Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #26 Skrevet 26. september 2014 Litt finere jentelunsj? Aldri hørt om Anonymous poster hash: d4d15...d88
Superdolly Skrevet 26. september 2014 #27 Skrevet 26. september 2014 Det er jo egentlig tre problemer her. Det er venninnas utseende, oppførsel og hygiene. Utseende, som overvekt, klær og ettervekst i håret, hadde brydd meg lite. Det andre du forteller om syns jeg er verre, og jeg hadde nok slitt med å takle det. Jeg har det sjelden helt strøkent hjemme hos oss, men det er ikke skittent og uhygienisk. Jeg hadde ikke likt å besøke folk i et hjem som var så ille at jeg egentlig ville tørket av meg på beina på vei ut. Raping og fising foran folk under måltider er rett og slett dårlig oppførsel. Jeg lærer mine barn at det ikke er greit. Jeg ville slitt med å holde munn om et voksent menneske gjorde slikt ved måltidet. Det er faktisk ikke greit i min verden.
Nettisen:) Skrevet 26. september 2014 #28 Skrevet 26. september 2014 Raping og fising er en ting, det ville plaget meg og. Men å henge ut venninnen sin på den måten er verre.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #29 Skrevet 26. september 2014 Høres kvalmt ut i mine ører. Respektløst å rape og fise når man er på en skikkelig lunsj hjemme hos andre. Å man kan i det minste stelle seg. Om hun ikke har psykiske problemer som gir utslaget i alt dette, tror jeg nok jeg ville ha latt henne skli ut av livet mitt. Man skal da ikke synes at venner er ekle og vemmelige. Anonymous poster hash: fd90b...a34
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #30 Skrevet 26. september 2014 Litt finere jentelunsj? Aldri hørt om Anonymous poster hash: d4d15...d88 Da har du trolig aldri vært på en finere jentelunsj. Det er som med restauranter. Det finnes finere restauranter og de med litt enklere standard (uten at det er noe galt med det). Det er forskjell på ex Theatercafeen og McDonalds, uten at det er noe galt med burgere altså. På en finere jentelunsj pynter jeg bordet med avskårne blomster, fine servietter og det beste servicet. Til mat serverer jeg da ikke enkle brødblingser, men lager mat som inspirerer med gourmet preg og eksklusive råvarer. HI Anonymous poster hash: ec94f...029
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #31 Skrevet 26. september 2014 Raping og fising er en ting, det ville plaget meg og. Men å henge ut venninnen sin på den måten er verre. Hun er ikke hengt ut så lenge ingen vet hvem hun er. Syntes du de fleste trådene her inne på anonymforum er å henge ut noen du da?! HI Anonymous poster hash: ec94f...029
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #32 Skrevet 26. september 2014 Kanskje hun trenger deg like lite som du virker å trenge henne, siden du er sånn tror jeg kanskje hun trenger noen som kan være hennes venn selv om hun sliter med hygienen/ manerene. Du vet, elsk meg mest, når jeg fortjener det minst? Folk tåler sykdom forskjellig. Så selv om du prioriterer utseendet og hjemmet, kan det hende hun takler sykdommen på en annen måte og velger å bruke sin energi på noe annet. Hun har tydeligvis brukt av sin energi på å besøke deg, kanskje har hun bare nok til det? Jeg er selv psykisk syk og må prioritere hvor jeg bruker energien min, noen ganger er det ikke nok til både hjem, utseende og det å være sosial. Da vil jeg helst heve livskvaliteten min med å være sosial. Andre med samme lidelse som meg ville kanskje valgt annerledes eller taklet lidelsen annerledes. Betyr altså ikke at det er uhygienisk hjemme hos meg, men jeg må velge, så de dagene jeg rydder orker jeg heller ikke å dra ut døren. Og jeg var den typen som aldri gikk ut døren uten å ordne meg, nå er jeg den som er fornøyd bare jeg har børstet håret og hatt på meg tights istedet for joggebukse. Enten så snakker du ut med venninnen din, kanskje finnes det en forklaring, kanskje er hun så bekvem med deg at hun tror du klarer å se forbi alt det andre ? Eller så fortjener hun kanskje noen som tar henne for den hun er, uansett hvor vulgær hun framstår for deg. Anonymous poster hash: ccd43...68a
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #33 Skrevet 26. september 2014 Du er nok fru åsta. Hun gjentok også veldig ofte et spesielt ord. Anonymous poster hash: 6ce47...c50
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #34 Skrevet 26. september 2014 Gud. Jeg blir så takknemlig for vennene mine når jeg leser tråder som dette. Vi er en ganske "ordentlig" gjeng. dvs, alle pynter seg når vi skal ut og spise, eller dersom det blir invitert på jentekvelder osv, men allikevel tar vi ikke oss selv så høytidelig som mange her gjør. Jeg har både rapet og prompet foran vennene mine tidligere, og det har de også gjort foran meg. Ingen som dømmer hverandre for noe så utrolig teit. Har selvfølgelig en venninne som er litt mer "prippen" enn resten av oss, men hun bare ler hver gang noen presterer å rape/fise foran henne.. Dersom en av mine nærmeste venninner inviterer meg hjem til seg for å henge, helt uformelt så forlanges det hvertfall ikke at jeg skal pynte meg. Sist gang jeg var hos en av dem, hadde hun på seg pysjbukse. Glad jeg har gode venner som er komfortable med å være seg selv i nærheten av meg, og som jeg føler meg komfortable med. Ingen som dømmer. Anonymous poster hash: 9474e...ef7
prekæs Skrevet 26. september 2014 #35 Skrevet 26. september 2014 Helt ærlig så hadde jeg nok reagert på fising og raping. Hadde nok også reagert på at det så ut som en svinesti hos henne. De fleste jeg kjenner ville nok gått for noe småpent om vi var bedt bort på lunsj, men innenfor er bredt spekter av klær, som så ok ut. Jeg tror at kleskoder må læres og ikke alle lærer det hjemme. Joggebukser går man vel ikke på besøk i vel, hvis man ikke har planer om en tur i marka, eller kommer fra en tur i marka.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #36 Skrevet 26. september 2014 I min verden er det også normalt å pynte seg LITT når man drar på besøk. Dvs ikke stivpyntet kjole, men kanskje en jeans, bluse og støvletter. Ikke joggebukse iallefall! Fising og raping er selvsagt helt utenkelig. Fedme og ettervekst bryr jeg meg i utg pkt ikke om, men skjønner godt det blir ekkelt i kombinasjon med alt det andre! Har selv en venninne som er feit og ikke farger håret, men hun er alltid velkledd og pent sminket, så hun ser veldig fresh ut! Anonymous poster hash: 9fb4e...4c9
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #37 Skrevet 26. september 2014 Tror egentlig mest du gjerne vil vise at du har lært deg et nytt ord med dette innlegget. Var jeg deg ville jeg nok satt meg litt grundigere inn i hva det egentlig betyr.. Anonymous poster hash: 04d0b...5bb
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #38 Skrevet 26. september 2014 I min verden er det også normalt å pynte seg LITT når man drar på besøk. Dvs ikke stivpyntet kjole, men kanskje en jeans, bluse og støvletter. Ikke joggebukse iallefall! Fising og raping er selvsagt helt utenkelig. Fedme og ettervekst bryr jeg meg i utg pkt ikke om, men skjønner godt det blir ekkelt i kombinasjon med alt det andre! Har selv en venninne som er feit og ikke farger håret, men hun er alltid velkledd og pent sminket, så hun ser veldig fresh ut! Anonymous poster hash: 9fb4e...4c9 Du har skjønt hva jeg mener :-). Jeg har flere overvektige i vennekretsen, og det bryr jeg meg ikke om. Alle som farger det får jo ettervekst, og det bryr jeg meg heller ikke om. Jeg kan le av ufrivillige lyder. Her er det imidlertid at hele dama er gjennomført ufresh. Og den gyldne middelvei mht å kle seg er best. Det vitner om respekt for andre og selvrespekt. Normale klær, normal hygiene og normale manerer er det jeg er ute etter. HI Anonymous poster hash: ec94f...029
Nettisen:) Skrevet 26. september 2014 #39 Skrevet 26. september 2014 Raping og fising er en ting, det ville plaget meg og. Men å henge ut venninnen sin på den måten er verre.Hun er ikke hengt ut så lenge ingen vet hvem hun er. Syntes du de fleste trådene her inne på anonymforum er å henge ut noen du da?! HI Anonymous poster hash: ec94f...029 Nei, ikke de fleste, men jeg kjenner ihvertfall ingen som passer til beskrivelsen av din venninne, så vil tro det ikke er så vanskelig å kjenne seg igjen. Uansett om det er mulig å kjenne seg igjen eller ei, så er det ikke spesielt sympatisk å beskrive en "venninne" på den måten.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #40 Skrevet 26. september 2014 Raping og fising er en ting, det ville plaget meg og. Men å henge ut venninnen sin på den måten er verre.Hun er ikke hengt ut så lenge ingen vet hvem hun er. Syntes du de fleste trådene her inne på anonymforum er å henge ut noen du da?! HI Anonymous poster hash: ec94f...029 Nei, ikke de fleste, men jeg kjenner ihvertfall ingen som passer til beskrivelsen av din venninne, så vil tro det ikke er så vanskelig å kjenne seg igjen. Uansett om det er mulig å kjenne seg igjen eller ei, så er det ikke spesielt sympatisk å beskrive en "venninne" på den måten. Jeg syntes mange passer til beskrivelsen. Det er mange syke, overvektige damer uten sminke og med ettervekst i Norge idag. Jeg er ikke sikker på at hun vet at det er ekkelt hjemme hos seg, og hun tenker ikke over at hun raper. Hvis du leser flere beskrivelser her inne, så er jeg sikker på at du får større 'sjokk' der. Anonymous poster hash: ec94f...029
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå