Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #26 Skrevet 26. september 2014 Kan jo hende hun har hatt seg med noen andre på rommet deres. Anonymous poster hash: 6fc88...277 Min første tanke, kanskje hun og en mann hadde seg i deres seng oga pirringen. Men hvem glemmer trusa når man kler på seg? Og spesielt om man ikke vil oppdages. Anonymous poster hash: 19053...146
Anonym bruker Skrevet 27. september 2014 #27 Skrevet 27. september 2014 Kremt... Det viste seg at joda, det var hennes truse. Mannen har hatt sex med henne, men kun for å vekke seg selv igjen. Først ble jeg sint, men han nådde gjennom til meg... Og for å si det enkelt; Nå ligger en til av hennes truser under senga vår og det var jeg som kastet den dit. Vet ikke helt hva jeg tenker om dette i morgen, i går hadde jeg ledd om noen sa jeg kom til å ha trekant. I natt var det i alle fall deilig. Anonymous poster hash: 9cfaa...f6b
mamma_bergen Skrevet 27. september 2014 #28 Skrevet 27. september 2014 Kremt... Det viste seg at joda, det var hennes truse. Mannen har hatt sex med henne, men kun for å vekke seg selv igjen. Først ble jeg sint, men han nådde gjennom til meg... Og for å si det enkelt; Nå ligger en til av hennes truser under senga vår og det var jeg som kastet den dit. Vet ikke helt hva jeg tenker om dette i morgen, i går hadde jeg ledd om noen sa jeg kom til å ha trekant. I natt var det i alle fall deilig. Anonymous poster hash: 9cfaa...f6b Haha! Nice try
Anonym bruker Skrevet 27. september 2014 #29 Skrevet 27. september 2014 Med en unge på åtte måneder, så liksom puler du leieboeren din sammen med mannen din, og har trekant etter du fant trusa? Ja saklig. Tåpelig løgnhistorie. Anonymous poster hash: 1813c...d78
Anonym bruker Skrevet 27. september 2014 #30 Skrevet 27. september 2014 Med en unge på åtte måneder, så liksom puler du leieboeren din sammen med mannen din, og har trekant etter du fant trusa? Ja saklig. Tåpelig løgnhistorie. Anonymous poster hash: 1813c...d78 Babyen sov. Jeg har ikke tnekt å legge ut i detlalj om hva som førte til at det ble slik, men jeg forstår at det virker usansynlig. Anonymous poster hash: 9cfaa...f6b
*Miss Marple* Skrevet 27. september 2014 #31 Skrevet 27. september 2014 Men hvorfor i all verden tar hun ikke med seg trusene sine hjem. Må da bli skrekkelig dyrt i lengden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå