Gå til innhold

Endelig klaffet det for FF

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser på tv at hun ikke er såå tynn som det ser ut på bloggen. blir litt dumt å retusjere seg selv så mye. stygg hud har hun også. kviser. det syntes Ikke på bloggen. ikke for å slenge dritt. hun er jo kjempe flink til å trene og spise bra ! men tror ikke hun er lykkelig med han. Anonymous poster hash: 73037...929

spill for galleriet! Tror mannen har et godt grep rundt kona si!

Anonymous poster hash: 945fd...28f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem f ser på det drittprogrammet? Gjesp, kjedeligere program skal man lete lenge etter.. Kaste bort lørdagen på sånt skvip a gitt.

Anonymous poster hash: 81841...72a

Jeg er faktisk enig, selv om jeg ikke ville brukt riktig så kraftige uttrykk som du bruker.

Skrevet

ser på tv at hun ikke er såå tynn som det ser ut på bloggen. blir litt dumt å retusjere seg selv så mye. stygg hud har hun også. kviser. det syntes Ikke på bloggen. ikke for å slenge dritt. hun er jo kjempe flink til å trene og spise bra ! men tror ikke hun er lykkelig med han.

Anonymous poster hash: 73037...929

Det er en kjent sak at TV-bildet legger på eks antall kilo. Jeg har sett flere tv-personligheter i virkeligheten og blir alltid forundret over hvor tynne de egentlig er.

Skrevet

Like dårlig som før. Hun kommer ikke til å vinne dette. Man kan ikke få til alt vettu.

Anonymous poster hash: cac16...502

Skrevet

Like dårlig som før. Hun kommer ikke til å vinne dette. Man kan ikke få til alt vettu. Anonymous poster hash: cac16...502

og DA får vi vel høre det av Hr Fotballfrue!!!

Anonymous poster hash: 945fd...28f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...