Gå til innhold

Trenger noen synspunkter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gå for det navnet dere har valgt og allerede har kalt babyen i magen i lang tid. Søsteren din har ingen grunn til å bli sur. Hun er ikke gravid, blir det trolig heller ikke, og vet ikke om det i så fall blir jente engang. Dessuten har hun da aldri fortalt dere om dette navneønsket tidligere. Så dere var faktisk de første til å fortelle om dette navnet.

Det er ikke sikkert søsteren din kommer til å reagere mer på dette i det hele tatt heller, selv om hun reagerte som hun gjorde der og da. Når hun får tid til å tenke, vil jeg tro hun innser at dette var urimelig. Ikke alltid man klarer å tenke rasjonelt / styre følelsene sine..........

Anonymous poster hash: a5df5...157
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå for det navnet dere har valgt og allerede har kalt babyen i magen i lang tid. Søsteren din har ingen grunn til å bli sur. Hun er ikke gravid, blir det trolig heller ikke, og vet ikke om det i så fall blir jente engang. Dessuten har hun da aldri fortalt dere om dette navneønsket tidligere. Så dere var faktisk de første til å fortelle om dette navnet. Det er ikke sikkert søsteren din kommer til å reagere mer på dette i det hele tatt heller, selv om hun reagerte som hun gjorde der og da. Når hun får tid til å tenke, vil jeg tro hun innser at dette var urimelig. Ikke alltid man klarer å tenke rasjonelt / styre følelsene sine.......... Anonymous poster hash: a5df5...157

Er akkurat dette jeg har tenkt jeg og, så gir henne et par dager til før jeg tar det opp igjen:)

Anonymous poster hash: 7f133...0b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...