Gå til innhold

Ser deres barn tv om morgenen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, bare i helgene.

Frokost inntas sammen ved kjøkkenbordet.

Anonymous poster hash: 7f323...c3e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er den beste(?) løsningen for oss. For en supermamma er det sikkert grusomt. Jenta vår er et vandrende vrak på morgenen og jeg synes morgene er enklere med lokkemiddel som fantorangen kl halv 7 :P

Anonymous poster hash: 3c53b...e53
Skrevet

Jepp, hvordan skal jeg ellers få dusjet og ammet babyen. Han koser seg med barnetv og frokst i sofaen under pleddet. Ser jeg ikke noe galt i. Ser jo ikke tv hele dagen, bare litt om kvelden før sengetid.

Anonymous poster hash: e4312...edb
Skrevet

Ja fordi jeg er hjemmeværende og leverer sent. Men de må kle på seg og spise frokost først, så er ikke så mye vi rekker.

Anonymous poster hash: c9bfd...ad4

Skrevet

Selvfølgelig ikke! Setter dere barna foran tv hver ledige stund??

Anonymous poster hash: 7bff2...4f4

Skrevet

Jepp, de får lov viss de har spist frokost, kledd seg og pusset tenner. Ipad ol får de ikke lov til.

Skrevet

Jeg orker ikke å sitte år prate så mye om morgenen .Da er  jeg trøtt.

Anonymous poster hash: 51a64...c74
Skrevet

Nei, sønnen liker å sove lenge, så vekker han så sent jeg kan, skifter bleie, steller og tar på klær, så er det rett ut av døra og spise frokost i bhg.. Blir uendelig grinete hvis han må vekkes en halvtime tidligere f.eks.

Anonymous poster hash: f77af...e04

Skrevet

Ja. Her er det tv på morgenene og frokost foran barnetv. Vi er ikke morgenfugler i denne familien så det er ikke noe særlig vits i å ha fellesfrokoster på ukedagene hvor alle sitter tause og skuler. Men vi ser ikke på tv på ettermiddagen og vi har store hyggelige familiefrokoster i helgene.

Anonymous poster hash: 0e177...ccb

Som jeg skulle sagt det sjøl :fnise:

Anonymous poster hash: 4ecf2...eb9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...