Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det går opp og ned, de første 6 månedene etter begge barna var født var sexlivet ganske labert.

Nå har vi kanskje 2-3 ganger i uken, men dette avhenger også syklusen min. Under mensen blir jeg merkelignok mer lysten, mens mannen min mister lysten :P

Og så er jeg alltid veldig lysten omkring eggløsning, da begynner de biologiske klokkene å tikke ;)

Anonymous poster hash: 6341c...d5a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har litt vanskelig for å tro at alle her har så ofte sex. Ingen av mine venninner har så ofte, og ikke jeg heller. Hmm..,

Anonymous poster hash: 8673c...261

Skrevet

Vanligvis 2-3 ganger i mnd. Vi kunne sikkert hatt mer om vi hadde jobbet med det, men med mye kveldsjobbing pga turnus er jeg som oftest dødsliten når jeg kommer hjem fra jobb. Da vil jeg gjerne slappe av litt foran tven, mens han allerede er i/på vei i seng da han begynner på jobb før sola står opp. Vært sammen i 4 år.

Anonymous poster hash: 8ee50...950
Skrevet

Da kan jeg bekrefte at det IKKE er 5 dager i uken her i heimen nei! Unger fra 2 - 21 år!

Skrevet

Siden heter dinbaby... Og barnimagen

Anonymous poster hash: 78654...bc4

Og så?

Her er det mennesker som har tenåringer også. Og folk som prøver å bli gravide.

Det er også de med store barn som venter ny baby.

Her inne er det alt mulig.

Anonymous poster hash: 8ed26...926

Skrevet

Hmmm la meg tenke... En gang hvert jubelår??!!

Vel, ligger masse bak det at vi har sex 6-12 ganger årlig, men det er faktisk mer enn det har vært noen år...

Anonymous poster hash: 17bb5...2ec

Skrevet

Vært sammen i 10 år, gift i 2 mnd og har baby på 3 mnd. Har sex 1-3 ganger i uka alt ettersom hvordan baby sover og hvor mye ork vi har:)

Anonymous poster hash: 869c2...594

Skrevet

Hver dag, noen ganger to. Sammen i litt over to år og har en på 5år og baby på 4mnd:)

Anonymous poster hash: 2d282...f35

Skrevet

Gjennomsnitt en gang i uka +\-. Vært sammen i 8 år.

Anonymous poster hash: 3a789...1d8

Skrevet

Alt fra 2-10 ganger i mnd. Det kommer jo an på mange ting. Hvordan vi jobber, sykdom ol.

Anonymous poster hash: 99245...0dd

Skrevet

Hvordan rekker dere mer enn en gang om dagen?

Antar dere er i jobb.

Anonymous poster hash: 53c2b...4c0

Skrevet

Hjelpes her er det mye action. Mannen her er heldig om det blir 1 gang i uken.jobber begge 100prosent og vel så det, 2 småbarn, og tanken generellt på sex er laber! Blitt som en plikt.hater i grunn sex når jeg tenker meg om.

Anonymous poster hash: 7cbdc...147

Skrevet

Haha, what she said;)

Anonymous poster hash: 8673c...261

Skrevet

Veldig opp og ned. Nå er vi endelig kvitt barn som sover i senga vår, men nå er det fjortiser i hus som aldri legger seg (de er i seng og skal sove, men gjør de det? Neida, så jeg har null lyst når jeg hører unger styrer på rommene sine. Min manns barn, så jeg kan ikke blande meg for mye. Han har skjønt hvorfor jeg ikke har lyst når de er våkene da. For vi trodde hun eldste sov, og hadde en hyrdestund. Hvem kommer da valsende rett inn på rommet klokka to om natta for å kjefte over at internett ikke fungerte. Etter det så har han blitt mye strengere på leggetider, og han har ikke lysta selv når han vet de ikke sover)

Noen ganger har vi flere ganger om dagen, mens andre ganger kan det gå flere uker mellom.

Anonymous poster hash: 3aa9d...e0f

Skrevet

Har vært sammen i 15 år, foreldre i 3. Har sex meget sjelden. Kanskje en gang hver 6-7 uke. Av og til mindre. Av og til mer. Vet ikke helt grunnen, men vi ser ut til å gitt hverandre litt opp. Men når det er sagt, koser vi oss skikkelig og nyter det masse når vi først har sex

Anonymous poster hash: 97c19...751

Skrevet

Ca 1-2 ganger i uka, vært sammen 4 år.

Anonymous poster hash: b2e87...0b7

Skrevet

Veldig opp og ned. Nå er vi endelig kvitt barn som sover i senga vår, men nå er det fjortiser i hus som aldri legger seg (de er i seng og skal sove, men gjør de det? Neida, så jeg har null lyst når jeg hører unger styrer på rommene sine. Min manns barn, så jeg kan ikke blande meg for mye. Han har skjønt hvorfor jeg ikke har lyst når de er våkene da. For vi trodde hun eldste sov, og hadde en hyrdestund. Hvem kommer da valsende rett inn på rommet klokka to om natta for å kjefte over at internett ikke fungerte. Etter det så har han blitt mye strengere på leggetider, og han har ikke lysta selv når han vet de ikke sover)

Noen ganger har vi flere ganger om dagen, mens andre ganger kan det gå flere uker mellom.

Anonymous poster hash: 3aa9d...e0f

😂😂😂😂😂😂

Som å høre oss, ikke lett å ha sex med fjortiser i huset...

Vi hadde nok hatt myyye mer om vi hadde hatt muligheten.

Anonymous poster hash: d277c...154

Skrevet

2-3 ganger pr år. Vært gift i 10, kjent hverandre i 30.

Anonymous poster hash: b75b2...266

Skrevet

2-3 ganger pr år. Vært gift i 10, kjent hverandre i 30.

Anonymous poster hash: b75b2...266

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å tro

De fleste svarer anonymt. Ingen vet hvem vi er, hvorfor skryte på seg mer sex enn mann har da? Det er jo stor variasjon her, noen har sjelden, noen har ofte. Noen midt i mellom.

Man trenger jo ikke tro på det, men det blir så teit. Akkurat som at ingen kan si man ikke føler seg slappere nedentil etter sex, fordi det GÅR iKKE ANN i følge statistikk... Gjesp

Anonymous poster hash: 1dd49...8e9

Skrevet

2-5 ganger per uke. Vært i forholdet i 14 år :-) Barn fra 8-13 år :-)

Anonymous poster hash: e67dd...12e

Skrevet

Vært sammen siden 90 - tallet

Sex 2-8 ganger i mnd.

Skrevet

Vært sammen i 6 år. Har sex ca 2-3 ganger i mnd.

Anonymous poster hash: 4701e...b10

Skrevet

Kjærester i 19 år, gift i 16. Har 4 barn, har sex 3-4 ganger i mnd.

Anonymous poster hash: c00f0...589

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...