Gå til innhold

Kjæresten er ekkel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten venter barn sammen og har vært sammen 1 år.

Helt siden han flyttet inn har jeg sett han pelle seg i nesa og spise det, klemme kviser og spise det som kommer ut, skorpa på sår og kviser osv. Jeg synes dette er forferdelig ekkelt og har utrolig mange ganger sagt i fra på en ordentlig voksen måte at han værsåsnill må gi seg siden det gjør at jeg føler meg utilpass. går ikke lang tid før han er i gang igjen, og nå har det gått så langt at jeg sier høyt "stopp" når han begynner å klemme på kvisene, drive opp i nesa osv. med en gang jeg har snudd meg igjen er han i gang igjen. Og hvis jeg da snur meg tilbake (så jeg ikke ser på han) også snur meg igjen for å se om han ga seg så sitter han jammen meg med fingeren på en kvise eller et eller annet igjen., føler alt jeg sier ikke blir tatt på alvor og jeg begynner å bli ordentlig drittlei. Elsker han jo men dette er jo faktisk drit ekkelt. Han er 17 år, men det er ingen unnskyldning.. Er 18 selv.

Anonymous poster hash: c293f...6ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seriøst? Jeg håper ikke du kysser med den fyren. Tenk å kline med en som nettopp har spist snørr og kvisegugg. Hadde faktisk truet med å si det til mora hans og alle vennene hans om ikke han sluttet. Skal du la han kose og susse på babyen når den kommer? Med munnen full av snørr og kvisegugg?

Anonymous poster hash: 5901b...0d9
Skrevet

Høres ut som en drittunge. Holder faren eller moren hans på sånn? Sånne uvaner læres som regel pga foreldra.

Anonymous poster hash: 352da...384

Skrevet

Jeg leste de to første setningene, så klarte jeg ikke mer. Sorry. Dette kunne jeg ikke levd med.

Anonymous poster hash: 0abbd...3cb

Skrevet

Bare fortsett å si ifra. Vær på ham som en hauk. Fik bort fingrene hans fra området han piller på når han gjør det. Få ham til å føle seg ækkel.

Det er det eneste som funker.

Min kjærest hadde en uvane med å pirke seg i fjeset når vi traff hverandre. jeg synest det var såååå ækkelt og la aldri skjul på det.

Gjorde de tingene som jeg skrev over her, og i dag har han sluttet med denne evinnelige pirkinga.

Si ifra til ham når han vil kline at du kliner dessverre ikke med noen som spiser snørr.

Anonymous poster hash: ddd8a...ce5
Skrevet

Æsj, nå ble jeg kvalm. Har hørt om busespising, men å spise kvisegugg! Æææsj! Håper inderlig han vasker seg på hendene etter pellinga si.

Hadde tatt en skikkelig alvorsprat med han og fortsatt å kommentere hver gang han prøver seg.

Skrevet

Ja sånt er ekkelt, men det er først nå etter at dere har flyttet sammen at du ser hvordan hen virkelig er. Nå er du sammen med han store deler av døgnet, sover sammen, spiser sammen osv ! 

Litt etter litt så kommer alle de dårligere sidene til dere begge frem. Du skal ikke se bort i fra at du også har noen sider som din samboer heller ikke er overbeistret over.

Selv har jeg bodd sammen med min kjære så lenge at vi ikke bryr oss om en av oss fiser, raper, vi kan sitte på do med åpen dør, jeg er på do mens han dusjer, pusser tenner eller styler håret og jeg kan gjøre det samme mens han sitter på do.

Men selvsagt irriter jeg meg over bokserene hans og sure sokker på baderoms gulvet, og han irriter seg grønn over at halve badet og vel så det er beslagelagt av all min sminke, hudkremer, dill og dall. Men vi begge klarer og leve helt fint med det :).

Men dere kan jo lage noen "regler" som feks at om han skal klemme kviser så kan han gjøre det på badet. Samme gjelder om han skal grave etter "gull". 

Skrevet

Æsj. Det er dealbreaker.

Skrevet

Seriøst?! Ble rett og slett uvel av å lese innlegget..

Hadde ikke tatt på en fyr som hadde holdt på med sånt. Hadde vært kroken på døra, for å si det sånn...

Spør han hva du tror han hadde synes om at du hadde gjort det samme? Hadde han hatt lyst til å kysse deg? Trukke det..

Skjønner han er 17, ja...

Anonymous poster hash: d3535...d36

Skrevet

2 tenåringer som skal ha barn?? Og i tillegg spiser buser..... Tuller du eller?

Anonymous poster hash: 5c951...f41

Skrevet

ÆSJ!!!!!

Anonymous poster hash: 8ddcc...dd0
Skrevet

Jeg gjør ikke slikt. Og trengs ikke å blande inn at jeg er ung til å få barn, selvfølgelig er jeg klar over det. Gått på p piller og brukt kondom, så ikke gå dit er du grei.

Skrevet

Jeg gjør ikke slikt. Og trengs ikke å blande inn at jeg er ung til å få barn, selvfølgelig er jeg klar over det. Gått på p piller og brukt kondom, så ikke gå dit er du grei.

Kan ikke la vær når jeg hører om en 17 åring som skal bli far og en 18 åring skal bli mor. Når du får barnet ditt så skjønner du hvorfor. Men uansett jeg trur du troller! Hvorfor var det ellers viktig o fortella at kjæresten din er 17 år? Det har vel ikke noe m buseproblematikken å gjøre?

Skrevet

Kan ikke la vær når jeg hører om en 17 åring som skal bli far og en 18 åring skal bli mor. Når du får barnet ditt så skjønner du hvorfor. Men uansett jeg trur du troller! Hvorfor var det ellers viktig o fortella at kjæresten din er 17 år? Det har vel ikke noe m buseproblematikken å gjøre?

Det viktigste er vel ikke hvor gammel mor er, men at hun er villig til å gjøre alt for barna sine?... Eller synes du kanskje man burde være 25+ ellers så blir man ingen god mor? Nei, vet du hva. Har gjort alt jeg kan for å ikke bli gravid, og når det likevel skjer, og jeg finner det ut så sent at jeg ser ungen bevege seg og hjertet tydelig på ultralyd, da klarer jeg ikke ta abort. Kall meg gjerne umenneskelig. Hadde jeg tatt abort hadde folk klaget, hadde jeg ikke gjort det så hadde folk fortsatt klaget. Så kan dessverre ikke bry meg så mye om det.

Grunnen til at jeg skrev hvor gammel han var, var egentlig for å forhåpentligvis få noen henvendelser fra folk som hadde vært sammen siden de var så unge de også, og at han enda er så umoden i den alderen at han gir seg med det med årene..

Skrevet

Barn som skal ha barn og snart blir du tobarnsmamma. Lykke til med den du.

Anonymous poster hash: f8f9f...ed1
Skrevet

Æsj æsj æsj, klarte bare å lese de to første setningene! Hvem gjør sånt da??

Anonymous poster hash: edb73...5d5

Skrevet

Tobarnsmamma ja?? Jøss. Godt det er noen synske her så jeg får meg en god latter, tusen takk 😂

Skrevet

Tobarnsmamma ja?? Jøss. Godt det er noen synske her så jeg får meg en god latter, tusen takk 😂

Ehh ... Du skriver jo selv at han er umoden... Mener du at det passer sammen med å bli far?? Håper gutten din ( han på 17 altså), slutter å spise buser før barnet skjønner noe an det. Ellers har du vel snart 2 småtasser, (far og barn altså),som spiser buser😜

Skrevet

Tobarnsmamma ja?? Jøss. Godt det er noen synske her så jeg får meg en god latter, tusen takk

Babyen og han på 17 år som spiser snørr. Det blir 2 barn.

Velkommen til resten av ditt liv.

Anonymous poster hash: f8f9f...ed1

Skrevet

Skrev jo denne for å få noen råd, og det har jeg jo fått.. Er jo en grunn til at jeg prøver så hardt som jeg gjør for å få han til å slutte, men husk på at dette er ikke min feil. Jeg gjør det jeg kan for å få han til å slutte, og er enda 5 måneder før babyen kommer, så håper, og regner med at han må gi seg etterhvert. Jeg gjør iallefall mitt beste..

Skrevet

Min ex var lik dog gjorde han det i det skjulte til etter at jeg var gravid med barnet vårt- Jeg klarte ikke å kysse han etterhvert og der var starten på slutten

Anonymous poster hash: 6c77c...3b6
Skrevet

Jøss, så ekle dere er?
Syns du virker både moden og reflektert HI. Du gjorde det du kunne for å beskytte deg, og tar ansvar når "uhellet" var ute. Det står det respekt av :)

Angående kjæresten din... Wow. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si... Jeg hadde ikke klart å leve med det. Jeg tror ikke så mye på å sette ultimatum for folk, men her hadde jeg nok vurdert det.

Hadde fortsatt å klaget på han, og nektet intimitet. For han kan vel virkelig ikke forlange at dere skal kysse når han har buse/kvise/rue-ånde?
Grøss og gru!

Skrevet

Holdt på å kaste opp av å lese det.... Er det mulig være så ekkel?

Skrevet

Det han holder på med kan være en uvane på samme måte som at noen biter negler, pirker seg i tennene, eller alltid klør/pirker seg i huden.

Snakk med ham og fortell ham at slik kan han ikke holde på. Han risikerer at folk vil synes han er frastøtende pga det han holder på med, han risikerer at folk trekker seg unna ham.

Han risikerer å bli dømt ut fra disse to uvanene, men ikke ut fra hvem han er.

Foreslå at det heretter er null-toleranse for slikt. Skal han klemme kviser gjøres det på badet. Har han guffe nesen må han få det ut med papir, også helst på badet.

Det kan ta litt tid for ham å snu uvanen, men hvis han ønsker det selv, da kan han gjøre det.

Hvis han ikke ser problemet selv, da er det verre.

Se om du kan få ham til å forstå at det han gjør gir deg og andre personer et inntrykk av ham som ikke er bra, han risikeer at du og andre trekker dere unna ham, og at han blir sett på som uren osv.

Det er helt unødvendig hvis han begynner å bli bevisst på dette og snur vanene.

Lykke til med graviditeten og babyen :)

Anonymous poster hash: c6d04...f31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...