Gå til innhold

Usmakelig frøken Heitman


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 38 år, har hatt katt hele mitt liv, med unntak av de tre årene jeg gikk på videregående. Har aldri noensinne holdt kattene inne så lenge. Jeg har holdt dem inne de to-tre første ukene etter å ha fått dem i hus ved 12 ukers alder.

Ellers har de fått vent seg til å vandre ut og inn som de selv vil.

Nå bor jeg litt utafor byen da, selv om det ikke kan kalles bygd heller. Vet ikke hvor Rannveig bor, i by eller hva, det har kanskje noe å si.

Uansett synes jeg dere er helt tullete som driver med denne typen nettmobbing.

Dere kaller henne stygge ting og oppfører dere som dritt. Huff for noen ekle damer dere er.

 

Anonymous poster hash: 7d5ff...687

Kattunger kan slippes ut fra de er 4-5 mnd gamle, men da sammen med oss sånn at de ser mennesker det kjenner og er trygge på hele tiden, gjerne i sele om de er vant til det. På den måten utvikler de gradvis bedre og bedre stedsans.

 

Kattunger utvikler ikke stedsans før de er 8 måneder.Mange tror at når kattungen kan spise og gå på egenhånd kan den også slippes ut. Det er feil, feil, feil. Å slippe katten ut før den er gammel nok er som å slippe ut en 4 måneder gammel valp eller et menneskebarn på 2 år. Er de fremdeles på utsiden etter 3 timer er det mer flaks enn uflaks!

http://www.dyrebeskyttelsen-kristiansand.no/?page_id=464

 

Anonymous poster hash: fe2d4...152

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor bruke deres dyrebare tid på å lese denne fjåsete bloggen? Jeg ser virkelig ikke underholdningsverdien i slikt.

 

Alltid godt å ha noe(n) å le av

 

Anonymous poster hash: 5db72...d1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingen skal få!

Hør her dere.

Jeg fant denne katten. Rannveig og jeg er naboer så og si. Katten er sikkert hjemme igjen. Ro dere ned. Ingen har tatt katten og den er ikke hos meg mer. Ok? Jeg har tre katter selv og trenger ikke en til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er 38 år, har hatt katt hele mitt liv, med unntak av de tre årene jeg gikk på videregående. Har aldri noensinne holdt kattene inne så lenge. Jeg har holdt dem inne de to-tre første ukene etter å ha fått dem i hus ved 12 ukers alder.

Ellers har de fått vent seg til å vandre ut og inn som de selv vil.

Nå bor jeg litt utafor byen da, selv om det ikke kan kalles bygd heller. Vet ikke hvor Rannveig bor, i by eller hva, det har kanskje noe å si.

Uansett synes jeg dere er helt tullete som driver med denne typen nettmobbing.

Dere kaller henne stygge ting og oppfører dere som dritt. Huff for noen ekle damer dere er. Anonymous poster hash: 7d5ff...687

Åååjaaa, at du har htt katt i 35 år gjør det til ekspert! Not. Innlegget ditt vitner om egoisme og uvitenhet, du kan ikke noenting om katter. Og du minner meg om den 60 år gamle dyrebutikkeieren som "har hatt kanninner i enogtredve år" som ikke visste at kaniner skal soise høy og ikke gnagerblanding. Sukk!

Uvitende dyremishandlere fortsetter å florere, ikke rart DB eksisterer.Anonymous poster hash: 78293...248

 

Så du mener helt seriøst at jeg er dyremishandler?

 

Anonymous poster hash: 7d5ff...687

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg er 38 år, har hatt katt hele mitt liv, med unntak av de tre årene jeg gikk på videregående. Har aldri noensinne holdt kattene inne så lenge. Jeg har holdt dem inne de to-tre første ukene etter å ha fått dem i hus ved 12 ukers alder.

Ellers har de fått vent seg til å vandre ut og inn som de selv vil.

Nå bor jeg litt utafor byen da, selv om det ikke kan kalles bygd heller. Vet ikke hvor Rannveig bor, i by eller hva, det har kanskje noe å si.

Uansett synes jeg dere er helt tullete som driver med denne typen nettmobbing.

Dere kaller henne stygge ting og oppfører dere som dritt. Huff for noen ekle damer dere er. Anonymous poster hash: 7d5ff...687

Åååjaaa, at du har htt katt i 35 år gjør det til ekspert! Not. Innlegget ditt vitner om egoisme og uvitenhet, du kan ikke noenting om katter. Og du minner meg om den 60 år gamle dyrebutikkeieren som "har hatt kanninner i enogtredve år" som ikke visste at kaniner skal soise høy og ikke gnagerblanding. Sukk!

Uvitende dyremishandlere fortsetter å florere, ikke rart DB eksisterer.Anonymous poster hash: 78293...248

 

Så du mener helt seriøst at jeg er dyremishandler?

