Gå til innhold

Jeg tror leieboeren prøver å splitte oss!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikringsskapet er i hovedelen av huset, så hun må ha nøkkel hit i fall sikringer går når vi er bortreist.

Jeg og barna har vært hos mine besteforeldre en tur. I dag da jeg skulle rydde på soverommet fant jeg en av trusene hennes under senga! Jeg vet den er hennes, for den er ganske spesiell og hun har pleid å tørke klær ute.

Jeg vet at mannen ikke har pult henne, han sliter med potensen og vi har ikke hatt sex siden vi laget minstemann som er åtte måneder.

Kan jeg kaste henne ut?

Anonymous poster hash: 9cfaa...f6b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikringsskapet er i hovedelen av huset, så hun må ha nøkkel hit i fall sikringer går når vi er bortreist.

Jeg og barna har vært hos mine besteforeldre en tur. I dag da jeg skulle rydde på soverommet fant jeg en av trusene hennes under senga! Jeg vet den er hennes, for den er ganske spesiell og hun har pleid å tørke klær ute.

Jeg vet at mannen ikke har pult henne, han sliter med potensen og vi har ikke hatt sex siden vi laget minstemann som er åtte måneder.

Kan jeg kaste henne ut?

Hehe, så naive folk er. Tror du virkelig hun plantet disse trusene der selv om din mann og hun ikke har hatt sex? Seriøst?

Mannen din har nok svin på skogen. Og nei, du kan ikke kaste henne ut for at du fant en truse under senga. Med mindre det står i leiekontrakten at hun ikke har lov til å kaste klærne sine på gulvet hos dere.

Anonymous poster hash: ba7f6...571

Skrevet

Hmm.. Eller kanskje han tenner på hun ? at de har hatt sex . Går an å ha sex på mange måter.

Anonymous poster hash: 96f51...689

Skrevet

Kan jeg kaste henne ut?

Hehe, så naive folk er. Tror du virkelig hun plantet disse trusene der selv om din mann og hun ikke har hatt sex? Seriøst?

Mannen din har nok svin på skogen. Og nei, du kan ikke kaste henne ut for at du fant en truse under senga. Med mindre det står i leiekontrakten at hun ikke har lov til å kaste klærne sine på gulvet hos dere.

Han får jo ikke stasen opp!

Hun har jo låst seg inn her uten gyldig grunn. Det er kun når hun må bytte sikring hun har tillatelse.

Skrevet

Han får sikkert stasen opp for henne da :)

Anonymous poster hash: d65c4...76a
Skrevet

Kanskje mannen din har tatt trusene hennes for å lukte på dem?

Du har en utrolig tynn case her.

Anonymous poster hash: 036de...d89

Skrevet

Unnskyld at jeg sier det, men kan det tenkes at mannen din faktisk har hatt sex med henne? Var han hjemme? Høres mer sannsynlig ut at de har hatt seg, enn at hun har "plantet" trusene sine der........ 

Anonymous poster hash: c0350...2b9
Skrevet

Unnskyld at jeg sier det, men kan det tenkes at mannen din faktisk har hatt sex med henne? Var han hjemme? Høres mer sannsynlig ut at de har hatt seg, enn at hun har "plantet" trusene sine der........ 

Han er så godt som impotent jo! Og hun er ikke finere enn meg, liten og lubben mens jeg er høy og slank.

Skrevet

Eller......det er kanskje bare en fredagstroll......:)

Anonymous poster hash: d65c4...76a
Skrevet

Selvom han ikke får den opp med deg kan det godt hende han får den opp med noe nytt og spennende.

Dessuten regner jeg med han har både tunge og hender som virker?

Anonymous poster hash: 1e8c0...a19

Skrevet

Han er så godt som impotent jo! Og hun er ikke finere enn meg, liten og lubben mens jeg er høy og slank.

Kanskje forandring fryder da?

Har du spurt han? 

Skrevet

Kan jeg kaste henne ut?

Han får jo ikke stasen opp!

Hun har jo låst seg inn her uten gyldig grunn. Det er kun når hun må bytte sikring hun har tillatelse.

Det at han ikke får stasen opp på deg betyr ikke at han ikke har sexlyst. Det hjelper ikke at hun ikke er finere enn deg i DINE øyne. Min mann har hatt en affære med ei annen for 2 år siden, hun er brautende, høyrøstet, går stygt og er lite pen i ansiktet. Likevel valgte han å droppe sex med meg i ett helt år under unnskyldning om at han "ikke hadde lyst", mens han klarte å gjennomføre med henne. Du er naiv.

Skrevet

Selvom han ikke får den opp med deg kan det godt hende han får den opp med noe nytt og spennende.

Dessuten regner jeg med han har både tunge og hender som virker?

Anonymous poster hash: 1e8c0...a19

Han gidder jo ikke det når han ikke får selv. Belive me, I have tried.

Skrevet

Knis.

Jeg klarer ikke tenke annet enn at dette er trolling eller at HI er veldig naiv. :P

Anonymous poster hash: 28fb3...ece

Skrevet

Har du snakket med mannen din om funnet?

Du kjenner han best, så vi kan ikke avgjøre om han har vært utro.

Om dama har gjort noe slik, er hun jo syk i hodet. Jeg ville fått mannen til å levere den tilbake og spurt hvorfor den lå på deres soverom. 

Så tatt det derfra.

Anonymous poster hash: 6af08...7e0
Skrevet

Han er nok ikke impotent. Men får den bare ikke opp for deg mer. Og unngår å si dette til deg pga barna osv.

Anonymous poster hash: ed344...10f

Skrevet

Men hvordan vet du åssen trusene hennes ser ut ?????

Skrevet

Kan jo hende hun har hatt seg med noen andre på rommet deres.

Anonymous poster hash: 6fc88...277

Skrevet

Du kan forresten se veldig fort om trusa er nyvasket ellr om den er brukt. Er den brukt er det nok noen som har tatt den av henne der oppe. Er den nyvasket, så er det sannsynligvis en annen forklaring på at den har havnet under senga. 

Og til slutt; selv om leieboeren har spesielle (?) truser, så er hun vel neppe den eneste i landet med disse trusene? 

Anonymous poster hash: 6a632...df4
Skrevet

hvor lenge har hun leigd med dere da? Tenk om de har hatt et forhold hele tiden  :blink:

Anonymous poster hash: 4f9c1...3a8
Skrevet

Hvordan vet du at det er hennes truse? Navnelapp i? :P

Skrevet

hvor lenge har hun leigd med dere da? Tenk om de har hatt et forhold hele tiden :blink:

Men han er jo impotent😁
Skrevet

hvor lenge har hun leigd med dere da? Tenk om de har hatt et forhold hele tiden :blink:

Men han er jo impotent

Han er ikke helt impotent, han får den opp visst han ser litt grove ting på PC. Det vil ikke jeg være med på, så det blir litt sånn catch 22. Trusen virket ren, men jeg kommer ikke akkurat til å lukte på den for å si det slik. Mannen er ute med jobben, men når eldste bare sovner her banker jeg på og hører om hun vil ha trusa si tilbake. Den er veldig spesiell, røde blondekanter og tigermønster i sort og hvitt.

Skrevet

Men han er jo impotent

Han er ikke helt impotent, han får den opp visst han ser litt grove ting på PC. Det vil ikke jeg være med på, så det blir litt sånn catch 22. Trusen virket ren, men jeg kommer ikke akkurat til å lukte på den for å si det slik. Mannen er ute med jobben, men når eldste bare sovner her banker jeg på og hører om hun vil ha trusa si tilbake. Den er veldig spesiell, røde blondekanter og tigermønster i sort og hvitt.

La oss høre hvordan det går!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...