Gå til innhold

Endelig klaffet det for FF

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var hun faktisk skikkelig flink! Det fortjente hun, har jobbet hardt og virkelig forsøkt, men kun feilet!

Hun kledde den lekne stilen, selv om det ikke virket som henne i det hele tatt!

Anonymous poster hash: de756...71f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, joda, det ble litt lettere bris i stokken :D

Anonymous poster hash: d87e9...c01
Skrevet

Helt enig :)

Jeg er faktisk ganske imponert over at hun tør å være med i det hele. Det er jo ingen andre av deltakerene som blir så vurdert og diskutert for hver dans. Så nå syns jeg det var kjekt å se at hun virket litt mer komfortabel og løs i kroppen.

Og så prøver jeg å finne ut hva det er med akkurat denne personen som lokker frem det verste i så mange kvinner. Det fascinerer meg.

Skrevet

Syns hun var mer levende, flørtet med kamera og smilte, men hun er fortsatt utrolig stiv.

Anonymous poster hash: c3ed3...4a5

Skrevet

Syns hun var mer levende, flørtet med kamera og smilte, men hun er fortsatt utrolig stiv.

Anonymous poster hash: c3ed3...4a5

Det er hard jobbing å slippe opp kontrollen for en kontrollfreak som henne...

Må være slitsomt...

Anonymous poster hash: ba41b...ffa

Skrevet

Fasinerende at hun valgte å trekke frem bryllupet, mens de andre snakket om voldsomme skader, store seire og alvorlig sykdom. Sånn er det vel når alt er "PERFEKT" 😜

Anonymous poster hash: ce878...11d

Skrevet

Fasinerende at hun valgte å trekke frem bryllupet, mens de andre snakket om voldsomme skader, store seire og alvorlig sykdom. Sånn er det vel når alt er "PERFEKT" 😜

Det er jo fordi hun ikke har opplevd slike ting.

Virker nesten for godt til å være sant det forholdet.

Skrevet

Fasinerende at hun valgte å trekke frem bryllupet, mens de andre snakket om voldsomme skader, store seire og alvorlig sykdom. Sånn er det vel når alt er "PERFEKT"

Hun har vært igjennom spiseforstyrrelser, men kanskje hun ikke snakker om det?

Skrevet

Fasinerende at hun valgte å trekke frem bryllupet, mens de andre snakket om voldsomme skader, store seire og alvorlig sykdom. Sånn er det vel når alt er "PERFEKT"

Vel, det er ikke det hun kallerdet selv.

Selv om vi alle vet at anoreksi starter med kontroll...og kontroll har hun...

Skrevet

Jeg er faktisk ganske imponert over at hun tør å være med i det hele. Det er jo ingen andre av deltakerene som blir så vurdert og diskutert for hver dans. Så nå syns jeg det var kjekt å se at hun virket litt mer komfortabel og løs i kroppen.

Og så prøver jeg å finne ut hva det er med akkurat denne personen som lokker frem det verste i så mange kvinner. Det fascinerer meg.

Det fascinerer meg også veldig!

Kn det være at hun får til det hun vil? Flott kropp, stor blogg. snill mann. Friskt barn. Nydelig hjem. ettertraktet ? and the list goes on... Kvinner er ekle, mot hverandre.

Skrevet

Vel, det er ikke det hun kallerdet selv.

Selv om vi alle vet at anoreksi starter med kontroll...og kontroll har hun...

Det var i 2006 / 2007 og jo, hun har både sagt og skrevet at det var en spiseforstyrrelse hun hadde da

Skrevet

Hvem f ser på det drittprogrammet? Gjesp, kjedeligere program skal man lete lenge etter.. Kaste bort lørdagen på sånt skvip a gitt.

Anonymous poster hash: 81841...72a

Skrevet

Skulle de ikke trekke frem sitt "sterkeste" øyeblikk? Jeg ville jo klart nevnt mine barns fødsler fremfor bryllup, og jeg er faktisk lykkelig gift jeg også. Men hun sier jo klart at LK er alt for henne, så da er det vel greit.

Anonymous poster hash: 30310...4d1

Skrevet

Hun forteller jo om at hun får sommerfugler i magen hver gang hun får se LK igjen etter noen timer fra hverandre, den kjærligheten der finnes ikke engang i eventyrbøker :) Merkelig når hun blogger om at de har romantiske kvelder sammen, mens man ser på mannens twitterkonto at han henger der mesteparten av kveldene det er snakk om. Det er så lett gjennomskuelig. Hun er vel den drøyeste fasaderytteren jeg vet om, og i en kombo med arroganse og besserwisserhet gjorde det at jeg mistet interessen for bloggen hennes. Mannen som truer bloggere som uttaler seg negativt om kona hans gir en rimelig besk ettersmak i munnen. Og når hun og mannen forsøkte å så tvil om dansedommernes kompetanse fordi hun scoret dårlig i de innledende programmene ("dommeren har nok doktorgrad i dans men definitivt ikke i konstruktiv kritikk"), så hjalp heller ikke det på min oppfatning.

Anonymous poster hash: 9e860...a68
Skrevet

Stockholmsyndromet?

Anonymous poster hash: 81419...9b2

Skrevet

Syns helt klart Zahid og Caroline var dårligst igår. Hun er jo stiv som en stokk, og utrolig tilgjort. Og i alle dansene virker det som hun sliter med balansen.

Med Zahid er det show. Han er seg selv, byr på seg selv og ikke minst- han tar ikke seg selv så høytidelig. Bare det kan en nå langt på;-)

Anonymous poster hash: 6ede4...0fe

Skrevet

Kn det være at hun får til det hun vil? Flott kropp, stor blogg. snill mann. Friskt barn. Nydelig hjem. ettertraktet ? and the list goes on... Kvinner er ekle, mot hverandre.

For nokon er det kanskje derfor og då meiner eg dei som sitt og plukkar frå kvarandre danseprestasjonane og dei som ringer på døra og forlanger å sjå babyen hennar.  Det som er trist med vår kultur er at ein kvar type kritikk frå kvinner retta mot andre kvinner, spesiellt om den som blir kritisert er tynn (for det er jo det ALLE kvinner ønskjer seg mest innerst inne)så kallar ein det misnunning. Det er ei nedvurdering av heile kjønnet vårt og dei av dykk som sleng om dykk med dette bidreg til å oppretthalde gamle stereotyper og trur at de slik viser at de er for "at alle skal få gjere som dei vil". Det har vi først oppnådd når kvinner som uttaler seg ikkje lenger enkelt kan avvepnast med "du er berre misunneleg fordi du ikkje er like tynn, pen, kjent" etc.

Eg unnar personen Caroline Berg Eriksen alt godt. Det ho sel gjennom bloggen sin er eit reindyrka utrykk for dei urimelege krava som moderne kvinner har å rette seg etter. Eg er kritisk til bloggen fordi eg er kritisk til alt som forsterker denne kulturen. Ho er kun eit symptom, kritikken er ikkje personleg og eg kan nesten forstå at ho fell for freistinga når det er så mange som vil kjøpe.

Anonymous poster hash: ef64f...4cc

Skrevet

Du finner alle typer, men mye av kritikken er berettiget. At en allerde tynn person retusjerer seg selv for å fremstå unaturlig tynn er bare et av mange eksempler på galskapen i samfunnet vårt i dag. Og det er for pokker bevisst. Gruer for at datteren min skal vokse opp med slike forbilder. Jeg håper jeg klarer å nå frem med at hun er god nok får dette syke samfunnet forteller henne at ikke en gang de beste er gode nok.

Anonymous poster hash: 51c3c...68f

Skrevet

Jeg blir fortsatt så forundret over hvor annerledes hun ser ut på tv kontra bloggen jeg, det ser nesten ut som en annen person!

Anonymous poster hash: 945fd...28f

Skrevet

Jeg er glad på hennes vegne for at hun gjennomførte så greit, men jeg er fortsatt sykt overrasket over hvor stiv hun er!! Nesten som en robot med en kjepp godt oppi ræva! Huffa meg, det var stygt å si, men jeg håper virkelig hun får litt mer connection med hoftene sine!!

Anonymous poster hash: a2bc9...541

Skrevet

Jeg så for første gang på i går, og jeg synes hun danset ganske elendig. Hvordan var hun da tidligere??

Og stusset veldig over at hun sa at det var mannen hennes som betydde alt for henne!! Hallo, hva med barnet??

Anonymous poster hash: 6d771...4bf

Skrevet

Fattar eigentleg ikkje kva de ser...Synest alle dansane ho har dansa ser ok ut eg. Nå er eg ingen ekspert på området, akkurat, men eg klarer ikkje å sjå kva som er så elendig med dansinga til ff.

Anonymous poster hash: 58334...94d
Skrevet

He he, det tenkte jeg også ; )

Anonymous poster hash: 833db...1f1

Skrevet

ser på tv at hun ikke er såå tynn som det ser ut på bloggen. blir litt dumt å retusjere seg selv så mye. stygg hud har hun også. kviser. det syntes Ikke på bloggen. ikke for å slenge dritt. hun er jo kjempe flink til å trene og spise bra ! men tror ikke hun er lykkelig med han.

Anonymous poster hash: 73037...929

Skrevet

ser på tv at hun ikke er såå tynn som det ser ut på bloggen. blir litt dumt å retusjere seg selv så mye. stygg hud har hun også. kviser. det syntes Ikke på bloggen. ikke for å slenge dritt. hun er jo kjempe flink til å trene og spise bra ! men tror ikke hun er lykkelig med han.

Anonymous poster hash: 73037...929

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...