Gå til innhold

Det er MIN nyhet å dele!

Anbefalte innlegg

Skrevet

*statuser :)

Anonymous poster hash: 3843c...f6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk om i-landsproblem! Steng veggen din. Problem solved. Men må innrømme at jeg ikke helt fatter hva som er galt med å få gratulasjoner.

Anonymous poster hash: cc3c3...bcf

Har du tungt for det? Vanskelig for deg å lese alle innleggene her med begrunnelser? Det er ingen her som har sagt at de ikke vil ha gratulasjoner...

Anonymous poster hash: bf481...595

Skrevet

Jeg skjønner deg godt HI! Makan til sure kjerringer her inne altså, man får sure svar uansett hva man legger ut!

Det virker som om det går "sport" i det å annonsere det først. Det er greit å ha tid til å ringe rundt til familie og nærmeste venner før det blir annonsert på Facebook av andre altså! Samme når folk dør, virker som om det er om å gjøre å kommentere dødsfallet på Facebook først.

Og ja, jeg har opplevd å begge deler, både  når det gjelder dødsfall, graviditet og fødsel, blir helt matt over mennesker som ikke har sosiale antennter.

Anonymous poster hash: e5cb5...8fc
Skrevet

Når jeg var klar til å annonsere at vår førstefødte var kommet til verden så viste det seg at det allerede var gammelt nytt på Facebook. Ja, det er et i-landsproblem, men allikevel veldig irriterende. Og det betyr ikke at jeg ikke liker gratulasjoner, det betyr bare at jeg selv vil fortelle om det største som har hendt meg. Er det så rart da?

Skrevet

NEi det er MIN! MIN MIN MIN!!

Anonymous poster hash: 242be...e67
Skrevet

En ting er jo foreldrenes ønske om å fortelle nyheten selv. I noen tilfeller har man kanskje behov for fred den første tiden også. Spesielt dersom man er sliten etter fødsel, mor eller barn er sykt osv. Da kan det være ganske slitsomt med telefoner som ringer i ett sett. For kommer det på facebook begynner folk å ringe og sende sms også, som kan være meget forstyrrende om man trenger roen.

Når det nærmer seg for oss kommer jeg til å sperre alt, og ikke fortelle noen at vi er på føden, og i så fall gi beskjed om at det er hemmelig. Dette er ikke for å være kjip, jeg har heller ikke behov for å være den første som skriver det på fb, men jeg tenker at jeg kan ha behov for full ro de første timene/dagene etter fødsel. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...