Gå til innhold

Sover du naken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ser så deilig ut. Jeg har prøvd to ganger, men jeg får ikke sove uten truse.

Sover du naken? Har du alltid gjort det?

Anonymous poster hash: 4cb4e...ab5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sover naken, men har ikke alltid gjort det nei. Begynte med det da jeg traff mannen, det ble liksom enklere sånn. :P

Anonymous poster hash: 94342...765
Skrevet

Nei, sover med truse og singlet. Før sov jeg med pysjamas så det blir jo mindre klær, bare 20-30 år til nå så sover jeg naken😜

Anonymous poster hash: ac54a...5a7

Skrevet

Nei, da kommer jeg til å fryse ihel. Jeg sover stort sett med ullstrømpebukse og langarmet genser.

Skrevet

Sover i pysj! Ellers fryser jeg!

Anonymous poster hash: 76b8f...1c6

Skrevet

Sover naken. Begynte med det når jeg flyttet hjemmefra når jeg var 16 år. Nydelig å sove naken :)

Anonymous poster hash: d1410...1df

Skrevet

Alltid. Klarer ikke sove med klær med mindre det er ute i telt eller i uoppvarmet hytte. 

Skrevet

Enten naken eller med pysj og ullsokker. Nå merker jeg at pysjtiden begynner! 
Klarer ikke å sove med bare truse, av en eller annen grunn. 

Anonymous poster hash: d2405...caa
Skrevet

Sover alltid naken. Får "klaus" av å sove med klær 😜

Og så er jeg veeldig varm av meg.

Det er 19 grader på soverommet, men ofte må jeg faktisk sove med kun halve dyna på meg. Samboer forstår ikke hvordan jeg klarer 🙊

Anonymous poster hash: 50e25...4a6

Skrevet

Brukte å sove naken etter jeg traff mannen, men etter siste barn nå så klarer jeg ikke. Mulig det er fordi jeg ikke klarer at han MÅ prøve seg på meg og tafser meg på musa hele tiden da. Så nå sover jeg med truse og singlet. På vinteren med t-skjorte og pysjbukse. Hater å fryse når jeg sover.

Anonymous poster hash: ab79f...5d9
Skrevet

Sover naken med unntak av når et av barna sover med meg og når jeg har mensen.

Startet med det etter en stund med mannen. Ble enklere etter sex ja. Nå hiver jeg trusa bare før jeg legger meg.

Skrevet

Ja. Gjort det siden jeg ble voksen.

Anonymous poster hash: dea66...474
Skrevet

Ikke fa**! Da fryser jeg i hjel!

Anonymous poster hash: f5cb3...12e

Skrevet

Ytterst sjelden, men det skjer. Men hva gjør dere om dere må opp om natten? Tar dere på trusa da, eller vandrer dere rundt truseløse da også?

Skrevet

Ja. I min verden finnes det ingen alternativer.

Skrevet

Sover naken ja. Har heldigvis sjelden mensen etter jeg satte inn spiral.

Om jeg må på do om natta går jeg naken, eller hiver over meg morgenkåpen om jeg orker.

Føler jeg fryser mer om jeg sover med klær på :P

Anonymous poster hash: c11a6...3b7

Skrevet

Ja. I min verden finnes det ingen alternativer.

Samme her!

Eneste unntaket er under mensen et par-tre netter. Bortsett fra det alltid naken.

Blir forundret over hvor mange som tydeligvis ikke har gode nok dyner her ;)

Med riktig dyne kan man sove naken selv om man sover med åpent vindu i minus 15 grader :)

(og joda, jeg er frysepinn de luxe, men med riktig dyne er det null problem)

Anonymous poster hash: f1efa...35f

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jupp. Noen ganger,hvis jeg kjenner jeg kan bli syk, så sover jeg med en singlet. Hvis jeg må opp på natta og ta unger drar jeg på meg en lang singlet. Skal jeg bare på do så går jeg på do

Skrevet

Ja det gjør jeg. Gjort siden jeg flyttet hjemmefra. Synes det er ubehagelig å sove med klær. Selv om jeg jeg en frossenpinne,

Har ganske små barn, så jeg går bare naken om jeg må opp på natta ja. Ingen innsyn.

Når de blir eldre får jeg slenge på meg en morgenkåpe så de slipper få mareritt hvis vi møter på hverandre på tur til toaletter :P

Bruker boxer når jeg har mens da.

Anonymous poster hash: d6833...f75

Skrevet

Jepp, så framt jeg ikke fryser eller har mensen. På vinteren er det ofte pysj og ullsokker :rolleyes: Enn så lenge er jeg naken. Men jeg må legge kanten på dyna mellom beina, eller så blir det så innmari klamt..

Skrevet

Ekkelt å sove naken!

Anonymous poster hash: 79c62...bcb

Skrevet

Hvis det er veldig kaldt kan jeg sove i ulltrøye og raggsokker. Ellers ligger jeg naken.

Anonymous poster hash: 38429...a3d

Skrevet

Ekkelt å sove naken! Anonymous poster hash: 79c62...bcb

For deg eller mening generelt?

Såfall hvorfor? Det er jo lite ekkelt med det:)

Anonymous poster hash: d6833...f75

Skrevet

Jepp, hater egentlig truse. Men må jo ha det om dagen :P

Skrevet

Ja, begynte med det for mange år siden etter et par soppinfeksjoner. Bra med luft. Har ikke hatt sopp siden.

Mannen begynte å sove naken ca. ett år etter meg (før det sov han i bokser), og nå kan vi ikke tenke oss noe annet. Har klær ved senga i tilfelle brannalarm

Anonymous poster hash: 82be2...a98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...