Gå til innhold

Sover du naken?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sover naken, og med dynen vår så går det ikke ann å fryse. Men er høygravid nå...så gruer meg sååånn til å måtte begynne å sove med truse igjen, og bh..:-(

Lekker litt "råmelk" nå har jeg merker, så kanskje på tide snart med full pakke, truse, bh, nattshorts og singlet...huff :-(

 

Anonymous poster hash: 87206...b55

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Naken eller med truse.

 

Gikk forresten i søvne og låste meg selv ute av et hotellrom på ferie en gang midt på natten i bare g- string ( IN på den tiden..!). Våknet et stykke borte i en gang, så nedover meg selv, og våknet brått da jeg skjønte at jeg nærmest var naken :huh:. Etter det sover jeg alltid i truse og t- skjorte på hoteller  ;).

 

Ha-ha! ;)

 

Du våknet i hvert fall ikke i en fremmed hotellseng sammen med en vilt fremmed... det gjorde en jeg kjenner etter at han gikk i søvne på et hotell ;) Tror han hadde truse eller boxer.

 

Men tror jeg hadde gjort som deg hvis jeg hadde gått i søvne, ja ;)

 

Anonymous poster hash: f1efa...35f

Skrevet

Ja sover naken, men om vinteren sover jeg med fleece hals da. (Vil ikke få vondt i halsen og det får jeg lett)

Med vinduet åpent sommer som vinter! Er ikke kaldt med god varm dundyne ;)

 

Må jeg opp om natten går jeg naken ja, skal jeg inn til barnet tar jeg på med morgenkåpe.

Skrevet

Altså; hvordan i helv... klarer dere å FRYSE når dere har dyne på? Jeg elsker kalde soverom og hadde svettet i hjel om jeg hadde klær på meg under dynen.

 

Anonymous poster hash: c339b...7d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...