Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #26 Skrevet 21. september 2014 Jeg kunne fint fått barn med en homofil venn, om han var i min omgangskrets, og vi hadde delt foreldreansvar. Kunne nok ikke sendt barnet mitt til et annet land for å bli oppfostret av faren der. Men kan ikke din venn prøve å adoptere? Har nettopp sett dokumentaren om adoptivarna i england, og det er jo mange av dem som trenger hjem. Det er nok en bedre ide for ham, enn at du skal føde et barn for ham. Anonymous poster hash: 5024c...779
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #27 Skrevet 21. september 2014 Jeg kunne fint fått barn med en homofil venn, om han var i min omgangskrets, og vi hadde delt foreldreansvar. Kunne nok ikke sendt barnet mitt til et annet land for å bli oppfostret av faren der. Men kan ikke din venn prøve å adoptere? Har nettopp sett dokumentaren om adoptivarna i england, og det er jo mange av dem som trenger hjem. Det er nok en bedre ide for ham, enn at du skal føde et barn for ham. Anonymous poster hash: 5024c...779 Det er bare tulleinnlegg😝 Anonymous poster hash: 66f4c...3be
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #28 Skrevet 21. september 2014 Jeg kunne fint fått barn med en homofil venn, om han var i min omgangskrets, og vi hadde delt foreldreansvar. Kunne nok ikke sendt barnet mitt til et annet land for å bli oppfostret av faren der. Men kan ikke din venn prøve å adoptere? Har nettopp sett dokumentaren om adoptivarna i england, og det er jo mange av dem som trenger hjem. Det er nok en bedre ide for ham, enn at du skal føde et barn for ham. Anonymous poster hash: 5024c...779 Det er bare tulleinnlegg😝 Anonymous poster hash: 66f4c...3be Så kjedelig da! Endelig et emne som kunne fått igang litt diskusjon. For øvrig litt bekymringsfullt at psykisk syke menn sitter på mammaforum og tøyser. Tenk om det er han som skriver resten og :-) Anonymous poster hash: b0862...d0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå