Gå til innhold

Facebookstatus "ENDELIG barnefri, dette trengte jeg!!!"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, EG kunne ikkje tenkt med å ha ein så liten baby på overnatting vekke. Men om ANDRE vil gjere det, så tenkjer eg lite om det. Eg sit nemleg ikkje med fasiten på kva som er det einaste rette. Eg gjer mange andre feil som forelder, som nokre andre sikkert aldri ville gjort.

Anonymous poster hash: 641d8...d34
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, EG kunne ikkje tenkt med å ha ein så liten baby på overnatting vekke. Men om ANDRE vil gjere det, så tenkjer eg lite om det. Eg sit nemleg ikkje med fasiten på kva som er det einaste rette. Eg gjer mange andre feil som forelder, som nokre andre sikkert aldri ville gjort.

Anonymous poster hash: 641d8...d34

En ting er vel å trenge litt avlastning. Men å juble på facebook fordi man ENDELIG!!!!har fått fri fra spedbarnet sitt er rimelig trist.

Anonymous poster hash: a1d49...1c9

Skrevet

Jeg bare lurte på om de var vanlig å være så lenge borte fra en så liten baby? Var ikke for å sladre. Er jeg skikkelig hønemor som enda ikke har vært borte fra min på 8 mnd?

Hi

Anonymous poster hash: a9e24...211

Selvfølgelig var det for å sladre og fremheve at du er så mye bedre enn denne damen og elsker barna dine mye høyere enn henne.

Anonymous poster hash: 8e7ef...9bc

Skrevet

Vi har også slike som eeendelig kan ta seg en fyllekule når babyen er 4 uker gammel. Det er de samme som er evig single og synes det er morsomt å pule på gifte menn. Tragisk.

Anonymous poster hash: c2f2d...e05

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...