Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 25. september 2014 #26 Skrevet 25. september 2014 - Hvor lang tid tok den? - Fikk du smertestillende? - Rifter? - Hvor lang tid tok det før du var tilbake på normalvekt igjen? - Når var magemusklene grodd sammen igjen? Ble mye spørsmål her, men er førstegangs så er veldig nysgjerrig Anonymous poster hash: 2dba9...57f 3 timer. Ingen smertestillende. Ingen rifter. To år ( la på meg utrolige 50 kg). Det skjedde aldri, så jeg fikk operasjon
camilla^ Skrevet 25. september 2014 #27 Skrevet 25. september 2014 Hvor lang tid tok den?- 12 timer. Bare fire av de med smerter. Kjente såvidt murringer i magen frem til jeg var 8cm på vei. Hadde jeg ikke alt vært på sykehuset hadde jeg ikke vist den hadde startet. Men ungen ombestemte seg og ville ikke ut, så derfor det gjorde vondt i fire timer. Da ble ungen tatt ved vakum. Fikk du smertestillende?- fikk litt lystgass. De stilte ned mengden på lystgass siden jeg ble kvalm, emn syns det var deilig å puste i maska så fikk nesten bare luft. Godt å få tankene på noe annet. Rifter?- totalruptur. Pga at ungen ble tatt ved vakum. Hadde ikke vondt når det skjedde, år de sydde eller etterpå. Eller de sydde meg litt for mye igjen,og jeg valgte i samråd med lege om å prøve å vie det ut selv istede for å operere, så akkurat det kjentes litt, men ikke vondt i den forstand. Ble helt supert etter ett halvt år, og ingen rifter ved fødsel nr 2. Hvor lang tid tok det før du var tilbake på normalvekt igjen?- manglet 2 kilo dagen etter jeg hadde født. Gikk ned nesten 20kilo på en dag. Hadde så mye vann i kroppen. Men tok ett år å komme inn i de gamle buksene mine igjen. Hadde fått hofter, noe jeg ikke helt har hatt før. Når var magemusklene grodd sammen igjen? Aldri tenkt over.
❤lille stjerne❤ Skrevet 25. september 2014 #28 Skrevet 25. september 2014 To døgn fra vannavstøtende til hun var født, 11 timer aktiv fødsel. Fikk epidermal. Noe rifter, sydde 10 sting. Gikk fort ned det meste, men beholdt et par tre kilo hele ammeperioden, noe som var fint da jeg ellers er litt undervektig. Magemusklene grodde aldri sammen, har rectus diastase fremdeles.
❤lille stjerne❤ Skrevet 25. september 2014 #29 Skrevet 25. september 2014 To døgn fra vannavgang til hun var født, 11 timer aktiv fødsel. Fikk epidermal. Noe rifter, sydde 10 sting. Gikk fort ned det meste, men beholdt et par tre kilo hele ammeperioden, noe som var fint da jeg ellers er litt undervektig. Magemusklene grodde aldri sammen, har rectus diastase fremdeles.
MamsenMedToSmå Skrevet 25. september 2014 #30 Skrevet 25. september 2014 14 timer. Ingen smertelindring. En liten innvendig rift og ble klipt. (Ble klippet fordi han ble tatt med sugekopp). Fortsatt ikke tilbake på startvekt (1,5 år) men er ikke før nå jeg prøver å gå ned. Magemusklene vet jeg ikke. Tenkte aldri over det.
Pixy Skrevet 25. september 2014 #31 Skrevet 25. september 2014 28 timer og 30 min av de var pressrier. Ingen smertestillende. Ble klippet og sydd sammen igjen. Hadde bare magen. Så når jeg kom hjem fra sykehuset 3 dager etter fødsel så veide jeg det samme som før graviditet. Ingen strekkmerker eller løs hud. (Bra du ikke spurte om fødsel nr 2 og 3. Hehe)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #32 Skrevet 25. september 2014 - Hvor lang tid tok den? - Fikk du smertestillende? - Rifter? - Hvor lang tid tok det før du var tilbake på normalvekt igjen? - Når var magemusklene grodd sammen igjen? Ble mye spørsmål her, men er førstegangs så er veldig nysgjerrig Anonymous poster hash: 2dba9...57f - 3 timer - Ingen smertestillende - Måtte sy 4 små sting utvendig - Var ikke tilbake til normalvekt før enn etter et år, men jeg prøvde ikke så hardt å komme meg tilbake i vekt heller.. - Det vet jeg ikke, kunne fint trene magen et halvt år etter hvetfall Lykke til med fødsel 😉 Anonymous poster hash: 8b009...537
Pixy Skrevet 25. september 2014 #33 Skrevet 25. september 2014 Åja, magemusklene vet jeg ikke helt. Men så på et bilde der baby var 3 mnd og jeg står i bikini....der synes magemusklene mine.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #34 Skrevet 25. september 2014 Fødselen varte i 1 t og 45 min fra vannet gikk og første rie (gikk rett på kraftige rier på 1 min med 5 min mellomrom) til baby var ute. Fikk inn et par super med lystgass, mer rakk jeg ikke. Fikk bare noen "skrubbsår" de satte noen pyntesting i. Var tilbake til normalen da jeg kom hjem fra sykehuset, men la bare på meg 7 kg i svangerskapet. Magemusklene aner jeg ikke. Anonymous poster hash: a5268...8f6
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #35 Skrevet 25. september 2014 et døgn epidural grunnet lang fødsel, og dårlig fremgang (ble brukt vakuum og til slutt tang) 3 små sting tilbake til normalvekt i løpet av ca 4 mnd magemusklene aner jeg ikke, merket ikke så mye til at de var delt etterpå. Anonymous poster hash: 4e61f...683
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå