Gå til innhold

Skrytetråd: Hva er DITT barn best til? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså hvis du skal sammenligne barnet ditt med andre jevnaldrende, hva er ditt barn barn best til/flinkere enn de andre til?

Selv mener jeg at mitt barn er absolutt en av de mest kunnskapsrike i klassen og en av de som ligger lengst faglig fremme. Blant de med samme kjønn i klassen vil jeg si at barnet mitt er det beste på dette området (kjenner jo barna av samme kjønn bedre). 

Tror jeg er ganske realistisk og har rett fordi jeg fint klarer å se at barnet er en av de mindre talentfulle i sin fritidsaktivitet :P Så jeg er ikke en slik mor som tror mitt barn er generelt best i alt...

Hyggelig å skryte litt av barnet sitt en fin Lørdagskveld ;)

Hva med deres barn, damer? :)

Anonymous poster hash: d9efd...265
Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

En av dem: Uovertruffent musikalsk. Og best til å lese.

En annen: best til å være kompis :)

Skrevet

Min sønn er supersmart! Han kan lese helt perfekt og jobber med mattebøkene for 3.klasse og synes at det er kjempenkelt. Han er fem år.

Anonymous poster hash: 2c17b...3f5

Skrevet

Inkludere andre. Han er ganske populær og har alltid noen og leke med. Men han drar også med seg de som går alene. Dette er en egenskap jeg håper han tar med seg hele livet.

Anonymous poster hash: 9061f...3f5

Skrevet

Har en 14åring forkledd som en fireåring. Hun er supergod på å oppføre seg som en pubertal drittunge med alt det innebærer. Teller det?

Skrevet

Største barnet kunne blitt danser. Startet 9 år gammel, ble lagt merke til umiddelbart, da hun var så flink. Nå 13 år gammel er hun lei, og har valgt å slutte. Jeg er veldig lei meg, og redd for at hun kommer til å angre seg.

Minste barnet, er noe av det snilleste, mest omsorgsfulle mennesket jeg noensinne har møtt. Bryr seg om alt og alle. Han får vondt da andre har det vondt. Hans største ønske er at alle mennesker i verden bare skal være venner, og glad i hverandre. Blir helt sjokkert hvis noen er slemme. Han er 6 år.

Anonymous poster hash: 8ac86...b0d
Skrevet

Nr 1 veldig empatisk og omsorgsfull. Ønsker det beste for alle.

Nr 2 er seg selv fullt ut. Bryr seg ikke om hva andre mener og tenker. Han går sine egne veier, uansett om han må gå alene.

Nr 3 fotball, et supertalent i fotball. Blir lagt merke til overalt.

Nr 4 sjarmerende til tusen. :-)

Anonymous poster hash: 1e903...ba2

Skrevet

Hun ene er veldig god i fotball. Hun er også veldig flink til å inkludere andre, hun er den som går bort til barnet som går alene i skolegården.

Hu andre er best på å være lat og irritere om dagen. Kjempe herlig med jenter i starten på fjortisalderen. Men hun er vel ikke veldig god i noe spessielt, men hun er veldig allsidig. Kan noe om veldig mye, og kan hun det ikke så lærer hun seg det. Om det er å snekkre, sy, matte, idrett, instrument osv. Ikke suveren på det, men god nok for å klare det hun vil klare. Så det er en positiv egenskap hun har.

Anonymous poster hash: ddba0...aae

Skrevet

Begge mine er empatiske og snille. De starter aldri bråk, men er egentlig de som greier å roe ned andre. De har derfor mange venner og er svært etterspurte. Rett og slett inkluderende og morsomme å være med.

Anonymous poster hash: f1916...f35

Skrevet

Eldste (5) - veldig langt fremme mentalt (kommentar fra helsestasjonen, så ikke bare min mening :P )

Yngste (2) - god til å snakke for alderen og empatisk. Passer på alle de andre barna i bhg.

Skrevet

Hun er veldig høflig og sosial. Hun sier hei til alle vi går forbi på gata. Hun vinker og sier "hade" når folk går av bussen. 
Men alt skal skje på hennes premisser da. Så hvis folk stopper opp og sier hei til henne, blir hun stiv som en stokk og gjemmer seg:P

Så er hun flink til å gjøre som jeg sier. "Rydd om fargestiftene" "Legge i søpla" "Sette den tilbake der den stod" "Plukk opp den"
Aldri noe problem. Hun gjør alt jeg ber henne om. Hun er 22 mnd

Anonymous poster hash: 1e002...d26
Skrevet

Tror ikke mine barn er best til noe. Eldste er høy, flott, uredd, høflig, gjør det godt i alle fag, men er ikke best. Flink i fotball, men andre er enda flinkere. God i svømming, men har aldri vunnet en konkurranse. Flink å synge og spille teater, men ikke den beste på scenen. Helt greit det, han har mange bein å stå på.

Nr to er mer skoleflink, men sikkert ikke best.

Nr tre er veldig søt. Haha😍

Anonymous poster hash: cd5d0...4ca

Skrevet

Ikke bare en unge, men flere av de er og har vært landets beste svømmere i sine klasser!

Skrevet

Min lille gutt (snart 15 mnd.) er supergod til å komme i kontakt med andre - spesielt voksne og barn som trenger litt ekstra :) Veldig sosial og utadvendt.

Han babler, vinker, smiler og ler. Han slenger slengkyss til rumenske tiggere og sjarmerte en gang en junkie (!) som vi traff i heisen på Oslo S (!!) til tårer (!!!).

En gang oppdaget jeg at han hadde tatt en liten gutt i rullestol i hånden. Det var litt trangt om plassen. Moren til gutten i rullestolen og jeg endte opp med å trille ganske tett, og plutselig hadde Herr Nurk tatt den andre gutten i hånden.

Jeg håper at han fortsetter å være på denne måten og håper at han blir oppfattet som en sympatisk og inkluderende gutt med et ekstra blikk for dem som strever :)

Skrevet

Hyle høøØØøøyt på butikken.

Anonymous poster hash: 5a500...224

Skrevet

Ingenting. Hun er den høyeste i klassen da, men det er fordi hun er ett år eldre enn de andre (utsatt skolestart).

Anonymous poster hash: ada32...295

Skrevet

Min eldste er veldig ordklok, god i matte og har en forståelse for hvordan ting funker som gjør meg paff (mekanikk osv) han er 6 år.

Minste på 9 mndr ligger 3-4 mndr foran skjema på alt fra motorikk til språk og mental tilstedeværelse

tilstedeværelse. Men det kan jo fort gå over.

Begge er de over middels gode i å trasse når de ikke får vilja si da, håper det endrer seg!

Anonymous poster hash: 4f772...605

Skrevet

Min sønn på 3 er flinkest til å være bajas, villbass og bråkebøtte her hjemme, i bhg er han en drøm.

Min stesønn på 6 er et drømmebarn, hadde alle barn vært som han kunne jeg fått 10 stk.

Anonymous poster hash: 8c84a...6eb

Skrevet

Eldste er veldig ansvarsfull og selvstendig. Kommer overens med alle.

Mellomste har en stor fantasi og lager ting av det utroligste.

Minste er verdens beste til å få andre til å le ;)

Skrevet

Hikke. 

Den andre, som er født, vel, han er best i verden. 

Skrevet

Hun er ganske god til å lese/skrive,begynte tidlig :) Hun lært seg faktisk å lese ved å lese land i et gammelt atlas :P Og hun er utrolig flink med småbarn, har alltid passet på at alle har det bra og at ingen er alene :)

Skrevet

Altså hvis du skal sammenligne barnet ditt med andre jevnaldrende, hva er ditt barn barn best til/flinkere enn de andre til?

Selv mener jeg at mitt barn er absolutt en av de mest kunnskapsrike i klassen og en av de som ligger lengst faglig fremme. Blant de med samme kjønn i klassen vil jeg si at barnet mitt er det beste på dette området (kjenner jo barna av samme kjønn bedre). 

Tror jeg er ganske realistisk og har rett fordi jeg fint klarer å se at barnet er en av de mindre talentfulle i sin fritidsaktivitet :P Så jeg er ikke en slik mor som tror mitt barn er generelt best i alt...

Hyggelig å skryte litt av barnet sitt en fin Lørdagskveld ;)

Hva med deres barn, damer? :)

Anonymous poster hash: d9efd...265

Min 5 åring er utspekulert. Spør spm på en utspekulert måte.. Hun spør aldri "kan jeg få", hun pleier å si "ÅÅÅh, mamma... skulle ønske jeg kunne få noe jeg vet jeg ikke får" etterfulgt av en surleppe. Hun er snill og omtenksom, og lojal ovenfor meg og pappa (samværsbarn). Hun "beskytter" oss alltid, og mamma og pappa er best, uansett! :)

Min på 6 mnd er flink å sjarmere ;) 

Anonymous poster hash: 89ca6...e44

Skrevet

Han er flink språklig og er generelt ganske intelligent for sin alder. Han snakket tidlig og leser allerede. Han har også veldig god språkforståelse og tar vitser/ironi veldig lett. 4 år.

Anonymous poster hash: e8d6c...4b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...