Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ca en gang i uka, men nå er ikke vi sammen da.

Med eks var det 4-6 ganger i året.

Anonymous poster hash: 870b2...fdb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, jeg er blitt singel og ble kåt av denne tråden. Hvem vet når det blir noe sex på meg neste gang ;-(

Jeg og exen hadde sex 3-5 ganger i uken de fleste årene. Siste året ble det plutselig en ukes opphold, så to uker, en måned osv.

Anonymous poster hash: f0ffe...d65

Skrevet

Vært sammen i 16 år, gift i 14 av dem. Har 4 barn mellom 5 og 13 år.

Har sex en gang i uken. Er vi ville og gale har vi sex to ganger i uken også, men det går noen måneder mellom hver gang det skjer..

Husker en gang i våres at vi hadde sex 3 ganger på samme uke, men det kan gå år mellom kver gang det skjer ;)

Anonymous poster hash: 944be...184

Skrevet

En gang i uka tenker jeg...er han heldig blir det to ganger pr uke. Da er han smørblid Vært sammen i snart 10 år, har ett barn på 4 år som sover hele natta.

Anonymous poster hash: 94ff2...ba4

Skrevet

Singel og har ikke hatt sex på et år, siden det ble slutt med eksen.

Egentlig ganske fælt, for vi hadde god sex daglig.

Sukk, abstinenser!!! :lete:

Anonymous poster hash: c3140...7a1
Skrevet

Vært sammen i 8 mnd. Har sex en til to ganger hver dag.

Anonymous poster hash: 3ea07...db7

Hehehe, søtt... Tråden var beregnet på personer i et langvarig forhold. 8 mnd er ikke nok til å kjenne hverandre ordentlig engang.

Anonymous poster hash: e07e4...0bb

Skrevet

Vært sammen i seks år, har et barn på 9 mnd. Har sex én gang i uka, som regel. Jeg har enorme seksuelle drifter og vil helst ha sex daglig, men mannen synes visst det holder med en gang i uka... Han klager på at jeg ikke tar initiativ, men jeg har ikke selvtillit nok til å ta initiativ så ofte som jeg vil, fordi han alltid virker så uinteressert. Vi har heldigvis veldig bra sex når vi først har sex, men forholdet er ikke så bra ellers for tiden, og jeg er sinnssykt seksuelt frustrert og har lyst til å ha sex med andre... Skulle ønske vi bare kunne ha sex oftere, så ville nok stemningen i forholdet generelt vært bedre, men jeg har tatt det opp med ham utallige ganger uten at det skjer noen forandringer.

Skrevet

Hver dag, noen ganger to. Sammen i litt over to år og har en på 5år og baby på 4mnd:)

Anonymous poster hash: 2d282...f35

Høres helt fantastisk ut, du er heldig! Tror et fungerende sexliv er helt essensielt for å klare å holde ut med hverandre et helt liv. Kvinnfolk som mener at sex ikke er viktig er samme kvinnfolka som enten opplever utroskap eller samlivsbrudd.

Skrevet

Vi er sammen på tiende året, og har sex alt mellom 1-5 ganger per uke. Har skjedd at det er gått over en uke også, men det er veldig sjeldent, og i perioder hvor vi rett og slett ikke får tid eller er tømt for energi.

Anonymous poster hash: 71743...ab2
Skrevet

Vi er sammen på tiende året, og har sex alt mellom 1-5 ganger per uke. Har skjedd at det er gått over en uke også, men det er veldig sjeldent, og i perioder hvor vi rett og slett ikke får tid eller er tømt for energi.

Har et barn på halvannet år, forresten. Er gravid med andremann nå.

Skrevet

Hver dag, noen ganger to. Sammen i litt over to år og har en på 5år og baby på 4mnd:)

Anonymous poster hash: 2d282...f35

Høres helt fantastisk ut, du er heldig! Tror et fungerende sexliv er helt essensielt for å klare å holde ut med hverandre et helt liv. Kvinnfolk som mener at sex ikke er viktig er samme kvinnfolka som enten opplever utroskap eller samlivsbrudd.

Vel, sånn BØR det være når de bare har vært sammen en brøkdel av livet. De bør være oppi ørene forelsket enda!

Spør de igjen om 15 år ;)

Anonymous poster hash: 2d8c4...d52

Skrevet

Av og til kan det gå nesten 2 mnd, av og til flere ganger i uka. Så det varierer. Vært sammen i 7 år, 2 barn på 1 og 4, minste sover på rommet vårt. Vi har sex når vi føler for det, men det går fort langt ned på prioriteringslista da vi ofte legger oss til forskjellig tid. Så lenge det funker for begge så er det greit :)

Skrevet

Ca annen vær dag +/-, vært sammen i 4 å et halvt år:)

Anonymous poster hash: 56b95...8f2

Skrevet

Nå er vi ikke sammen lenger. Men vi var sammen i 6 år og hadde sex 4-5 ganger i uka. Det siste halvåret før det ble slutt ble det 2-3 ganger i uka. Vi hadde 3 barn og 4.på vei da det ble slutt.

Anonymous poster hash: 80c06...e6d

Skrevet

Vi har vært sammen i 18,5 år, gift i 5,5 år og har unger på snart 10 år og 7 år. I følge mannen min har vi altfor lite sex. Det pleier vanligvis å være en (eller kanskje to i noen skjeldne tilfeller) ganger i uken. Det kan selvsagt også gå lenger tid mellom. Nå gikk det nesten en mnd, men det har å gjøre med at vi begge har vært syke og at jeg fikk satt inn ny spiral og blødde endel i forbindelse med det (da frister det jo ikke akkurat med sex). Jeg er oppe tidlig-tidlig om morgenene (jobb), så er dødssliten hver kveld og sovner vanligvis lenge før han kommer og legger seg. Den sexen vi har er i helgene når jeg er litt mer opplagt;-) Han er litt snurt for han mener jeg aldri tar initiativet, og har da omtrent gitt seg med det selv. Jeg føler bare ekstremt lite sexlyst, men er jo godt når vi først er i gang da, men tar lang tid før lysten er der. Syns det er så dumt at det er sånn, for jeg elsker mannen min over alt på denne jord, og kunne virkelig ønske vi var der vi var i starten, hvor vi hadde sex "over alt" og "hele tiden", men skjønner jo selv at det er lite realistisk når man er godt voksne i full jobb men travle hverdager og barn man helst ikke vil at skal se hve vi gjør;-)

Anonymous poster hash: 85312...5c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...