 

Anonymous poster hash: 7d5ff...687

 

Ikke dyremishandler, bare uvitende. Uvitenhet kan lede til dyremishandling i noen tilfeller, i ditt tilfelle blir det mer uansvarlighet og rein flaks du har hatt tidligere.

 

Anonymous poster hash: 51658...cc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dere er jo ikke bedre selv da, når dere henger ut en person ved navn selv her inne. Hvorfor kan dere og ikke ho?

 

Anonymous poster hash: 1a610...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

Jeg er 38 år, har hatt katt hele mitt liv, med unntak av de tre årene jeg gikk på videregående. Har aldri noensinne holdt kattene inne så lenge. Jeg har holdt dem inne de to-tre første ukene etter å ha fått dem i hus ved 12 ukers alder.Ellers har de fått vent seg til å vandre ut og inn som de selv vil.Nå bor jeg litt utafor byen da, selv om det ikke kan kalles bygd heller. Vet ikke hvor Rannveig bor, i by eller hva, det har kanskje noe å si.Uansett synes jeg dere er helt tullete som driver med denne typen nettmobbing.Dere kaller henne stygge ting og oppfører dere som dritt. Huff for noen ekle damer dere er. Anonymous poster hash: 7d5ff...687

Åååjaaa, at du har htt katt i 35 år gjør det til ekspert! Not. Innlegget ditt vitner om egoisme og uvitenhet, du kan ikke noenting om katter. Og du minner meg om den 60 år gamle dyrebutikkeieren som "har hatt kanninner i enogtredve år" som ikke visste at kaniner skal soise høy og ikke gnagerblanding. Sukk!Uvitende dyremishandlere fortsetter å florere, ikke rart DB eksisterer.Anonymous poster hash: 78293...248
Så du mener helt seriøst at jeg er dyremishandler?Anonymous poster hash: 7d5ff...687

Ikke dyremishandler, bare uvitende. Uvitenhet kan lede til dyremishandling i noen tilfeller, i ditt tilfelle blir det mer uansvarlighet og rein flaks du har hatt tidligere. Anonymous poster hash: 51658...cc2

 

:-) Se der ja. Ikke fullt så krass lengre.

Jeg er ikke uvitende, jeg snakker av erfaring. Du kaller det egoisme og flaks, uten at du vet noe som helst om hvordan jeg venner kattene med å være ute, bare fordi "det står noe annet i boka".

Jeg slipper dem ikke bare rett ut og ferdig med det. :-)

Over og ut fra meg.

PS. Kanskje du skulle ta deg et kurs i rettskriving? Så blir du ekspert på dyr OG skriving ;-)

 

 

Anonymous poster hash: 7d5ff...687

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Jeg er 38 år, har hatt katt hele mitt liv, med unntak av de tre årene jeg gikk på videregående. Har aldri noensinne holdt kattene inne så lenge. Jeg har holdt dem inne de to-tre første ukene etter å ha fått dem i hus ved 12 ukers alder.Ellers har de fått vent seg til å vandre ut og inn som de selv vil.Nå bor jeg litt utafor byen da, selv om det ikke kan kalles bygd heller. Vet ikke hvor Rannveig bor, i by eller hva, det har kanskje noe å si.Uansett synes jeg dere er helt tullete som driver med denne typen nettmobbing.Dere kaller henne stygge ting og oppfører dere som dritt. Huff for noen ekle damer dere er. Anonymous poster hash: 7d5ff...687

Åååjaaa, at du har htt katt i 35 år gjør det til ekspert! Not. Innlegget ditt vitner om egoisme og uvitenhet, du kan ikke noenting om katter. Og du minner meg om den 60 år gamle dyrebutikkeieren som "har hatt kanninner i enogtredve år" som ikke visste at kaniner skal soise høy og ikke gnagerblanding. Sukk!Uvitende dyremishandlere fortsetter å florere, ikke rart DB eksisterer.Anonymous poster hash: 78293...248
Så du mener helt seriøst at jeg er dyremishandler?Anonymous poster hash: 7d5ff...687
Ikke dyremishandler, bare uvitende. Uvitenhet kan lede til dyremishandling i noen tilfeller, i ditt tilfelle blir det mer uansvarlighet og rein flaks du har hatt tidligere. Anonymous poster hash: 51658...cc2

 

:-) Se der ja. Ikke fullt så krass lengre.

Jeg er ikke uvitende, jeg snakker av erfaring. Du kaller det egoisme og flaks, uten at du vet noe som helst om hvordan jeg venner kattene med å være ute, bare fordi "det står noe annet i boka".

Jeg slipper dem ikke bare rett ut og ferdig med det. :-)

Over og ut fra meg.

PS. Kanskje du skulle ta deg et kurs i rettskriving? Så blir du ekspert på dyr OG skriving ;-)

 

 

Anonymous poster hash: 7d5ff...687

 

Tror du skal sjekke anonymkoder her, så vidt jeg vet skriver jeg sjeldent feil med mindre det er tastefeil. 

 

Uansett, folk svarer på det de leser. Med mindre du spesifiserer hvordan du slipper ut kattene dine når de er små går nok de fleste ut i fra at du bare hiver dem ut og ferdig med det. 

 

Anonymous poster hash: 51658...cc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke en kjedelig dag i Frk.Heitmanns liv...leste på fb.profilen henmes om den utenlandske mannen som hoppet frem og mjauet til henne. Måtte le ;)

 

Anonymous poster hash: 86157...5cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke en kjedelig dag i Frk.Heitmanns liv...leste på fb.profilen henmes om den utenlandske mannen som hoppet frem og mjauet til henne. Måtte le ;)

 

Anonymous poster hash: 86157...5cf

 

Haha:) kopier-lim inn??:)

 

 

Anonymous poster hash: 5db72...d1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ikke en kjedelig dag i Frk.Heitmanns liv...leste på fb.profilen henmes om den utenlandske mannen som hoppet frem og mjauet til henne. Måtte le ;)

 

Anonymous poster hash: 86157...5cf

 

Haha:) kopier-lim inn?? :)

 

 

Anonymous poster hash: 5db72...d1e

 

https://www.facebook.com/rannveig.hotman?fref=ts

Lurer litt på hvordan hun vet at det var en utenlandsk, han kan jo være norsk om han har et utenlandsk utseende. Spurte hun han om pass?

 

Anonymous poster hash: fffe1...b9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at lengre nede på facebook siden hennes at hun skriver : note to self, ikke få barn med idioter!!!

Og på andre kommentarer på siden der er hun så utrolig frekk mot enkelte!

Jeg blir bare mer og mer sjokkert over den dama!

 

Anonymous poster hash: 1837c...416

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at lengre nede på facebook siden hennes at hun skriver : note to self, ikke få barn med idioter!!!

Og på andre kommentarer på siden der er hun så utrolig frekk mot enkelte!

Jeg blir bare mer og mer sjokkert over den dama!Anonymous poster hash: 1837c...416

rettelse: ikke dama, men jentunge!

 

Anonymous poster hash: 1837c...416

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men søte dere, da ... Hun skriver det jo selv i bloggen sin: "En ANNERLEDES mammablogg" ... A N N E R L E D E S.

Vi lever i er samfunn tuftet på sosialdemokratiske verdier om inkludering og mangfold.

Jeg gjentar, for ordens skyld, ANNERLEDES.

Som Inger Hagrup skrev det så vakkert:

" ...

De kom til denne verden,

det vanskelige sted

med mindre håndbagasje

enn vi er utstyrt med.

..."

 

Så kanskje Frk. Heittmann kom til verden med ikke så veldig mange saker i sin LV-weekendbag (som hun har kjøpt for egne penger på Gran Canaria), men hun har da like stor rett som alle oss andre til å uttrykke seg.

Hun har faktisk et særdeles høyt funksjonsnivå og er en flott ambassadør for "våre små søstre og brødre" i vårt langstrakte kongerike.

Stå på, Heittmann :D

Endret av MammantilNurket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men søte dere, da ... Hun skriver det jo selv i bloggen sin: "En ANNERLEDES mammablogg" ... A N N E R L E D E S.

Vi lever i er samfunn tuftet på sosialdemokratiske verdier om inkludering og mangfold.

Jeg gjentar, for ordens skyld, ANNERLEDES.

Som Inger Hagrup skrev det så vakkert:

" ...

De kom til denne verden,

det vanskelige sted

med mindre håndbagasje

enn vi er utstyrt med.

..."

Så kanskje Frk. Heittmann kom til verden med ikke så veldig mange saker i sin LV-weekendbag (som hun har kjøpt for egne penger på Gran Canaria), men hun har da like stor rett som alle oss andre til å uttrykke seg.

Hun har faktisk et særdeles høyt funksjonsnivå og er en flott ambassadør for "våre små søstre og brødre" i vårt langstrakte kongerike.

Stå på, Heittmann :D

Jeg er på ingen måte en Heitmann fan og det er faktisk revnende likegyldig hvem dette handler om, men det får være grenser for hva voksne damer får seg til å skrive om andre. Konstruktiv kritikk er en ting, men de to innleggene dine i denne tråden er ren skjær mobbing. Jeg blir faktisk sint når jeg leser det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ungene hennes hadde samme far jeg..??

 

Så interessant å få vite at det ikke stemmer...Gjeesp,nå må jeg til å få meg et liv, å lese bloggen til denne dama er jo årets lavmål i mitt liv...



Anonymous poster hash: affcd...d00
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør her dere.

Jeg fant denne katten. Rannveig og jeg er naboer så og si. Katten er sikkert hjemme igjen. Ro dere ned. Ingen har tatt katten og den er ikke hos meg mer. Ok? Jeg har tre katter selv og trenger ikke en til;)

Men ha gjorde du med katten? :s du fant den, har den ikke mer og tror at den er hjemme igjen?

 

 

 

Anonymous poster hash: a3428...0ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er en offentlig person. Dette har hun valgt selv. Hun har selv valgt å eksponere seg på denne måten og jeg er ved min fulle rett til å komme med mine betraktninger.

Les innleggene: Har jeg på noe tidspunkt vært ufin, omtalt henne stygt eller rakket ned på henne på noe vis?

LES TEKSTEN!

Det er lov å tøyse med offentlige personer.

Jeg blir helt oppgitt over at dere "drar mobbekortet" med en gang man blir litt krass.

Det får da være måte på.

 

Jeg er forøvrig særs skuffet over lang reaksjonstid. Hadde forventet å bli steinet umiddelbart etter at jeg postet første innlegg ... tsk-tsk ...

Endret av MammantilNurket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er en offentlig person. Dette har hun valgt selv. Hun har selv valgt å eksponere seg på denne måten og jeg er ved min fulle rett til å komme med mine betraktninger.

Les innleggene: Har jeg på noe tidspunkt vært ufin, omtalt henne stygt eller rakket ned på henne på noe vis?

LES TEKSTEN!

Det er lov å tøyse med offentlige personer.

Jeg blir helt oppgitt over at dere "drar mobbekortet" med en gang man blir litt krass.

Det får da være måte på.

Jeg har lest teksten igjen, og synes fremdeles du mobber. Og det er desverre ikke første gangen du gjør. Selv om hun er en offentlig person så har hun ikke valgt at folk skal slenge dritt om henne, barna hennes, utseendet og intelligensen hennes. Og ja, du er ufin

 

Anonymous poster hash: 33de6...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hun er en offentlig person. Dette har hun valgt selv. Hun har selv valgt å eksponere seg på denne måten og jeg er ved min fulle rett til å komme med mine betraktninger.

Les innleggene: Har jeg på noe tidspunkt vært ufin, omtalt henne stygt eller rakket ned på henne på noe vis?

LES TEKSTEN!

Det er lov å tøyse med offentlige personer.

Jeg blir helt oppgitt over at dere "drar mobbekortet" med en gang man blir litt krass.

Det får da være måte på.

Jeg har lest teksten igjen, og synes fremdeles du mobber. Og det er desverre ikke første gangen du gjør. Selv om hun er en offentlig person så har hun ikke valgt at folk skal slenge dritt om henne, barna hennes, utseendet og intelligensen hennes. Og ja, du er ufin

 

Anonymous poster hash: 33de6...952

Jeg synes du er hårsår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hun er en offentlig person. Dette har hun valgt selv. Hun har selv valgt å eksponere seg på denne måten og jeg er ved min fulle rett til å komme med mine betraktninger.

Les innleggene: Har jeg på noe tidspunkt vært ufin, omtalt henne stygt eller rakket ned på henne på noe vis?

LES TEKSTEN!

Det er lov å tøyse med offentlige personer.

Jeg blir helt oppgitt over at dere "drar mobbekortet" med en gang man blir litt krass.

Det får da være måte på.

Jeg har lest teksten igjen, og synes fremdeles du mobber. Og det er desverre ikke første gangen du gjør. Selv om hun er en offentlig person så har hun ikke valgt at folk skal slenge dritt om henne, barna hennes, utseendet og intelligensen hennes. Og ja, du er ufin

 

Anonymous poster hash: 33de6...952

Jeg synes du er hårsår.

 

Hårsår? Det er ikke meg du mobber. Men hvis du vil kalle meg hårsår fordi jeg ikke synes noe om din måte å tøyse på, så vær å god

 

Anonymous poster hash: 33de6...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er en offentlig person. Dette har hun valgt selv. Hun har selv valgt å eksponere seg på denne måten og jeg er ved min fulle rett til å komme med mine betraktninger.

Les innleggene: Har jeg på noe tidspunkt vært ufin, omtalt henne stygt eller rakket ned på henne på noe vis?

LES TEKSTEN!

Det er lov å tøyse med offentlige personer.

Jeg blir helt oppgitt over at dere "drar mobbekortet" med en gang man blir litt krass.

Det får da være måte på.

 

Jeg er forøvrig særs skuffet over lang reaksjonstid. Hadde forventet å bli steinet umiddelbart etter at jeg postet første innlegg ... tsk-tsk ...

 

Det sier jo litt om deg.. selv om hun har valgt selv eksponere seg betyr ikke at det er greit at du mobber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...