Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #1 Skrevet 20. september 2014 En veldig uformell fest etter at noen hadde giftet seg alene på tinghuset? Feks at denne festen var hjemme hos dem, med enkel servering a la gryterett eller tapas, og selvbetjening på vindunkene? Ville du følt deg snytt for et ordentlig bryllup, spesielt siden du hadde brukt en formue på ditt dyre kirkebryllup der dette samme paret ble invitert til 3-retters i flotte lokaler? Anonymous poster hash: 17a4e...3d6
Elza Skrevet 20. september 2014 #2 Skrevet 20. september 2014 Hva i alle dager? SELVFØLGELIG hadde jeg ikke blitt fornærmet for det! Mener du at alle dine gjester skal måtte gifte seg like overdådig som deg og ikke slik de selv ønsker fordi du brukte en formue på ditt bryllup og dine ønsker???
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 20. september 2014 #3 Skrevet 20. september 2014 Nei. Det er opp til hver enkelt hvordan de velger å gifte seg Men personlig syns jeg det er veldig harry å servere gryterett i bryllup, uansett hva slags bryllup det er..
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #4 Skrevet 20. september 2014 He-he-he... er dette et seriøst spørsmål???? Hvilken type bryllup DU velger å ha er noe du gjør ut fra hva du selv ønsker - IKKE fordi du skal bli bedt i luksusbryllup av alle som aller nådigst fikk komme i ditt bryllup! Tror du har misforstått noe vesentlig når det kommer til bryllup! Bryllup er for brudeparet - ikke for gjestene. Dvs. brudeparet velger det bryllupet og den festen de ønsker seg. Hadde jeg bedt deg og jeg visste om holdningen din så ville du trolig blitt av-bedt - noe jeg aldri har gjort i mitt liv og håper jeg aldri kommer til å gjøre.... Siden du tydeligvis er gift så kanskje du skal vurdere også å bli voksen? Anonymous poster hash: 8a014...ffb
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #5 Skrevet 20. september 2014 Over hodet ikke. Jeg har vært på en sånn fest, og det er den morsomste bryllupsfesten jeg noen gang har vært på. Men så er jeg ikke så veldig fin på det da. Anonymous poster hash: efddd...327
Lammelåret Skrevet 20. september 2014 #6 Skrevet 20. september 2014 Her lukter det bitterhet og fornærmelse! Haha.. aldri i verden om jeg ville valgt en bestemt type bryllup for å få det samme i retur! Det må da være en ytterst privat sak?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #7 Skrevet 20. september 2014 Selvfølgelig ikke! Hvis dere vil feire med enkel fest så gjør det! Ikke velg type fest eller hva dine venner og din familie ønsker. Anonymous poster hash: 67fe7...7f0
Leirha Skrevet 20. september 2014 #8 Skrevet 20. september 2014 Eh, nei.Tror virkelig ikke tanken hadde falt meg inn i det heletat.Men de som ikke gifter seg og snyter meg totalt for et bryllup, FY DE!!!Nei, tror ikke jeg kunne blitt fornærma for noe med bryllup i det heletatt.Jo kanskje hvis bestevenninna mi hadde gifta seg og jeg ikke fikk komme. Da hadde jeg blitt lei meg.
Nettie+jentungen Skrevet 20. september 2014 #9 Skrevet 20. september 2014 Nei, absolutt ikke. Folk gjør da som de vil 😊
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #10 Skrevet 20. september 2014 Eh, nei. Tror virkelig ikke tanken hadde falt meg inn i det heletat. Men de som ikke gifter seg og snyter meg totalt for et bryllup, FY DE!!! Nei, tror ikke jeg kunne blitt fornærma for noe med bryllup i det heletatt. Jo kanskje hvis bestevenninna mi hadde gifta seg og jeg ikke fikk komme. Da hadde jeg blitt lei meg. Hehe nå kom jeg på tanta mi som hadde stort bryllup uten å invitere meg, for så å bli fornærma fordi jeg ikke inviterte henne i mitt etterpå. Selv om vi giftet oss helt alene uten fest i det hele tatt. Folk kan finne på å bli sure for det meste... Anonymous poster hash: efddd...327
Salomine Skrevet 20. september 2014 #11 Skrevet 20. september 2014 Nei, selvfølgelig ikke. Enhver må da selv bestemme om og hvordan man vil gifte seg,
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #12 Skrevet 20. september 2014 En veldig uformell fest etter at noen hadde giftet seg alene på tinghuset? Feks at denne festen var hjemme hos dem, med enkel servering a la gryterett eller tapas, og selvbetjening på vindunkene? Ville du følt deg snytt for et ordentlig bryllup, spesielt siden du hadde brukt en formue på ditt dyre kirkebryllup der dette samme paret ble invitert til 3-retters i flotte lokaler?Anonymous poster hash: 17a4e...3d6 Kun hvis de forventer steike dyre gaver! Et vennepar av oss inviterte til slik fest. Veldi koselig det altså. Vi så fram til en bryllupsfest av det litt mer uformelle salget Helt til jeg fikk ønskelisten presentert! Det var KUN dyre ting på den listen; kunst, dyrt service og penger! I tillegg måtte vi ta med egne drikkevarer til festen..... Anonymous poster hash: dc039...52d
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #13 Skrevet 20. september 2014 Jeg skrev nok klønete, er trett. Tenker på om de som har invitert MEG i sine "ordentlige" bryllup kan føle seg litt snytt når jeg tar en "lettvintløsning". Hi Anonymous poster hash: 17a4e...3d6
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #14 Skrevet 20. september 2014 En veldig uformell fest etter at noen hadde giftet seg alene på tinghuset? Feks at denne festen var hjemme hos dem, med enkel servering a la gryterett eller tapas, og selvbetjening på vindunkene? Ville du følt deg snytt for et ordentlig bryllup, spesielt siden du hadde brukt en formue på ditt dyre kirkebryllup der dette samme paret ble invitert til 3-retters i flotte lokaler?Anonymous poster hash: 17a4e...3d6 Kun hvis de forventer steike dyre gaver! Et vennepar av oss inviterte til slik fest. Veldi koselig det altså. Vi så fram til en bryllupsfest av det litt mer uformelle salget Helt til jeg fikk ønskelisten presentert! Det var KUN dyre ting på den listen; kunst, dyrt service og penger! I tillegg måtte vi ta med egne drikkevarer til festen..... Anonymous poster hash: dc039...52d Hørtes merkelig ut! Vi hadde i så fall ikke tenkt at vi skulle ha noen gaver. Hi Anonymous poster hash: 17a4e...3d6
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #15 Skrevet 20. september 2014 Hahahahahaha. NEI. Jeg hadde IKKE blitt irritert/skuffet. Anonymous poster hash: 9ab60...e06
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #16 Skrevet 20. september 2014 Jeg skrev nok klønete, er trett. Tenker på om de som har invitert MEG i sine "ordentlige" bryllup kan føle seg litt snytt når jeg tar en "lettvintløsning". Hi Anonymous poster hash: 17a4e...3d6 Da må jeg også korrigere meg... (jeg som skrev at det var på tide å bli voksen...) Nei, hvis det er et slikt bryllup du ønsker deg så er det ingen som har grunn til å føle seg skuffet - i så fall er det de som burde bli voksne En slik fest og normale gaveønsker helt ok. En slik bryllupsfest kan - som en over skrev - være veldig morsom nettopp fordi den er uformell. Ha det bryllupet du og mannen ønsker dere - blir noen skuffet eller irritert så er de egentlig ikke særlig gode venner, og da kan du like gjerne finne det ut først som sist. Lykke til med bryllupet Anonymous poster hash: 8a014...ffb
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #17 Skrevet 20. september 2014 Når jeg tenker meg om er det flere på vår gjesteliste som enda ikke har giftet seg sju år etter. Tenker å sende ut kort der jeg inviterer meg selv til helaften på deres regning. Anonymous poster hash: 7aabf...304
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #18 Skrevet 20. september 2014 Jeg skrev nok klønete, er trett. Tenker på om de som har invitert MEG i sine "ordentlige" bryllup kan føle seg litt snytt når jeg tar en "lettvintløsning". Hi Anonymous poster hash: 17a4e...3d6 Da må jeg også korrigere meg... (jeg som skrev at det var på tide å bli voksen...) Nei, hvis det er et slikt bryllup du ønsker deg så er det ingen som har grunn til å føle seg skuffet - i så fall er det de som burde bli voksne En slik fest og normale gaveønsker helt ok. En slik bryllupsfest kan - som en over skrev - være veldig morsom nettopp fordi den er uformell. Ha det bryllupet du og mannen ønsker dere - blir noen skuffet eller irritert så er de egentlig ikke særlig gode venner, og da kan du like gjerne finne det ut først som sist. Lykke til med bryllupet Anonymous poster hash: 8a014...ffb Takk! Anonymous poster hash: 17a4e...3d6
PrinsesseHengepupp Skrevet 20. september 2014 #19 Skrevet 20. september 2014 Nei. Men jeg hadde stusset om det sammen med invitasjonen til en enkel hjemmefeiring kom en overdådig ønskeliste.
Gjest lillehi Skrevet 20. september 2014 #20 Skrevet 20. september 2014 Lag det bryllupet dere ønsker😃 hvis noen blir fornærmet fordi dere velger en annen variant enn dem blir det deres problem! Lykke til med den store dagen💕
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #21 Skrevet 20. september 2014 Nei. Men jeg hadde stusset om det sammen med invitasjonen til en enkel hjemmefeiring kom en overdådig ønskeliste. Nei, kjenner at jeg har problemer med å skulle ta imot gaver når det blir en sånn bryllupsfest. Hi Anonymous poster hash: 17a4e...3d6
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #22 Skrevet 20. september 2014 Lag det bryllupet dere ønsker😃 hvis noen blir fornærmet fordi dere velger en annen variant enn dem blir det deres problem! Lykke til med den store dagen💕 Takk for det, lillehi! Anonymous poster hash: 17a4e...3d6
Sint naken biltyv Skrevet 21. september 2014 #23 Skrevet 21. september 2014 Nei. Folk velger selv hvordan de vil gjøre ting
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #24 Skrevet 21. september 2014 Nei. Men jeg hadde stusset om det sammen med invitasjonen til en enkel hjemmefeiring kom en overdådig ønskeliste. Nei, kjenner at jeg har problemer med å skulle ta imot gaver når det blir en sånn bryllupsfest. Hi Anonymous poster hash: 17a4e...3d6 Tull og tøys! Klart dere skal ha gaver Anonymous poster hash: 753d6...124
soleia Skrevet 21. september 2014 #25 Skrevet 21. september 2014 Nei, hadde syntes det var koseleg ( og me hadde hotellbryllup med 3 rettar ) Eg hadde sjølvsagt og teke med meg bryllupspresang, men som andre her seier, så synes eg ynskjelister med berre kjempedyre ynskje opplevest litt frekt, uansett om det er dyrt eller billeg bryllup. Vi passa på å ha ynskje i mange prisklassar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå