Gå til innhold

Ville du blitt irritert/skuffet hvis du ble invitert til

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg inviterte til bryllup var det fordi jeg ønsket å dele dagen med gjestene, ikke for at de skal invitere meg tilbake.

Og gaver skal dere selvsagt ha. Jeg synes det er best når det er ønsker i flere prisklasser, da kan man gi etter lommeboka. Evt kan man også gå sammen flere og kjøpe noe av det dyrere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei!

Jeg synes disse bryllupene som tar en hel helg er en prøvelse. Timesvis med taler og sanger, kjoler og styr. jo mer uformelt jo bedre! Og det at det ble en fast på etttermiddag/kveld uten først å måtte gå i kirka, vente på fotografering etc er en befrielse.

Bryllup er drit kjipt!

Anonymous poster hash: 93d8e...738
Skrevet

Nei. Syns det hørtes koselig ut! Gave hadde dere selvsagt også fått!

Anonymous poster hash: 4a8f3...7aa
Skrevet

Nei. Men jeg hadde stusset om det sammen med invitasjonen til en enkel hjemmefeiring kom en overdådig ønskeliste.

Nei, kjenner at jeg har problemer med å skulle ta imot gaver når det blir en sånn bryllupsfest.

Hi

Anonymous poster hash: 17a4e...3d6

Selvsagt skal dere ha gaver! Jeg mener bare at inviterer man til litt enkle, eller "spleiselag"-bryllup hadde jeg sett på det som noe merkelig om ønskelista inneholdt utelukkende ønsker i retning av cruise i Middelhavet, designmøbler og årgangscognac. Men gaver "må" dere nok belage dere på å få, uansett ;-) 

Skrevet

Nei, det synes jeg hadde vært kjempekoselig, og vært glad og beæret over å få være med og feire, og ekstraglad for at det foregikk i avslappete former. Uavhengig av hvordan jeg selv hadde giftet meg. Hva ønsker du deg? ;)

Anonymous poster hash: dbb96...dc8
Skrevet

Absolutt ikke :) høres kjempe flott ut. Selv om jeg selv hadde et stort bryllup. Hver sin smak

Alle skal få arrangere det bryllupet de selv ønsker. Hadde satt stor pris på bare å bli invitert.

Og hadde gladelig gitt gave

Anonymous poster hash: c91c1...f41

Skrevet

Hehe. NEI!

Det er slik vi skal ha det.

Vi skal gifte oss på Hawaii neste sommer og ha uformell hagefest med grillmat når vi kommer hjem. Det er slik vi er.

Anonymous poster hash: b652a...d39

Skrevet

Nei, hadde absolutt ikke blitt fornærmet!!

Anonymous poster hash: 0648b...fd0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...