Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #26 Skrevet 28. september 2014 Off...kviser, buser, ørevoks osv osv er virkelg det verste jeg vet om. Klarer virkelg ikke tanken...det samme gjelder med små barn som pirker seg i nesen...viktig å gi de grei beskjed at slikt er "boss" og skal rett i do eller bosset. Og fingren skal IKKE brukes..,enten papir eller q-tips. Si til han at du ikke vill se det,og at det er forferdelig ekkelt. TIPS: min sånn på 9 år beit masse neiler, og han sluttet ikke før han kom så langt inn på fingeren at han blødde og hadde nesten ikke nei igjen. Jeg var så frustrert som aldri før og gikk rett til legen med han. Og det vi fikk i tips var å gå til apoteket å kjøpe en sånn "vann ting" som man enkelt og greit smurte på fingrene hans. Dette var i vann form, og tørket inn med èn gang! Men det den gjorde var at det satt seg en FORFERDLIG smak på fingren. Så om han puttet fingen i munnen så var det rett ut pga smaken går ikke ann å ha i munnen. Dette var selvfølgelig litt dumt og med tanken på om han spiste middag eller noe annet som gjorde at han måtte "slikke" noe av fingeren så gikk jo ikke det ann pga smaken. Husker ikke hva dette produktet ble kalt, siden det er 6 år siden jeg kjøpte det, men JA det hadde effekt! Den dag idag har han fine neiler og jeg spurte han nå for 10 min siden om hvordan han opplevde det (spurte pga jeg holder på å skrive til deg her) og svare jeg fikk var "kan ikke være mer takknemlig for at jeg fikk en slutt på det) Han var jo nødt i og med de smertene han hadde, kunne jo ikke bruke fingrene sine til noe tilslutt stakker. Ble ett langt svar, og det er virkelig vert å forsøke om din kjæreste er villig til å slutte. Har du spørsmål til dette produktet er det bare å spørre Anonymous poster hash: 589a2...a81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå