Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #1 Skrevet 25. september 2014 Svaret er JA!!!! Jeg gikk på vekta i dag og den viser 67 kg! Hele 59 kg mindre enn vekta viste i januar2013 (Vekt:126 kg, BMI: 46,8) da jeg bestemte meg for at noe måtte gjøres! Alt er lettere, ingen plager lenger, bare leken og spretten og føler meg lett som en fjær rett og slett! Jeg er fortsatt ikke tynn, men jeg har krøpet meg innenfor normalen på bmi med mine 164 cm. Jeg er faktisk lykkeligere enn jeg har vært på mange mange mange år! Anonymous poster hash: 7b920...cba
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #3 Skrevet 25. september 2014 Har selv vært veldig overvektig Så Ja Anonymous poster hash: 28dde...a3c
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #4 Skrevet 25. september 2014 hurra hurra hurra for deg HI!!! Du er en inspirasjon for alle, som har klart å ta ansvar for egen helse Duhar vært kjempeflink, så vær stolt av deg selv og gi deg selv en solig klapp på skuldra, for DET har du fortjent Anonymous poster hash: af44d...be0
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #5 Skrevet 25. september 2014 Så flink du har vært! Vil si at å være slank fører ikke til lykke i seg selv, men man blir jo veldig glad og stolt når man har vært så flink som du har vært Nyt det! Anonymous poster hash: ae2ed...c00
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #6 Skrevet 25. september 2014 Når du har gått ned 59 kg skjønner jeg godt at du har blitt lykkeligere, du var jo sykelig overvektig med alt det fører med seg av fysiske plager og sykdommer. Du har vært kjempeflink og kan med all mulig grunn være stolt av deg selv Men når det ikke er snakk om sykelig overvekt tror jeg ikke det. Jeg er lubben, veier 15 kg for mye, mens søsteren min er veldig slank, hun er like høy som meg og veier 20 kg mindre enn meg. Jeg kjenner ingen som er så misfornøyd med kroppen sin som hun er, jeg synes hun ser flott ut men selv selv hun bare at puppene er for små, det er noen cellulitter på rumpa, det er en liten, jeg kan ikke kalle det bilring, men kanskje en mark, som valker seg over buksekanten, overarmene er for slappe osv osv osv. Så at man er slank gjør ikke automatisk at man er fornøyd med seg selv og lykkelig nei. Anonymous poster hash: f2bcc...078
Ivf-prøver86 Skrevet 25. september 2014 #7 Skrevet 25. september 2014 Gratulerer!! Vet hvor tøft det der er.. Har selv gått fra 121 til 59kg (og opp til 62 nå) Vet ikke om det er det at jeg er tynn som gjør meg lykkeligere, eller kanskje alle "bivirkningene" som at man orker mye mer, kan gå i trapper, passer klærne man prøver og rett og slett bare føler seg bedre :-)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #8 Skrevet 25. september 2014 Tusen takk Jeg føler meg helt fantastisk selvom jeg har litt løs hud her og der Rett og slett fantastisk deilig er det! Gratulerer til dere andre som også har klart det "umulige" HI Anonymous poster hash: 7b920...cba
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #9 Skrevet 25. september 2014 jeg prøver og prøver…. men fortsatt like forbanna feit! Jeg er hvertfall ikke lykkelig.. Håper neste liv blir bedre for dette livet har vært en endeløs stor prøvelse. Hadde det ikke vært for de tre barna jeg har, så hadde jeg faktisk valgt den enkle veien ut. Anonymous poster hash: b5899...811
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #10 Skrevet 25. september 2014 Jeg skulle akkurat til å skrive "ja" Anonymous poster hash: b4ef9...f75
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #11 Skrevet 25. september 2014 Så flink du har vært! Det står respekt av en slik prestasjon. Jeg er slank, men det krever jo litt innsats å holde det sånn. Jeg trives best når jeg ikke er for blubbete. Kunne vært fastere i fisken, prøver å holde meg noenlunde i form. Anonymous poster hash: 845bc...266
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #12 Skrevet 25. september 2014 Svaret er JA!!!! Jeg gikk på vekta i dag og den viser 67 kg! Hele 59 kg mindre enn vekta viste i januar2013 (Vekt:126 kg, BMI: 46,8) da jeg bestemte meg for at noe måtte gjøres! Alt er lettere, ingen plager lenger, bare leken og spretten og føler meg lett som en fjær rett og slett! Jeg er fortsatt ikke tynn, men jeg har krøpet meg innenfor normalen på bmi med mine 164 cm. Jeg er faktisk lykkeligere enn jeg har vært på mange mange mange år! Anonymous poster hash: 7b920...cba Godt jobbet👍😊 Og ja, jeg vil si meg enig. Mindre helseplager og økt mobilitet, i tillegg til mer overskudd og energi gir unektelig en følelse av glede. Dessuten øker selvfølelsen, det er også godt. Anonymous poster hash: fe3d0...47d
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #13 Skrevet 25. september 2014 Ja det tror jeg. Har selv gått ned 35 kg fra 116 til rundt 80. Men nå er vekta for full fart opp igjen, og jeg eier lite vilkestyrke til å gjøre noe med det. Var ikke slank med 80 heller, men formen er jo bedre. Ønsker meg ned til 65-70 kg. Hvordan har du klart det "umulige"? Du har forresten vært kjempeflink!! Anonymous poster hash: d6e11...308
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #14 Skrevet 25. september 2014 Til dere som ønsker å gå ned i vekt, mine beste tips kommer her: Spis veldig små porsjoner... her snakker vi type en halv kyllingfilet, og en spiseskje ris. Spis mer kylling enn ris og grønnsaker for du kommer til å trenge proteinene. Spis ofte, ja gjerne hver 2. time, men cluet er spis LITE! En halv yoghurt f.eks. En halv banan, et halvt eple osv...men du skal ikke være på sultekur... det du bør prøve å opp nå er å gå konstant i mellomfasen mellom sulten og mett. Det er til og med lov med en sjokoladebit, men kun en! Spis variert, proteinrik mat. Ikke spis etter kl 20 på kvelden. Drikk minimum 1,5 l om dagen. Ikke tell kalorier!! Det som skjer her er at forbrenningen øker noe voldsomt! Og når man blir vant til å spise så lite og ofte så krymper magesekken og den vil kreve mindre mat for at du skal oppleve metthetsfølelse. Fra magesekken er full og du får beskjed tar det faktisk 20 minutter!! Man rekker å stappe innpå MYE på 20 minutter! Jeg heier virkelig på dere alle!! HI Anonymous poster hash: 7b920...cba
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #15 Skrevet 25. september 2014 Det kommer helt an på hvor stor man var i utgangspunktet For din del skjønner jeg det godt, men jeg er veldig glad for mine +10 kilo nå som svangerskapskvalmen er her for fullt og jeg mister 2 kilo i uken. Anonymous poster hash: 74f24...e92
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #16 Skrevet 25. september 2014 Hei og gratulerer med kjempe innsats Selv tok jeg av 30 kg for 8 år siden,og har holdt meg der siden,er normal slank i dag ! Vel og merke så var jeg faktisk lykkelig med mine 30 ekstra kg,men at bunaden ikke passet lengre var et vendepunkt for meg Syntes at det var kjempe kjekt å se at kg raste av, men så gikk hele slankingen i huet på meg og jeg utviklet Spiseforstyrrelser,noe jeg sliter en del med den dag i dag også! Jeg spiser normalt, men nå spiser jeg mat (særlig usunn mat) med en liten bismak! Jeg er selvsagt glad for at jeg er normal slank nå, men jeg er overhodet ikke lykkeligere enn det jeg var med 30 kg ekstra! Anonymous poster hash: 3818d...c9f
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #17 Skrevet 25. september 2014 Til dere som ønsker å gå ned i vekt, mine beste tips kommer her: Spis veldig små porsjoner... her snakker vi type en halv kyllingfilet, og en spiseskje ris. Spis mer kylling enn ris og grønnsaker for du kommer til å trenge proteinene. Spis ofte, ja gjerne hver 2. time, men cluet er spis LITE! En halv yoghurt f.eks. En halv banan, et halvt eple osv...men du skal ikke være på sultekur... det du bør prøve å opp nå er å gå konstant i mellomfasen mellom sulten og mett. Det er til og med lov med en sjokoladebit, men kun en! Spis variert, proteinrik mat. Ikke spis etter kl 20 på kvelden. Drikk minimum 1,5 l om dagen. Ikke tell kalorier!! Det som skjer her er at forbrenningen øker noe voldsomt! Og når man blir vant til å spise så lite og ofte så krymper magesekken og den vil kreve mindre mat for at du skal oppleve metthetsfølelse. Fra magesekken er full og du får beskjed tar det faktisk 20 minutter!! Man rekker å stappe innpå MYE på 20 minutter! Jeg heier virkelig på dere alle!! HI Anonymous poster hash: 7b920...cba Herlig! Har aldri vært tykk, men sånn har jeg alltid tenkt og har alltid vært slank Foruten i graviditeter der jeg har latt meg selv få gi litt blaffen Etter amming, rett på små posjoner, ingen sultfølelse etter en uke ca, og raskt slank igjen Heia deg som forsto hva du måtte gjøre! Lite og ofte, ikke verre Anonymous poster hash: b2ceb...90c
Miamimom Skrevet 25. september 2014 #18 Skrevet 25. september 2014 Jeg er ikke lykkeligere når jeg er slank. Men det er mer praktisk med tanke på kleskjøp o.l. Men jeg har aldri vært hemmet av overvekten en dag i mitt liv, og aldri hatt fysiske plager som følge av den. Har alltid hatt draget og - så jeg har sikkert vært en heldig tjukkas 😄😉 Har hittil gått ned 20 kg, og er ikke det spor lykkeligere.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #19 Skrevet 25. september 2014 Jeg har gått ned 16.5 kg og vil si jeg er lykkeligere nå. 😉 Men alt henger nok sammen ikke bare vekten. Var i et forhold som ikke var bra og ble dessverre tykkere og mer misfornøyd. Anonymous poster hash: 876d7...74f
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #20 Skrevet 25. september 2014 Godt jobba! Helt enig med deg. Man er lykkeligere som slankere:) Anonymous poster hash: 6426d...6e1
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #21 Skrevet 25. september 2014 Til dere som ønsker å gå ned i vekt, mine beste tips kommer her: Spis veldig små porsjoner... her snakker vi type en halv kyllingfilet, og en spiseskje ris. Spis mer kylling enn ris og grønnsaker for du kommer til å trenge proteinene. Spis ofte, ja gjerne hver 2. time, men cluet er spis LITE! En halv yoghurt f.eks. En halv banan, et halvt eple osv...men du skal ikke være på sultekur... det du bør prøve å opp nå er å gå konstant i mellomfasen mellom sulten og mett. Det er til og med lov med en sjokoladebit, men kun en! Spis variert, proteinrik mat. Ikke spis etter kl 20 på kvelden. Drikk minimum 1,5 l om dagen. Ikke tell kalorier!! Det som skjer her er at forbrenningen øker noe voldsomt! Og når man blir vant til å spise så lite og ofte så krymper magesekken og den vil kreve mindre mat for at du skal oppleve metthetsfølelse. Fra magesekken er full og du får beskjed tar det faktisk 20 minutter!! Man rekker å stappe innpå MYE på 20 minutter! Jeg heier virkelig på dere alle!! HI Anonymous poster hash: 7b920...cba Jeg er redd.., spiser jeg sjokolade så blir det en hel sjokolade, ikke bare en bit . Men spise lite.., kan det f.eks være å spise et knekkebrød med skinke eller ost? Pleier å spise to knekkebrød, men blir likevel veldig fort sulten. Synes det er enklest å spise "vanlig" mat, ikke bare proteiner og grønt. Spiser gjerne sammen med de tre unga mine så. Anonymous poster hash: d6e11...308
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #22 Skrevet 25. september 2014 Tusen takk for tips og hurra for deg 👏👏👏 Er selv ikke mer lykkelig når jeg er 15 kg lettere (veldig slank da), men skulle gått ned 5 kg. Da er jeg i mine egne øyne på idealvekt. Anonymous poster hash: 9f73c...2de
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #23 Skrevet 25. september 2014 Klapp på skulderen til deg - knallbra jobba! 😄 Men man er nok ikke nødvendigvis lykkeligere som slank nei, det er en altfor genrell påstand. Jeg er slank og tidvis svært ulykkelig... Anonymous poster hash: f578d...ada
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #24 Skrevet 25. september 2014 Til dere som ønsker å gå ned i vekt, mine beste tips kommer her: Spis veldig små porsjoner... her snakker vi type en halv kyllingfilet, og en spiseskje ris. Spis mer kylling enn ris og grønnsaker for du kommer til å trenge proteinene. Spis ofte, ja gjerne hver 2. time, men cluet er spis LITE! En halv yoghurt f.eks. En halv banan, et halvt eple osv...men du skal ikke være på sultekur... det du bør prøve å opp nå er å gå konstant i mellomfasen mellom sulten og mett. Det er til og med lov med en sjokoladebit, men kun en! Spis variert, proteinrik mat. Ikke spis etter kl 20 på kvelden. Drikk minimum 1,5 l om dagen. Ikke tell kalorier!! Det som skjer her er at forbrenningen øker noe voldsomt! Og når man blir vant til å spise så lite og ofte så krymper magesekken og den vil kreve mindre mat for at du skal oppleve metthetsfølelse. Fra magesekken er full og du får beskjed tar det faktisk 20 minutter!! Man rekker å stappe innpå MYE på 20 minutter! Jeg heier virkelig på dere alle!! HI Anonymous poster hash: 7b920...cba Jeg er redd.., spiser jeg sjokolade så blir det en hel sjokolade, ikke bare en bit . Men spise lite.., kan det f.eks være å spise et knekkebrød med skinke eller ost? Pleier å spise to knekkebrød, men blir likevel veldig fort sulten. Synes det er enklest å spise "vanlig" mat, ikke bare proteiner og grønt. Spiser gjerne sammen med de tre unga mine så. Anonymous poster hash: d6e11...308 Trøst deg selv med at sukkeravhengigheten er den vanskeligste biten! Resten vil faktisk bare gå av seg selv Jeg klarte å kutte ut sjokolade fullstendig i 3 mnd da jeg startet, mn det var fordi jeg hadde sånn trang etter det, så den trangen måtte ødelegges dersom jeg skulle lykkes. Vær streng med deg selv, og gi deg andre belønninger når du bevisst unngår sjokoladen!! Den første uka er absolutt verst! Jeg lover Cluet mitt er at du kan spse stort sett hva du vil, det er mengen som må kontrolleres! Jeg spiser aldri mer enn ei brødskive til frokost, fordi vi trenger faktisk ikke masse mat når vi våkner... og så skal vi jo spise så ofte at du blir ikke tømt for energi! Hvis du kun spiser et halvt knekkebrød f.eks, kan du spise et halvt knekkebrød hver time om du har trangen på å spise! La deg aldri bli sulten, når du først spiser da spiser du automatisk mye mer! Mellomstadiet mellom mett og sultene konstant er nøkkelen! Det er jeg hellig overbevist om! Jeg drikker ti minutter før jeg spiser, og jeg drikker ikke til maten! Drikker du til maten vil maten svelle i magesekken og utvide den... jeg venter minst 20 minutter etter måltidet med å drikke... HI Anonymous poster hash: 7b920...cba
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #25 Skrevet 25. september 2014 HAR 0 BETYDING, SLUTT OG HETS OVERVEKTIGE HER INNE Anonymous poster hash: f5617...986
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå