Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #26 Skrevet 22. september 2014 Sover naken, og med dynen vår så går det ikke ann å fryse. Men er høygravid nå...så gruer meg sååånn til å måtte begynne å sove med truse igjen, og bh..:-( Lekker litt "råmelk" nå har jeg merker, så kanskje på tide snart med full pakke, truse, bh, nattshorts og singlet...huff :-( Anonymous poster hash: 87206...b55
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #27 Skrevet 22. september 2014 Naken eller med truse. Gikk forresten i søvne og låste meg selv ute av et hotellrom på ferie en gang midt på natten i bare g- string ( IN på den tiden..!). Våknet et stykke borte i en gang, så nedover meg selv, og våknet brått da jeg skjønte at jeg nærmest var naken . Etter det sover jeg alltid i truse og t- skjorte på hoteller . Ha-ha! Du våknet i hvert fall ikke i en fremmed hotellseng sammen med en vilt fremmed... det gjorde en jeg kjenner etter at han gikk i søvne på et hotell Tror han hadde truse eller boxer. Men tror jeg hadde gjort som deg hvis jeg hadde gått i søvne, ja Anonymous poster hash: f1efa...35f
Villbringebringebær Skrevet 22. september 2014 #28 Skrevet 22. september 2014 Ja sover naken, men om vinteren sover jeg med fleece hals da. (Vil ikke få vondt i halsen og det får jeg lett) Med vinduet åpent sommer som vinter! Er ikke kaldt med god varm dundyne Må jeg opp om natten går jeg naken ja, skal jeg inn til barnet tar jeg på med morgenkåpe.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #29 Skrevet 22. september 2014 Altså; hvordan i helv... klarer dere å FRYSE når dere har dyne på? Jeg elsker kalde soverom og hadde svettet i hjel om jeg hadde klær på meg under dynen. Anonymous poster hash: c339b...7d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå