles høyt funksjonsnivå og er en flott ambassadør for "våre små søstre og brødre" i vårt langstrakte kongerike.

Stå på, Heittmann :D

Du burde holde senga

 

Anonymous poster hash: 78293...248

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nurkets mamma prøver for hardt å være one of the cool kids, the coool kiiids *nynne*



Anonymous poster hash: b43cb...c50
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du godeste ... Dette var da virkelig en tråd om Frk. Heittmann? Det er da for galt at det plutselig skal handle om lille meg?

Hvordan tror dere at hun tar at "en bare litt over gjennomsnittlig glamourøs" småbarnsmor fra Suburbia stjeler all oppmerksomheten? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du godeste ... Dette var da virkelig en tråd om Frk. Heittmann? Det er da for galt at det plutselig skal handle om lille meg?

Hvordan tror dere at hun tar at "en bare litt over gjennomsnittlig glamourøs" småbarnsmor fra Suburbia stjeler all oppmerksomheten? :o

hehehe, Word :) tipper Heitmann blir galen da :P

 

Anonymous poster hash: 1837c...416

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er moderert i henhold til denne reglen:

* Krenkende eller injurierende utsagn. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum. Heller ikke spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den omtalte part.

 

Som dere vet er det tillatt å diskutere personer som velger å eksponere seg selv gjennom media, blogger og øvrig sosiale medier, så lenge diskusjonen ikke bryter med våre øvrige regler. Men når det er sagt vil jeg oppfordre dere til å tenke litt på hva dere skriver. Når man diskuterer navngitte personer bør man være litt varsom. Både fordi man ikke alltid vet eller har muligheten til å sjekke fakta, men også fordi nettopp din kommentar kan såre eller være opprivende for den det gjelder.

 

Kira

Brukermoderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uskyldig morro fra mammantilnurket. Ikke mobbing og lager du blogg og utgir du deg såpass som hun gjør legger du hodet på hoggestabben like mye som kjente folk også blir snakket/ skrevet om osv. Og ... Frøken Heitmann er ikke akuratt alltid nådig selv i sine innlegg om andre. Utenom det får hun gjøre som hun vil og leve livet sitt så det gjør henne lykkelig. Om det er med ting jeg ikke ville gjort spiller ingen trille for meg for hun ville sikkert ikke levd livet slik jeg lever mitt. Men jeg har ingen blogg og legger ikke offentlig ut min synsing om alt mellom himmel og jord og da slipper jo jeg også slik " mobbing" på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du godeste ... Dette var da virkelig en tråd om Frk. Heittmann? Det er da for galt at det plutselig skal handle om lille meg?

Hvordan tror dere at hun tar at "en bare litt over gjennomsnittlig glamourøs" småbarnsmor fra Suburbia stjeler all oppmerksomheten? :o

Kommer vel et blogginnlegg om det snart. Man ser liksom for seg den brautende dama sitte og skrike intensivt til datamaskinen og trykke på tastene så hardt at de sprekker. Ved et uhell, velter hun iskaffen utover og blir enda mer sint. Så skriker ungene i munnen på hverandre, og katten løper ut av vinduet livredd.

 

Anonymous poster hash: 78293...248

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver all den dritten på bloggen sin for og få lesere. Den dama der elsker alt av drama. Sier seg selv når hun deler så mye, er med i telefonsex reklame, legger halvannen bilder av seg selv på nette, er med i alt hun får tilbud om så lenge det handler om at hun vilnfåmoppmerksomhet.. Hun driter i om det er positiv eller negativ omtale. Hun vil ha oppmerksomhet og hun bryr seg nada om det er negativ eller positiv oppmerksomhet hun får, hadde hun brydd seg så hadde hadde hun kledd på seg droppa å slenge ut puppene på alle bildene, droppa telesex reklamer og generelt sensurert store deler av det hun skriver.

 

Dessuten har dama helle 5000 "venner" på en åpen fb profil,hvor hun sprer eder og galle om teite barrnefedre. Hadde hun tenkt seg om hadde hun ikke hatt 5000 venner og hun hadde stengt profilen sin for "fan, stakers og haters" så hun så fint kaller det for. Men hun skaper drama der hun kan og det er jeg rett og slett overbevist om at denne jenta lever for : oppmerksomhet !!!!!

 

Hun må for all del bare fortsette, men jeg er redd hun kommer til og angre den dagen hun ikke er aktuell for en arbeidsgiver etter hun er blitt googlet og resultatet er nakenbilder og telesex reklame. Greit at hun tjener bøttevis med penger nå, men en vakker dag må hun revurdere sin karriere , studere og skaffe seg en vanlig jobb som resten av oss.. Men for all del dama har guts og hun driter virkelig i janteloven. Den skal hun virkelig ha :)

 

Anonymous poster hash: f8766...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje mamman til nurket ER Rannveig? :o det hadde vært tidenes mind fuck for min del :D

Pøh! Trodde dere alle hadde forstått at det er jeg som er Fotballfrue :D Endret av MammantilNurket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nurkets mamma prøver for hardt å være one of the cool kids, the coool kiiids *nynne*

 

Anonymous poster hash: b43cb...c50

Tenkte akkurat det samme. Utrolig å ikke selv skjønne at det hun skriver jer er mobbing i aller høyeste grad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er DERE ferdige med å mobbe mammaentilnurket nå eller? Siden det er så jævlig å mobbe andre burde dere klappe igjen selv..



Anonymous poster hash: 51658...cc2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo dere! Kan dere definere mobbing vær så snill?

 

Dere som sier at ''hæææærregud, Rannveig har så lav IQ, ååh for noen ekle bilder, hun kan da ikke være helt god!'' Kunne dere snakket sånn foran barna deres?

Isåfall har dere et stort problem, for JA det er mobbing! Da lærer dere barna deres holdninger som vil kunne gjøre dem til fæle mobbere. Jeg HATER å lese slikt her inne.

 

MEN, å si at ''det hun gjør er ikke greit, å ha nesten nakenbilder av seg selv og bilder av barna om hverandre, å snakke stygt om omtrent alle som leser bloggen. Det å være så utrolig frekk, det er ikke greit! Og det er veldig dårlig gjort å påstå at jenter som går i joggebukser fortjener at mannen er utro, slike utsagn skulle hun holdt seg for god for''

Det synes jeg IKKE er mobbing! Jeg synes ikke det er mobbing å være støtet av folks frekkhet og manglende folkeskikk.



Anonymous poster hash: 29a7c...76f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah ... DiB på sitt beste ...

Tenk at en liten pus som tok en liten luftetur (og fant veie hjem) utviklet seg til dette fantastiske drama!

Et drama som når astronomiske høyder og får "Days of our Lives" til å fremstå som "Nitimen" :D

DiB i mitt hjerte <3

Endret av MammantilNurket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MammaentilNurket, du er 34 år (om jeg ikke husker feil). Rannveig er 20år. Hadde du vært fra Rypefjord kunne du vært morra til Rannveig.

Voksne damer som gidder å slenge dritt om rosabloggere som knapt nok er ferdig med tenårene er rimelig dårlig stil.

 

Anonymous poster hash: b6316...d7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah ... DiB på sitt beste ...

Tenk at en liten pus som tok en liten luftetur (og fant veie hjem) utviklet seg til dette fantastiske drama!

Et drama som når astronomiske høyder og får "Days of our Lives" til å fremstå som "Nitimen" :D

DiB i mitt hjerte <3

Du synker så utrolig lavt

 

Anonymous poster hash: 33de6...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festing når man har barn!

 

- "Jeg er ute på byen heeletiden" Har vært ute på byen 4 ganger siden Nathaniel kom til verden, det vil si 4 ganger på 6 og en halv måned, og før det var jeg gravid i 9 måneder og selvfølgelig ikke ute på byen en eneste gang. – 2012»

 

- «Men for meg er det stor forskjell på å ta seg en fest "av og til" og det å faktisk dra på byen å drikke seg drita full så fort muligheten byr seg. Jeg kjenner et par stykker som holder på slik. Har man valgt å sette et barn til verden, så bør man også ha vokst fra seg den store trangen til å dra ut å feste og drikke alkohol i så store mengder at man ikke vet hvor man er eller hva man gjør. Er det for å få bekreftelse, eller hva er det ? Man kan jo ikke ha det bra med seg selv, om det eneste man tenker på så fort ungen er vekk er alkohol. Tenker nå jeg da ! 2014»

 

Abort

 

- «Det var ikke snakk om noe annet enn abort i begynnelsen.» (av svangerskapet nr 2)

 

- «Jeg vil faktisk gå så langt som å si at abort burde ikke vært lov med mindre mors liv står i fare! Abort burde ikke vært lov, aldri, med mindre du er døende selv... ikke i uke 8, ikke i uke 13, og i alle fall IKKE i uke 22! Jeg hadde ikke dette synet før jeg ble mamma selv, men som mamma til to vakre diamanter får jeg rett og slett vondt inni meg av tanken på at jeg faktisk har tenkt på abort selv. Jeg får skikkelig vondt i hjertet! Jeg har sett hva et svangerskap fører til, og bare ved å være der minner mine barn meg hver dag på hvorfor abort burde vært ulovlig.... «

 

Å se på katter som mer enn «bare en katt»

 

- «Deretter hadde hun og en annen tifeldig forbipasserende mann gått å kjent på pulsen, og da var allerede min kjære lille skatt gått bort.Noen kan kanskje mene at hun "bare er en kat" men for meg var hun alt annet enn "bare en katt" Hun var rett og slett min baby !»

 

- «La oss bare ha en ting utmerket klart og tydelig - KATTER er ROVDYR! Man vet man burde oppsøke en god psykolog når man snakker om et dyr som det skulle vært barnet ens.»

 

 

Det er noen som ikke greier å bli enig med seg selv her……

 

Anonymous poster hash: 9f6f3...34b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er synd det ikke er strengere regler for hvem som kan få både barn og dyr.

Skremmende at man i år 2014 ikke har vett nok til å lese seg opp om dyret man får seg, det finnes faktisk ikke en eneste unnskyldning. Hun har nettilgang, tydeligvis...

 

Også ler jeg så grådig høyt av alle de skinnhellige kjerringene her inne som sitter på sin høye hest og snakker nedsettende om Mammaentilnurket for at hun *HOLD DERE FAST* snakker nedsettende om en offentlig blogger. Gud bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg som synes det er helt greit! Håper ikke jeg kjenner sånne ekle kjærringer.

 

Anonymous poster hash: 182d7...4c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg som synes det er helt greit! Håper ikke jeg kjenner sånne ekle kjærringer.

 

Anonymous poster hash: 182d7...4c7

Så la meg forstå det riktig... Det er ikke lov å si hva man mener om rannveig... Men det er lov å si hva man mener om de som mener noe om rannveig? 

 

"Stakkars, din ekle kjerring" - til en fremmed person, går ikke under mobbing det altså?

Snakk om dobbeltmoral

 

Anonymous poster hash: d79da...db7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festing når man har barn!

 

- "Jeg er ute på byen heeletiden" Har vært ute på byen 4 ganger siden Nathaniel kom til verden, det vil si 4 ganger på 6 og en halv måned, og før det var jeg gravid i 9 måneder og selvfølgelig ikke ute på byen en eneste gang. – 2012»

 

- «Men for meg er det stor forskjell på å ta seg en fest "av og til" og det å faktisk dra på byen å drikke seg drita full så fort muligheten byr seg. Jeg kjenner et par stykker som holder på slik. Har man valgt å sette et barn til verden, så bør man også ha vokst fra seg den store trangen til å dra ut å feste og drikke alkohol i så store mengder at man ikke vet hvor man er eller hva man gjør. Er det for å få bekreftelse, eller hva er det ? Man kan jo ikke ha det bra med seg selv, om det eneste man tenker på så fort ungen er vekk er alkohol. Tenker nå jeg da ! 2014»

 

Abort

 

- «Det var ikke snakk om noe annet enn abort i begynnelsen.» (av svangerskapet nr 2)

 

- «Jeg vil faktisk gå så langt som å si at abort burde ikke vært lov med mindre mors liv står i fare! Abort burde ikke vært lov, aldri, med mindre du er døende selv... ikke i uke 8, ikke i uke 13, og i alle fall IKKE i uke 22! Jeg hadde ikke dette synet før jeg ble mamma selv, men som mamma til to vakre diamanter får jeg rett og slett vondt inni meg av tanken på at jeg faktisk har tenkt på abort selv. Jeg får skikkelig vondt i hjertet! Jeg har sett hva et svangerskap fører til, og bare ved å være der minner mine barn meg hver dag på hvorfor abort burde vært ulovlig.... «

 

Å se på katter som mer enn «bare en katt»

 

- «Deretter hadde hun og en annen tifeldig forbipasserende mann gått å kjent på pulsen, og da var allerede min kjære lille skatt gått bort.Noen kan kanskje mene at hun "bare er en kat" men for meg var hun alt annet enn "bare en katt" Hun var rett og slett min baby !»

 

- «La oss bare ha en ting utmerket klart og tydelig - KATTER er ROVDYR! Man vet man burde oppsøke en god psykolog når man snakker om et dyr som det skulle vært barnet ens.»

 

 

Det er noen som ikke greier å bli enig med seg selv her……

 

Anonymous poster hash: 9f6f3...34b

 

 

Hehehe!:-p

 

Vel. Er fortsatt ikke noen god grunn til å kalle henne stygge ting uansett, da...

 

Anonymous poster hash: 29a7c...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festing når man har barn!

 

- "Jeg er ute på byen heeletiden" Har vært ute på byen 4 ganger siden Nathaniel kom til verden, det vil si 4 ganger på 6 og en halv måned, og før det var jeg gravid i 9 måneder og selvfølgelig ikke ute på byen en eneste gang. – 2012»

 

- «Men for meg er det stor forskjell på å ta seg en fest "av og til" og det å faktisk dra på byen å drikke seg drita full så fort muligheten byr seg. Jeg kjenner et par stykker som holder på slik. Har man valgt å sette et barn til verden, så bør man også ha vokst fra seg den store trangen til å dra ut å feste og drikke alkohol i så store mengder at man ikke vet hvor man er eller hva man gjør. Er det for å få bekreftelse, eller hva er det ? Man kan jo ikke ha det bra med seg selv, om det eneste man tenker på så fort ungen er vekk er alkohol. Tenker nå jeg da ! 2014»

 

Abort

 

- «Det var ikke snakk om noe annet enn abort i begynnelsen.» (av svangerskapet nr 2)

 

- «Jeg vil faktisk gå så langt som å si at abort burde ikke vært lov med mindre mors liv står i fare! Abort burde ikke vært lov, aldri, med mindre du er døende selv... ikke i uke 8, ikke i uke 13, og i alle fall IKKE i uke 22! Jeg hadde ikke dette synet før jeg ble mamma selv, men som mamma til to vakre diamanter får jeg rett og slett vondt inni meg av tanken på at jeg faktisk har tenkt på abort selv. Jeg får skikkelig vondt i hjertet! Jeg har sett hva et svangerskap fører til, og bare ved å være der minner mine barn meg hver dag på hvorfor abort burde vært ulovlig.... «

 

Å se på katter som mer enn «bare en katt»

 

- «Deretter hadde hun og en annen tifeldig forbipasserende mann gått å kjent på pulsen, og da var allerede min kjære lille skatt gått bort.Noen kan kanskje mene at hun "bare er en kat" men for meg var hun alt annet enn "bare en katt" Hun var rett og slett min baby !»

 

- «La oss bare ha en ting utmerket klart og tydelig - KATTER er ROVDYR! Man vet man burde oppsøke en god psykolog når man snakker om et dyr som det skulle vært barnet ens.»

 

 

Det er noen som ikke greier å bli enig med seg selv her……

 

Anonymous poster hash: 9f6f3...34b

Vil du ha en som er enda flinkere i å motsi seg selv burde du sjekke ut RAnnveig sin fiende, Ida 😉 dobbeltmoral på høyt nivå!

 

Anonymous poster hash: a3428...0ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...