Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #26 Skrevet 26. september 2014 Jeg har også to barn og ønsker meg så inderlig et barn til. Vi har forsøkt med IVF flere ganger i løpet av de siste 2,5 årene uten hell og med 2 SA:( Vi har noen igjen på frys men blir det ikke barn av det, så får vi prøve å slå oss til ro med det. Jeg har tross alt vært vanvittig heldig som har fått to nydelige barn ved IVF. Men håper på enda et mirakel:) Ser hvordan barna mine er med små barn i familien, jeg smelter helt over hvor glade de er i de og hvor omsorgsfulle de er....tenker de hadde blitt utrolig glade for en liten bror eller søster. Fosterbarn er også noe jeg vurderer sterkt, men vil så veldig gjerne kjenne små spark i magen igjen! Anonymous poster hash: 19a52...d85
Anonym bruker Skrevet 27. september 2014 #27 Skrevet 27. september 2014 Her var det så mange flotte argumenter for å få nummer tre, at det er ikke noe grunn til å la være egentlig!:-) hi Anonymous poster hash: 0f8ff...213
Anonym bruker Skrevet 27. september 2014 #28 Skrevet 27. september 2014 Tja, om dere har så lyst på en til, så ser jeg ikke problemet :-) Vi har alltid hatt lyst på en stor familie, og så vel for oss tre barn. Men på tredje barnet, så visste jeg at det var en til som skulle komme på et eller annet tidspunkt. Nå har vi fått fjerde barnet, og det kjennes helt riktig ut, vil overhodet ikke ha flere, fire er helt perfekt. Anonymous poster hash: 2a1e5...a4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå