Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #26 Skrevet 22. september 2014 ser på tv at hun ikke er såå tynn som det ser ut på bloggen. blir litt dumt å retusjere seg selv så mye. stygg hud har hun også. kviser. det syntes Ikke på bloggen. ikke for å slenge dritt. hun er jo kjempe flink til å trene og spise bra ! men tror ikke hun er lykkelig med han. Anonymous poster hash: 73037...929 spill for galleriet! Tror mannen har et godt grep rundt kona si! Anonymous poster hash: 945fd...28f
Mamma4livet Skrevet 22. september 2014 #27 Skrevet 22. september 2014 Hvem f ser på det drittprogrammet? Gjesp, kjedeligere program skal man lete lenge etter.. Kaste bort lørdagen på sånt skvip a gitt. Anonymous poster hash: 81841...72a Jeg er faktisk enig, selv om jeg ikke ville brukt riktig så kraftige uttrykk som du bruker.
Mamma4livet Skrevet 22. september 2014 #28 Skrevet 22. september 2014 ser på tv at hun ikke er såå tynn som det ser ut på bloggen. blir litt dumt å retusjere seg selv så mye. stygg hud har hun også. kviser. det syntes Ikke på bloggen. ikke for å slenge dritt. hun er jo kjempe flink til å trene og spise bra ! men tror ikke hun er lykkelig med han. Anonymous poster hash: 73037...929 Det er en kjent sak at TV-bildet legger på eks antall kilo. Jeg har sett flere tv-personligheter i virkeligheten og blir alltid forundret over hvor tynne de egentlig er.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #29 Skrevet 22. september 2014 Like dårlig som før. Hun kommer ikke til å vinne dette. Man kan ikke få til alt vettu. Anonymous poster hash: cac16...502
Anonym bruker Skrevet 22. september 2014 #30 Skrevet 22. september 2014 Like dårlig som før. Hun kommer ikke til å vinne dette. Man kan ikke få til alt vettu. Anonymous poster hash: cac16...502 og DA får vi vel høre det av Hr Fotballfrue!!! Anonymous poster hash: 945fd...28f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå