Anonym bruker Skrevet 27. september 2014 #26 Skrevet 27. september 2014 Eldste er selvstendig og gir aldri etter for gruppepress. Hun går sine egne veier. Mellomste er morsom ig en utrolig god venn. Han er rettferdig og omtenksom. Yngste vet hva han vil. Han er for seg og uredd. Han er flink til å leke med andre. Alle tre er supersmarte på forskjellige områder. Eldste er supergod i språk og til å tegne, Mellomste er et lite mattegeni, yngste har begynt å lese bokstaver. De er 11,6 og 3 år. Men hva de kan vil endre seg mye framover. Personligheten vil derimot følge dem lenge. 💙 Anonymous poster hash: 06a0e...f0e
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #27 Skrevet 28. september 2014 Min på 3 prater veldig godt,kan bilmerker og bokstaver. Men best er hun på å være morsom. Hun er en klovn! Anonymous poster hash: 76b9a...a01
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #28 Skrevet 28. september 2014 En av dem: akrobatisk, myk og en fantastisk entertainer. Andre : klok , musikalsk og en glimrende legobygger. Anonymous poster hash: bfe71...269
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #29 Skrevet 28. september 2014 Hun er en av norges beste skiskyttere i sin aldersklasse. Anonymous poster hash: 38c8c...b54
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #30 Skrevet 28. september 2014 I følge henne selv kan hun ALT (4 år) Så jeg er rimelig sikker på at hun er best i ALT også. 🙊 Hun går meg litt på nervene til tider. Anonymous poster hash: aba17...0de
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #31 Skrevet 28. september 2014 Min (4) er utrolig observant. Legger merke til hva folk har på seg og eier. Han blir ofte spurt av barnehagepersonalet når de finner noe som de ikke vet hvem tilhører. Og gutten min vet det som regel. Han er også en liten skuespiller, og har god rytmisk sans. Anonymous poster hash: b3bcc...94b
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #32 Skrevet 28. september 2014 Sånn bortsett fra at de alle er flinke og fremmelige på sin måte så er: Minstemann er verdensmester i å rive ned ting, spesielt tunge ting han kan få i hodet eller noe som er knuselig. Mellomste er flink til å spørre om ting som man ikke engang tenkte på at det gikk an å spørre om. Elstemann er flink til å oppdage farer som man ikke engang tenkte på var der. Anonymous poster hash: 5e8fd...a66
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #33 Skrevet 28. september 2014 Eldste er mester i å knekke mor. Ellers empatisk og fantastisk ute blant andre, og får ofte skryt. De får sjokk når de hører hvordan hjemmelivet er. Yngste blir skoleflink når den dagen kommer, ville ha sekk og gå(alene) på skolen som 2,5 åring. Mye mer selvstendig, noe jeg setter høyt! Anonymous poster hash: fb739...456
Monajenten Skrevet 28. september 2014 #34 Skrevet 28. september 2014 (endret) Nr. 1 (10 år) er utrolig sterk verbalt og langt fremme faglig sett. Scorer full pott på nasjonale prøver og er generelt sett veldig smart. Nr. 2 (7 år) er vanvittig dyktig i fotball, scorer alltid masse mål (sånn at det nesten blir pinlig) og har store ambisjoner. De går jo bare i andre klasse men han begynte siste året i barnehagen (da med de som var ett år eldre) så det er nok derfor han ligger litt foran de andre. Nr. 3 (17 mnd) er sykt god på babling og dansing Endret 28. september 2014 av Monajenten
Gjest Antarctica Skrevet 1. oktober 2014 #35 Skrevet 1. oktober 2014 Min lille gutt (snart 15 mnd.) er supergod til å komme i kontakt med andre - spesielt voksne og barn som trenger litt ekstra Veldig sosial og utadvendt. Han babler, vinker, smiler og ler. Han slenger slengkyss til rumenske tiggere og sjarmerte en gang en junkie (!) som vi traff i heisen på Oslo S (!!) til tårer (!!!). En gang oppdaget jeg at han hadde tatt en liten gutt i rullestol i hånden. Det var litt trangt om plassen. Moren til gutten i rullestolen og jeg endte opp med å trille ganske tett, og plutselig hadde Herr Nurk tatt den andre gutten i hånden. Jeg håper at han fortsetter å være på denne måten og håper at han blir oppfattet som en sympatisk og inkluderende gutt med et ekstra blikk for dem som strever Barn har ingen fordommer... Og et smil fra en ettåring kan varme både junkier og andre.
MTF Skrevet 1. oktober 2014 #36 Skrevet 1. oktober 2014 Gutten på snart ti er over gjennomsnittet flink i matte. Han er dessuten veldig nysgjerrig og opptatt av ting som kanskje ikke er typisk for gutter på hans alder å være opptatt av. Leser mye faktabøker, historie og vitenskapsbøker. Tror det er veldig viktig å være nysgjerrig, da lærer man masse! :-) Han er i tillegg ganske så sterk og kjapp. Han spiller fotball og er god til det, og mye av grunnen er nok at han er veldig kjapp til å løpe. Løper fra de aller fleste. Han har også god styrke i overkroppen og tar lett pull-ups og armhevinger både på knokene og en arm, og det kan jeg ikke skryte på meg at han har arvet av meg:-D Minstejenta på 7 år er veldig flink til å lese. Hun lærte seg det liksom helt selv og før hun begynte på skolen leste hun hva som halst, alt fra lange bøker til avisartikler og undertekster på tv-serier ol. Hun er 2. klassing nå og ligger flere hav foran sine klassekamerater i både lesing, skriving og språkforståelse. Hun leser for tiden Harry Potter på sengekanten;-) Er veldig godt å se at begge to klarer seg så godt på skolen:-) Hun er også veldig flink med fysiske ting, som løping og fotball. Hun er som sin storebror også veldig nysgjerrig og sugen på å lære hvorfor og hvordan, så går mye i lesing av faktabøker her også. Jepp, dagens skryt;-D
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #37 Skrevet 1. oktober 2014 5,5-åringen holder på å lære språk nr 3,4 og 5 og høster ros fra lærerne for rask fremgang og god uttale. Ellers har han utrolig god stedssans og er i overkant selvstendig for alderen. Anonymous poster hash: 98ca6...fc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå